ערוץ 14

פרסום בטלוויזיה בפריים טיים - ערוץ 14

פוסטים לא נמצאו..

רצועת פריים טיים בערוץ 14

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מחזיקה בנתוני רייטינג מכובדים שעומדים על 6%-9% בממוצע ועל כן יתאימו למפרסמים מעולמות האופנה, הלייפסטייל, הביטוחים, הרכב, הפיננסיים, התיירות, המסעדנות והמזון. עם סיומה של המהדורה המרכזית משדר הערוץ תוכניות קבועות בהגשתם של טאלנטים אהודים כמו אראל סג”ל וינון מגל בנושאים חדשותיים ואקטואליים שלקחו חלק בסדר היום הנוכחי. קהל הצופים בתוכניות אלה מגוון וכולל בתוכו משפחות עם ילדים ונוער, חיילים, סטודנטים, קהל מהציבור הדתי לאומי ואוכלוסייה בוגרת עד וותיקה.

אפשרויות הפרסום בתוכניות פריים טיים

פרסום בזמני צפיית השיא בערוץ 14 מבטיח למפרסמים מיתוג חזק, בידול וזכירות רחבה, הודות לאפשרות לפרסם תשדירים וחסויות לרבות חסויות לפינות מיוחדות במהלך תוכניות ספציפיות. קימת גם האפשרות ליצירת תוכן שיווקי הכולל סיקור מוצרים ושירותים שונים דרך אייטם בלעדי לתוכנית או ראיון בתחום רלוונטי לנושאי המשדר.

לורם איפסום דולור סיט אמט

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×