עכשיו 14

פרסום בערוץ 14 - כל מה שתרצו לדעת על פרסום בטלוויזיה

מעוניינים בפרסום בערוץ 14?

מעולה! כי הגעתם למקום הנכון.

ערוץ 14 בטלוויזיה הוא בעל מאפייניים יחודיים ומשוייך לצד הימני במפה הפוליטית בארץ. קהל הצופים של הערוץ מזוהה גם הוא עם ערכיו, וכאשר מפרסמים בערוץ אפשר להבין בעזרת זה על אילו סוג עיניים הפרסומת תפגוש. כדי לייצר פרסום אפקטיבי, מעניין וייעיל בערוץ 14 חשוב לייצר פרסומת שתדבר בשפה ובערכים של הערוץ והצופים – כך שהצופים יוכלו להתחבר עם המותג או העסק ולהזדהות איתו!
רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    למה לפרסם בעכשיו 14 איתנו?

    Untitled design 58

    דיוק ותכנון של הפרסום

    אנחנו נעזור לכם לדייק את המסר והקמפיין כך שיתאים לפרסום בערוץ 14… החל התסריט המתאימה לפרסומת ועד בחירת שעת הפרסום האפקטיבית ביותר!
    2 3

    בנו את המותג שלכם

    כאשר מותג או עסק מוצג לנו בטלוויזיה אוטומטית זה מייצר אצל הצופה אמינות ואיכות ברמה גבוהה ביותר, ובכך עוזר לכם לבנות את השם, התדמית והמותג שלכם.
    3 3

    אנשי מקצוע בעלי וותק של עשרות שנים

    הצוות המנוסה שלנו כבר מכיר היטב את עולם הפרסום ויכול לייעץ לכם בכל התלבטות כך שתוכלו להימנע מסיכונים וטעויות, ותייצרו את הפרסום המשתלם והחזק ביותר!
    4 2

    תוצאות!

    אחרי כל פרסום וקמפיין, מה שמעניין זה התוצאות… באמצעות פרסום בערוץ 14 בצורה נכונה ואפקטיבית – תוכלו בהחלט לקבל אותן!
    פוסטים לא נמצאו..

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הבוקר

    רצועות הבוקר של ערוץ 14 היא בין השעות 07:00-11:00 ונחשבת לזמן שידור יחסית חזק ביחס לשאר הערוצים בשעות אלה. תוכניות הבוקר מאופיינות בתוכן אקוטאלי וחדשותי שעל סדר היום בנושאים כמו ביטחון, פוליטיקה, כלכלה, בריאות וזוגיות. לפני הפרסום בערוץ 14 ברצועת הבוקר חשוב להכיר את קהל הצופים של הרצועה ולהבין האם הוא רלוונטי למותג או העסק שלך, במקרה של רצועת הבוקר בערוץ 14 היא אוספת סביבה קהל בוגר שנמצא בבית בשעות הבוקר כמו עקרות בית, אמהות בחופשת לידה, עובדי משמרות ופנסיונרים.

    פרסום בערוץ 14 ברצועת האוף פריים

    אוף פריים זו הרצועה שמאופיינת ברייטינג יחסית נמוך לשאר רצועות היום בטלוויזיה, אך מנגד היא מאפשרת פנייה לקהל יעד ממוקד יותר ועלות פרסום נמוכה ואטרקטיבית בהרבה. זמני השידור של הרצועה בערוץ 14 הוא בין השעות 14:00-17:00 וכוללת תוכניות מגזין עם פרשנויות, סיקורים ודיונים בתחומים כמו פוליטיקה, כלכלבה, בטחון, תרבות וחברה. הקהל הצופה ברצועת האוף פריים הוא בדרך כלל בוגרים הנמצאים בבית.

    פרסום בערוץ 14 ברצועת הסמי פריים

    ככל ששעת היום יותר מאוחרת, כך נאספים יותר צופים סביב התוכניות והטלוויזיה. רצועת הסמי פריים של ערוץ 14 משודרת בין השעות 17:00-19:00 וזוכה לרייטינג מומצע גבוהה יותר משאר הערוצים המסחריים באותה השעה. קהל הצופים של הרצועה מורכב בעיקרו מאנשים שסיימו את יום העבודה ושגרת היום שלהם ופנויים לצרוך תוכן חדשותי בערוץ המעודף עליהם בנסיבות הפולטיות והחברתיות. על כן, פרסום בערוץ 14 בשעות הסמי פריים מתאים למפרסמים השונים מתחומי המזון, פיננסיים, תיירות, סיילים וימי מכירות.

    פרסום בערוץ 14 ברצועות הפריים טיים

    רצועת הפריים טיים של ערוץ 14 מחזיקה בנתוני רייטינג מכובדים ועל כן מתאימה למפרסמים השונים מעולמות הביטוחים, הליייפסטיים, הרכב, האופנה הפיננסיים, המסעדנות, התיירות וכו’… מיד לאחר סיום מהדורת החדשות משודרות תוכניות עם מגישים אהודים כמו ינון מגל, אראל סג”ל ועוד… בנושאים אקטואלים וחדשותיים מהיום יום הנוכחי. קהל הצופים של ערוץ 14 בשעות הפריים טיים מורכב ממשפחות עם ילדים ונוער, חיילים, סטודנטים וכן קהל מהציבור הדתי הלאומי, ולכן הפרסום בערוץ 14 צריך להבנות נכון ולפנות לאוכלוסייה זו.

    פרסום בערוץ 14 ברצועות הלייט נייט

    בערוץ 14 רצועת הלייט נייט מתחילה החל משעה 22:00 ולכן מרבית מן הצופים האדוקים של הערוץ עוברים באופן ישיר מהפריים טיים וממשיכים לצפות. תוכניות הלייט נייט של ערוץ 14 כוללות תוכניות עם תוכן חדשותי, עם ראיונות ואורחים שמביאים פרשנויות לאולפן. הפרסום בערוץ 14 ברצועת הלייט נייט מתאים למפרסמים מעולמות האופנה, הקוסמטיקה, התרבות והפנאי והמזון.

    רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

      הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

      ×

      מעוניינים לפרסם ברדיו?

      אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

      ×