רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?
פרסום בתוכניות סמי פריים
כשחושבים על פרסום בטלוויזיה "קופצת" מיד לראש המחשבה שהכי שווה זה לפרסם בתוכניות המשודרות בפריים טיים. אך זה לא תמיד נכון. אלו אמנם תוכניות עם רייטינג גבוה והיכולת להגיע לקהל הרחב ביותר נראית כמשתלמת ביותר. אבל יש לכך גם חסרונות, או נכון יותר, יש גם יתרונות לפרסום ברצועות שידור אחרות. על פרסום בתוכניות סמי פריים, אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.
מהם יתרונות הפרסום בתוכניות סמי פרים?
ראשית העלות. פרסום בשעות הפריים טיים יכול להגיע לסכומים מאוד גבוהים ועלול בסופו של דבר להיות לא כלכלי.
לעומת זאת, עלות פרסום בתוכניות סמי פריים היא הרבה יותר נמוכה, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור חברות עם תקציבי פרסום לא מאוד גדולים.
יתרון נוסף הוא הדמוגרפיה הממוקדת. באמצעות פרסום בתוכניות סמי פריים ניתן להגיע לקהלי מטרה ספציפיים יותר מאלו שתוכניות הפריים מגיעות. אלו תוכניות המושכות אליהן קהלים עם דמוגרפיה ספציפית, לדוגמא צעירים או משפחות. כך יכולות חברות להגיע לקהל היעד שלהן באמצעות פרסום ממוקד.
קמפיינים רבים, גם כאלו המפרסמים בפריים טיים, משלבים גם פרסום בתוכניות סמי פריים, המאופיינות בקהל יעד מתאים ספציפית לעסק המפרסם, וכך בעצם "מכסים" את כל הקהלים.
מהן התוכניות הבולטות המשדרות בסמי פריים טיים?
בקשת תוכניות הסמי פריים הבולטות הן חדשות הבוקר עם ניב רסקין ב-7.00 ופאולה וליאון ב-9.30. בצהרים, מדברות על זה בשעה 14.00, שלוש עם עופר חדד ב-15.00, אחה"צ התוכניות חמש עם רפי ושש עם... ובלילה, גיא פינס וחי בלילה.
תוכניות הסמי-פריים הבולטות ברשת הן העולם הבוקר עם גאולה אבן סער ב-7.00 בבוקר, ב-9.30 פותחים יום אלעד ושיר, ב-17.00 חמש עם שרון גל וב-18.00 שש עם אמנון לוי. בערב, הצינור עם גיא לרר ב-23.00 והיום שהיה עם טל ברמן ב-23.30.
ב-כאן 11 התוכניות ברצועות הסמי-פריים הבולטות הן ב-8.00 התוכנית של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, ב-10.00 עם קרן נויבך, ב-14.00 סליחה על השאלה, 18.45 מהצד השני עם גיא זוהר.
רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?
×
מעוניינים לפרסם ברדיו?
אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!