רצועת הסמי פריים של ערוץ 12 מאופיינת בהכנה הדרגתית לקראת מהדורת החדשות המרכזית ותוכניות הזכיינות שישודרו לאחריה. תוכניות אלה זוכות לרייטינג נרחב (בין 5%-9%) הודות לשידורן עם סוף יום העבודה במשק (18:00-20:00), סמיכותן לשעות הפריים טיים ומיצובן כתוכניות אקטואליה הכוללות מהדורות בשידור חי לצד ראיונות ואייטמים מצולמים בנושאים שעל סדר היום. ברצועה זו צופה קהל יעד מגוון המורכב מבעלי משפחות, עובדים יוממים וצרכני אקטואליה – קהל בעל נתונים דמוגרפיים מוצלחים למפרסמים מעולמות הפיננסיים, הקמעונאות, הביטוח, התיירות, הריהוט ועיצוב הבית.