בשנים האחרונות, הערוצים המסחריים מפתחים תכניות לייט נייט איכותיות המספקות תוכן ברמה גבוהה, אך שגם מונגש בצורה קלילה ומהנה, כיאה לשעה המאוחרת.
לדוגמא, בערוץ 12 יש את התכנית חי בלילה, תכנית שמסכמת את כלל אירועי היום בחדשות, ובדיגיטל, אך עושה זאת בצורה קלילה ומהנה.
בערוץ 13 משודרת תכנית הצינור המפורסמת, שעוסקת בתחקירים ואירועים חדשותיים שאולי חמקו מהמהדורה המרכזית, וכן תוכן מקורי של הצינור.
בערוץ 11 משודרת התכנית מהצד השני, שמנסה לתת מבט קצת שונה על האירועים החדשותיים של היום.
כאמור, המשותף לכל התכניות הללו, שמצד אחד הם נוגעות בנושאים אקטואליים ובוגרים, אך עושים זאת בקלילות עם קורטוב הומר.
לסיכום, לפרסום בזמן רצועת השידור המכונה לייט נייט, יש מספר יתרונות, שיכולות להתאים לעסק או חברה, מוצר או שירות, שרוצה להכווין את עצמו לקהל יעד בוגר, וכן שאינו מעוניין להוציא סכום גבוה על פרסום.