מחקרים עדכניים מצביעים על כך שככל ששעת היום מאוחרת יותר, כך נאספים יותר צופים סביב הטלוויזיה. ולראיה – תוכניות ברצועת הסמי פריים בערוץ 14 (17:00-19:00) זוכות לרייטינג ממוצע של 2.4%, נתון שמשתווה ולעתים אף מתעלה על זה של יתר הערוצים המסחריים באותה השעה. קהל הצופים בשעות אלה מורכב בעיקר מאנשים שסיימו את שגרת יומם וכעת מתפנים לצרוך את התוכן החדשותי שקודם למהדורה המרכזית ובערוץ המועדף עליהם בנסיבות פוליטיות וחברתיות. על כן, הפרסום בשעות הסמי פריים מתאים למפרסמים מתחומי המזון, הום דקור, רכב, פיננסיים, תיירות וסיילים או מבצעים מיוחדים בכל תחום.