כאמור, בזמן שידור תכניות הפריים טיים, רייטינג הצפייה הוא הגבוה ביותר, כלומר, מספר הצופים בשיאו. כמובן שגם נתון זה מחולק בין ערוצי הטלוויזיה השונים, כאשר לערוצים שונים יש רייטינג יותר גבוה.
בהתאם לכך, היתרונות בפרסום בזמן רצועות שידור אלו ברור – החשיפה לשירות או למוצר שמשווק הוא הגבוה ביותר, ביחס לכל זמן שידור אחר בטלווזיה. מעבר למספר הצופים הגבוה, יש גם את אלמנט גיוון הגיל והאוכלוסייה. בשעות הפריים טיים כולם צופים בטלוויזיה, כמעט ללא הבדל גיל, מגדר, דמוגרפיה וכו’.
יתרון נוסף לשידור דווקא בשעות הפריים טיים, היא שאנשים יותר נוטים לצפות גם בפרסומות, ולא לעבור ערוצים, וזאת לאור המתח שיש בתכנית ו”פחד” הצופים לפספס מאורע, ולכן ביחס לשעות שידור אחרות, בשעת הפריים טיים יותר מובטח כי אנשם באמת יחשפו לפרסומת.