בוקר

פרסום ברצועת הבוקר בטלוויזיה

פרסום בתוכניות הבוקר

לפרסום בתוכניות טלוויזיה בבוקר יש יתרונות רבים עבור עסקים למפרסמים. לדוגמא, קהל גדול ומגוון, מעורבות גבוהה של הקהל בתכנים המשודרים ואסוציאציה חיובית הנקשרת למשדרי הבוקר. קיימים יתרונות רבים בפרסום בתוכניות הבוקר אולם כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ועסקים יפיקו את המקסימום מהפרסום בתוכניות הבוקר, עליהם להגדיר היטב את קהל היעד שלו, לבחון מי הם הצופים בתוכניות הבוקר ולבדוק אם יש התאמה ביניהם. פרסום בתוכניות הבוקר יכול לחשוף את העסק בצורה מדויקת, ממוקדת ורחבת היקף, בדיוק לקהל היעד הספציפי. תוכניות הבוקר בטלוויזיה הן תוכניות המציעות תוכן מגוון לצופים. במהלך התוכניות משודרים גם מבזקי חדשות ש”פותחות” אותן לקהלים נוספים. אלו תוכניות הכוללות לרוב תכנים שנמצאים בשולי החדשות, אך חיוניים לחיי היום יום. התוכניות לרוב רגועות ונעימות לצפייה ומכילות תוכן אטרקטיבי ומעניין עבור קהל צופים רחב. תכני הבוקר מלווים בעיקר את מי שנשאר בבית כגון אימהות בחופשת לידה, פנסיונרים, אנשים שעובדים בשעות אחה”צ ועוד. באופן עקרוני, פרסום בתוכניות בוקר הוא דרך יעילה עבור עסקים ומפרסמים להגיע לקהל גדול, מעורב וממוקד בצורה חסכונית.

היתרונות של פרסום בתוכניות בוקר

פרסום בתוכניות הבוקר פונה לקהל רחב ומגוון. עובדה זו מאפשרת למפרסמים להגיע לדמוגרפיה רחבה ביותר, להגדיל את החשיפה ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. יתרון נוסף הוא המעורבות הגבוהה בתכנים של תכניות הבוקר. הצופים הופכים את הצפייה בבוקר לשגרה בעת ההתארגנות היומית ויוצרים קשר וחיבור רגשי לדמויות המופיעות על המסך. התוצאה היא רמות גבוהות יוותר של תשומת לב למתרחש בטלוויזיה ויכולת לזכור טוב יותר את הפרסומות המשודרות במהלך תוכניות אלה. תוכניות הבוקר בטלוויזיה הן בעלות אופי קליל ונעים כדי לפתוח את היום בכיף. בכך הן גם יוצרות אסוציאציה חיובית הקשורות לאנרגיה והשראה ובתוך כך לדעה חיובית על הפרסומות והמוצרים המשווקים בהן.

יתרונות נוספים לפרסום בתוכניות הבוקר

יתרון נוסף הוא העלות הנמוכה יחסית. פרסום בתוכניות בוקר הוא בדרך כלל חסכוני יותר בהשוואה למשבצות הפריים-טיים. מכיוון שהביקוש לפרסום בשעות אלה נמוך יותר, זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהל גדול מבלי “לקרוע את הכיס”. עוד יתרון הוא היכולת להגיע דרך פרסום בתוכניות הבוקר לקהל יעד ממוקד וספציפי. דרך תוכניות העוסקות בבריאות, סגנון חיים או נושאים משפחתיים יכולים המפרסמים לבחור לפרסם במהלך התוכניות מוצרים המתאימים ומשרתים את קהל המטרה שלהם. מיקוד בקהל ספציפי מאפשר למשוך לקוחות פוטנציאליים ולשמר נאמנות של לקוחות קיימים.

תוכניות בוקר בולטות

תוכניות הבוקר הבולטות בקשת הן חדשות הבוקר עם ניב רסקין, פאולה וליאון. ברשת תוכניות הבוקר הבולטות הן הבוקר עם גאולה אבן- סער ופותחים יום. תוכניות הבוקר הבולטות בכאן 11 הן קלמן וליברמן וסדר יום עם קרן נויבך.

לורם איפסום דולור סיט אמט

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס

×

מעוניינים לפרסם ברדיו?

אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

×