מחקרים שבדקו את הרגלי הצפייה של הקהל הישראלי מצאו כי ככל שהיום מתקדם, כך נאספים אנשים רבים יותר לצפייה מול הטלוויזיה. מכיוון שההערכה בענף היא שלתוכניות הבוקר יש ערך ורווחיות גבוהים עם פוטנציאל הכנסות מוצלח, ניתן להסיק שישנו זמן צפייה ממושך שגולש מרצועת הבוקר ישירות לשעות האוף פריים, במהלכו מתאספים צופים נוספים ככל שהשעה מתאחרת.
מדובר בפרסום משתלם שעלותו נמוכה משמעותית מרצועות שידור אחרות, מה שיתאים למפרסמים בעלי תקציב פרסום צנוע יותר, שזקוקים לפילוח קהלים צר וממוקד. הקהל בתוכניות האוף פריים מאופיין בנתונים דמוגרפיים ספציפיים וכולל פנסיונרים, עובדים מהבית, אמהות בחופשת לידה ועוד.