אוף פריים

פרסום ברצועת אוף פריים בטלוויזיה

פרסום בתוכניות אוף פריים

בתקציב הרבה יותר נוח ובזכות לוח שידורים יציב ללא עומס גדול מידי של תוכן שיווקי מתחרה, תוכלו להגיע לקהל איכותי דרך פרסום בתוכניות אוף פריים. רצועת האוף-פריים נחשבת לזמן שידור ייחודי בשעות שלאחר תוכניות הבוקר ולפני תוכניות האקטואליה שמקדימות למהדורות המרכזיות. זמן השידור באוף פריים מתרחש בדרך כלל בצהרים, בשעות שבהן אמנם הרייטינג פחות גבוה אך החשיפה לקהל הצופים הביתי עדיין מרכזית ומשפיעה לא פחות.

היתרון של פרסום בתוכניות אוף פריים

מחקרים שבדקו את הרגלי הצפייה של הקהל הישראלי מצאו כי ככל שהיום מתקדם, כך נאספים אנשים רבים יותר לצפייה מול הטלוויזיה. מכיוון שההערכה בענף היא שלתוכניות הבוקר יש ערך ורווחיות גבוהים עם פוטנציאל הכנסות מוצלח, ניתן להסיק שישנו זמן צפייה ממושך שגולש מרצועת הבוקר ישירות לשעות האוף פריים, במהלכו מתאספים צופים נוספים ככל שהשעה מתאחרת. מדובר בפרסום משתלם שעלותו נמוכה משמעותית מרצועות שידור אחרות, מה שיתאים למפרסמים בעלי תקציב פרסום צנוע יותר, שזקוקים לפילוח קהלים צר וממוקד. הקהל בתוכניות האוף פריים מאופיין בנתונים דמוגרפיים ספציפיים וכולל פנסיונרים, עובדים מהבית, אמהות בחופשת לידה ועוד.

יתרונות נוספים

גם מפרסמים גדולים וחזקים המשתלבים ברצועת הפריים טיים היוקרתית, משלבים לעתים קרובות פרסום גם בתוכניות האוף פריים כדי “לכסות” קהלי יעד ספציפיים. הדבר אכן מביא בשנים האחרונות לביקוש גדול יותר לפרסום בשעות הבוקר המאוחרות ולקראת אחר הצהריים, גם בשל מיצובן של תוכניות נישה ייעודיות מעולמות הבישול, האירוח, התיירות והאקטואליה.

תוכניות אוף פריים בולטות

בין התוכניות הבולטות המשודרות בשעות 13:00-17:00 תמצאו את “מהדורת היום” (לשעבר “שלוש עם עופר חדד”) בהגשת עופר חדד ועמליה דואק, “מדברות על זה” בהנחיית מעיין אדם ודנה גרוצקי, התוכנית הכלכלית המצליחה “משחקי הכיס” בהגשת שאול אמסטרדמסקי והתוכנית הוותיקה והפופולרית “חמש עם רפי רשף”.

לורם איפסום דולור סיט אמט

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×