ערוץ 14

ערוץ 14

פרסום בטלוויזיה ברצועת סמי פריים - ערוץ 14

פוסטים לא נמצאו..
רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    פוסטים לא נמצאו..

    רצועת סמי פריים ערוץ 14

    מחקרים עדכניים מצביעים על כך שככל ששעת היום מאוחרת יותר, כך נאספים יותר צופים סביב הטלוויזיה. ולראיה – תוכניות ברצועת הסמי פריים בערוץ 14 (17:00-19:00) זוכות לרייטינג ממוצע של 2.4%, נתון שמשתווה ולעתים אף מתעלה על זה של יתר הערוצים המסחריים באותה השעה. קהל הצופים בשעות אלה מורכב בעיקר מאנשים שסיימו את שגרת יומם וכעת מתפנים לצרוך את התוכן החדשותי שקודם למהדורה המרכזית ובערוץ המועדף עליהם בנסיבות פוליטיות וחברתיות. על כן, הפרסום בשעות הסמי פריים מתאים למפרסמים מתחומי המזון, הום דקור, רכב, פיננסיים, תיירות וסיילים או מבצעים מיוחדים בכל תחום.

    אפשרויות הפרסום בתוכניות סמי פריים

    בתוכניות המשודרות בערוץ במסגרת זמני הסמי פריים ניתן ליצור תמהיל הכולל פרסומות, חסויות ותוכן שיווקי יחסית מגוון. ניתן לכלול תשדירי פרסומת בעת הפסקת הפרסומות שבמהלך התוכניות, לפניהן ואחריהן לרבות שידורן בעת תוכנית ספציפית וכן חסויות שמתפרסמות בפינות ודיווחים קבועים ובמעבר בין אייטמים שונים. ערוץ 14 מתאים גם לבניית מהלכי תוכן שיווקי הכוללים בתוכם כתבות יח”צ ואייטמים, ראיונות אולפן בשידור חי והצגת מוצרים או שירותים רלוונטיים לקהל היעד.
    רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

      הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

      ×

      מעוניינים לפרסם ברדיו?

      אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

      ×