לייט נייט

פרסום ברצועת לייט נייט בטלוויזיה

פרסום בתוכניות לייט נייט

פרסום עסק או חברה בתכניות טלוויזיה, או בהפסקת הפרסומות שביניהם היא שיטת פרסום מוצלחת ואפקטיבית לקידום העסק. פרסומות בפורמט טלווזיוני מאפשרות ליצור פרסום איכותי ויצירתי שיכול להגדיל מכירות ולקדם את בית העסק או החברה. מה שקובע את עלות שידור הפרסומת (מעבר להפקת הפרסומת עצמה) הוא הזמן במהלך היממה בו הפרסומת תשודר, ובאיזו תדירות. מאמר זה ידבר על פרסום בתכניות לייט נייט.

מהן תכניות לייט נייט?

מקובל לחלק את זמני השידור לארבעה. יש את רצועת הבוקר, שכוללת תכניות בוקר לסוגיהן השונים. לאחר מכן יש את רצועת האוף פריים – שכשמה, אינה שעת השיא, והיא נמשכת לאורך רוב שעות היום. רצועת שידור זו כוללת מגוון רחב של תכניות. לאחריה, סביב השעה שמונה בערב מתחילה רצועת הפריים טיים, עם תכניות שמכוונת לשיא הרייטינג. סביב השעה עשר וחצי בלילה ואילך, מקובל להתחיל לקטלג את התכניות כתכניות לייט נייט. תכניות בשעות שידור אלו יהיו מכוונות לרוב לקהל יותר בוגר, אך התוכן גם כן יהיה קליל, ויכלול פינות אקטואליה, אירוח, וכו’.

יתרונות פרסום בתכניות לייט נייט

יש מספר יתרונות לפרסם דווקא בזמן רצועות השידור של תכניות הלייט נייט. בין אם בתוך התכניות עצמם, בין אם כנותני חסות, או בהפסקות הפרסומות. ראשית, במידה והמוצר או השירות המפורסם מתאים בעיקר לקהל בוגר, אז רצועת שידור זו הכי מותאמת, מכיוון שרובו העיקרי של צופה תכניות הלייט נייט הוא קהל בוגר, שיכול לצרוך את השירותים או המוצר שמפורסם. שנית, מכיוון שיש פחות רייטינג בשעות אלו, וכן הביקוש בשעות אלו נמוך יותר, עלות הפרסום יותר נמוכה. עבור עסק או חברה שמוגבל בתקציב הפרסום שלו מחד, אך עדיין מעוניין לקדם ולפרסם את המוצר או השירות, פרסום בשעות שאינן השיא יכול להוות פתרון.

תכניות לייט נייט מוצלחות בישראל

בשנים האחרונות, הערוצים המסחריים מפתחים תכניות לייט נייט איכותיות המספקות תוכן ברמה גבוהה, אך שגם מונגש בצורה קלילה ומהנה, כיאה לשעה המאוחרת. לדוגמא, בערוץ 12 יש את התכנית חי בלילה, תכנית שמסכמת את כלל אירועי היום בחדשות, ובדיגיטל, אך עושה זאת בצורה קלילה ומהנה. בערוץ 13 משודרת תכנית הצינור המפורסמת, שעוסקת בתחקירים ואירועים חדשותיים שאולי חמקו מהמהדורה המרכזית, וכן תוכן מקורי של הצינור. בערוץ 11 משודרת התכנית מהצד השני, שמנסה לתת מבט קצת שונה על האירועים החדשותיים של היום. כאמור, המשותף לכל התכניות הללו, שמצד אחד הם נוגעות בנושאים אקטואליים ובוגרים, אך עושים זאת בקלילות עם קורטוב הומר. לסיכום, לפרסום בזמן רצועת השידור המכונה לייט נייט, יש מספר יתרונות, שיכולות להתאים לעסק או חברה, מוצר או שירות, שרוצה להכווין את עצמו לקהל יעד בוגר, וכן שאינו מעוניין להוציא סכום גבוה על פרסום.

לורם איפסום דולור סיט אמט

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×