מעוניינים בפרסום בערוץ 14?

הגעתם למקום הנכון!

ערוץ 14 הוא אחד הערוצים הבולטים בישראל, עם מאפיינים ייחודיים וקהל מזוהה במיוחד. הערוץ מזוהה עם צד ימין של המפה הפוליטית, וקהל הצופים בו חולק ערכים דומים. פרסום בערוץ 14 מאפשר למותגים ולמפרסמים לפנות באופן מדויק לקהל יעד מוגדר וליצור חיבור ישיר באמצעות מסרים מותאמים. כדי להבטיח פרסום אפקטיבי ומעורר הזדהות, חשוב לעצב את התכנים כך שידברו בשפת הצופים ויתחברו לערכים שהם מכירים ואוהבים.

למה לפרסם בערוץ 14 איתנו?

Untitled design 58

דיוק ותכנון של הפרסום

אנחנו נעזור לכם לדייק את המסר והקמפיין כך שיתאים לפרסום בערוץ 14… החל התסריט המתאימה לפרסומת ועד בחירת שעת הפרסום האפקטיבית ביותר!

Untitled design 58

בנו את המותג שלכם

כאשר מותג או עסק מוצג לנו בטלוויזיה אוטומטית זה מייצר אצל הצופה אמינות ואיכות ברמה גבוהה ביותר, ובכך עוזר לכם לבנות את השם, התדמית והמותג שלכם.

Untitled design 58

אנשי מקצוע בעלי וותק של עשרות שנים

הצוות המנוסה שלנו כבר מכיר היטב את עולם הפרסום ויכול לייעץ לכם בכל התלבטות כך שתוכלו להימנע מסיכונים וטעויות, ותייצרו את הפרסום המשתלם והחזק ביותר!

Untitled design 58

תוצאות!

אחרי כל פרסום וקמפיין, מה שמעניין זה התוצאות… באמצעות פרסום בערוץ 14 בצורה נכונה ואפקטיבית - תוכלו בהחלט לקבל אותן!

מחירון פרסום בערוץ 14

רצועת שידור מחיר הפרסום בערוץ 14
רצועת הבוקר החל - 250 ש' לתשדיר
רצועת אוף פריים החל מ - 245 ש' לתשדיר
רצועת סמי פריים טיים החל מ -900 ש' לתשדיר
רצועת פריים טיים החל מ - 5,250 ש' לתשדיר
רצועת החדשות החל מ - 5,000 ש' לתשדיר
רצועת לייט נייט החל מ' 800 ש' לתשדיר

*המחירים משתנים בהתאם לגודל החבילה והפריסה בפועל
*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השידור
*אורך תשדיר – 6 שניות

רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הבוקר

    רצועות הבוקר של ערוץ 14, בין השעות 07:00-11:00, הן זמן שידור מרכזי עבור קהלים מגוונים. התוכניות בשעות אלו מתמקדות בתכנים חדשותיים, כלכליים, חברתיים ועוד, ומושכות קהל בוגר שכולל עקרות בית, הורים בחופשות לידה, עובדי משמרות ופנסיונרים. אם המותג שלכם פונה לקהל יעד זה, פרסום בערוץ 14 בשעות הבוקר הוא הזדמנות להיחשף לצופים ברגעים משמעותיים בשגרת יומם.
    פרסום בערוצי הספורט
    Untitled design  23

    פרסום בערוץ 14 ברצועת האוף פריים

    אוף פריים, בין השעות 14:00-17:00, מספקת מענה ייחודי למפרסמים שמחפשים חשיפה ממוקדת בעלות נמוכה. התוכניות בשעות אלו משלבות תוכן מגזיני עם פרשנויות ודיונים מעמיקים בנושאים כמו פוליטיקה, כלכלה וחברה. אם המותג שלכם פונה לקהל ביתי ובוגר, רצועת האוף פריים של ערוץ 14 מהווה פלטפורמה אידיאלית.

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הסמי פריים

    רצועת הסמי פריים, המשודרת בין השעות 17:00-19:00, זוכה לנתוני צפייה גבוהים ביחס לשעות אלו בערוצים מסחריים אחרים. הצופים ברצועה זו כוללים אנשים שסיימו את יום עבודתם ומחפשים להתעדכן בתכנים חדשותיים. פרסום בערוץ 14 בשעות אלו מתאים במיוחד לעסקים מתחומים כמו פיננסים, תיירות ומכירות מיוחדות.
    Untitled design  24
    Untitled design  25  1

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הפריים טיים

    רצועת הפריים טיים, עם תוכניות מובילות ומגישים פופולריים כמו ינון מגל ואראל סג"ל, היא הזדמנות לפרסום רחב. בשעות אלו, בין השעות 19:00-22:00, המשפחות מתכנסות מול המסך, והפרסומות פונות לציבור רחב הכולל משפחות, סטודנטים, וחיילים. פרסום בערוץ 14 ברצועת הפריים טיים הוא אידיאלי למפרסמים מתחומים כמו ביטוח, לייף סטייל ואופנה.

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הלייט נייט

    רצועת הלייט נייט, המתחילה ב-22:00, מיועדת לצופים הנאמנים שנשארים עם הערוץ גם לאחר הפריים טיים. התוכניות בשעות אלו כוללות ראיונות ופרשנויות עדכניות, ומושכות מפרסמים מעולמות התרבות, הקוסמטיקה והפנאי. פרסום בערוץ 14 בלייט נייט מתאים למי שרוצה לפנות לקהל יעד ממוקד בשעות רגועות יותר של היום.
    פרסום בערוצי הספורט בישראל

    פרסום בערוץ 14 – למה דווקא אצלנו?

    פרסום בערוץ 14 מספק יתרונות ייחודיים שלא ניתן למצוא בכל ערוץ. עם קהל צופים נאמן ובעל זהות ברורה, תוכלו להגיע ישירות לאנשים שמתאימים לערכים של המותג שלכם. בין אם מדובר בקידום מותג חדש או חיזוק הנוכחות של מותג קיים – פרסום בערוץ 14 הוא הבחירה האסטרטגית הנכונה.
    פרסום בערוץ 14

    אז איך מתחילים לפרסם בערוץ 14?

    התחלת קמפיין פרסום בערוץ 14 היא פשוטה יותר ממה שחשבתם. כל מה שאתם צריכים הוא להבין את הצרכים של המותג שלכם, לבחור את הרצועות המתאימות ביותר לקהל היעד שלכם ולבנות מסר שיווקי מדויק. אנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב – משלב האסטרטגיה ועד ההפקה והמדיה.
    פרסום בערוץ 14

    טיפים לפרסום מוצלח בערוץ 14

    כשאתם מתחילים קמפיין פרסום בערוץ 14, חשוב להיות מדויקים ובחירת הזמן והמדיום הנכונים היא קריטית להצלחה. עליכם להבין את הקהל שאליו אתם פונים ולוודא שהמסר שלכם תואם את הערכים והצרכים שלו. כל רצועה שידור מציעה הזדמנות שונה, ולכן חשוב לבחור את הרצועה המתאימה ביותר לפי הקהל היעד שלכם. השקעה בתוכן יצירתי ומושך היא עוד אבן דרך להצלחה – פרסומות עם נוכחות ויזואלית מרשימה תופסות את עין הצופה הרבה יותר. לאחר שהקמפיין יוצא לדרך, אל תשכחו לעקוב אחרי הביצועים ולבצע התאמות ושיפורים לפי הצורך, כך תוכלו להבטיח שהתוצאות יהיו מיטביות.
    ערוץ 14

    רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

      הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

      ×

      מעוניינים לפרסם ברדיו?

      אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

      ×