מעוניינים בפרסום בערוץ 13?
מעולה! כי הגעתם למקום הנכון.
ערוץ 13 של רשת משדר איכות ויוקרה, ומהווה פלטפורמה אידיאלית לחיזוק תדמית המותג שלך. כאחד הערוצים הפופולריים ביותר בישראל, גם פרסום בשעות פחות מרכזיות יכול להניב תוצאות מצוינות ולהגיע לקהל יעד רחב ורלוונטי.
בערוץ 13 משודרות תוכניות אהובות ומובילות כמו "האח הגדול", "הישרדות", "רוקדים עם כוכבים", "אל תפיל את המיליון", "זה ווייס" ועוד.
עם תכנון קמפיין פרסומי חכם וממוקד בערוץ 13, תוכלו ליצור פרסומת שמושכת את העין, אפקטיבית ומשיגה את המטרות השיווקיות שלכם.
למה לפרסם ברשת 13 איתנו?
דיוק ותכנון של הקמפיין
החל מהתסריט ועד בחירת התוכנית והשעה הנכונה לפרסום…אנחנו נעזור לכם לבנות את הקמפיין צעד אחר צעד בצורה המדוייקת והאפקטיבית ביותר!
בניית מותג
הטלוויזיה משדרת לצופה אמינות, יוקרתיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר, ומה שמופרסם בטלווזיה יכול להינות גם מאותו האפקט בדיוק ותורם בבניית השם והמותג.
אנשי מקצוע בעלי וותק של עשרות שנים בעולם הטלווזייה
תמנעו מסיכונים ותעזרו בצוות מנוסה שכבר מכיר את השטח ואת עולם הטלוויזיה כך שתוכלו לייצר את הקמפין המשתלם והחזק ביותר!
תוצאות!
התוצאות הן הדבר החשוב ביותר אחרי כל קמפיין, ובעזרת פרסום אפקטיבי ויעיל בערוץ 13 תוכלו להשיג אותן.
מחירון פרסום בערוץ 13
רצועת שידור |
מחיר הפרסום בערוץ 13 |
רצועת הבוקר |
החל מ-450 ש' לתשדיר |
רצועת אוף פריים |
החל מ-300 ש' לתשדיר |
רצועת סמי פריים טיים |
החל מ- 1,230 ש' לתשדיר |
רצועת פריים טיים |
החל מ-2,500 ש' לתשדיר |
רצועת החדשות |
החל מ-3,000 ש' לתשדיר |
רצועת לייט נייט |
החל מ-600 ש' לתשדיר |
*המחירים משתנים בהתאם לגודל החבילה והפריסה בפועל
*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השידור
*אורך תשדיר – 6 שניות
פרסום בערוץ 13 ברצועת הבוקר
רצועת הבוקר של ערוץ 13 משודרת בין השעות 07:00-10:00 ומציעה תוכן חדשותי ואקטואלי בנושאים העומדים על סדר היום. קהל היעד של רצועת הבוקר כולל אנשים המתחילים את יום העבודה שלהם בשעה מאוחרת, עובדים מהבית, אמהות בחופשת לידה, פנסיונרים ועוד. בשנים האחרונות, נרשמה עלייה משמעותית ברייטינג של רצועת הבוקר, מה שהופך את הפרסום בערוץ 13 בשעות אלה להזדמנות אידיאלית למותגים מתחומי הבריאות, הלייפסטייל והקוסמטיקה.
פרסום בערוץ 13 ברצועת האוף פריים
רצועת האוף פריים של ערוץ 13, המשודרת בין השעות 14:00-17:00, היא רצועה ייחודית המציעה פרסום בעלות נמוכה עם אפשרות לפילוח מדויק של קהל היעד. תוכניות הרצועה עוסקות בנושאים אקטואליים, סקירות, פרשנויות, כלכלה ותרבות, ולכן הפרסום בערוץ 13 ברצועה זו מתאים בעיקר לקהל בוגר הנמצא בבית בשעות אלו. מפרסמים מעולמות הצריכה, הלייף סטייל והבריאות מוצאים ברצועה זו פוטנציאל פרסומי איכותי.
פרסום בערוץ 13 ברצועת הסמי פריים
רצועת הסמי פריים, המשודרת בין השעות 18:00-20:00, מהווה זמן מפתח לפני רצועת הפריים טיים. היא כוללת עדכוני חדשות יומיים בהובלת מנחים מוכרים כמו לוסי אהריש, אמנון לוי ואלמוג בוקר. הרצועה פונה לקהל עובדים שסיימו את יומם, משפחות וצרכני אקטואליה. פרסום בערוץ 13 ברצועה זו מתאים למותגים מתחומי הקמעונאות, הבריאות, הריהוט, הפיננסים והמזון, שמחפשים ליצור חיבור ישיר עם קהל פעיל.
פרסום בערוץ 13 ברצועת הפרים טיים
רצועת הפריים טיים היא המובילה בערוץ 13, משודרת בין השעות 20:00-23:00, ומציעה את התוכניות הנצפות ביותר, כולל מהדורת החדשות המרכזית ותוכניות ריאליטי מובילות. הרייטינג הגבוה בשעות אלה מושך מפרסמים מעולמות המזון, המשקאות, הרכב, האופנה והפיננסים. קהל הצופים ברצועה זו כולל משפחות, בני נוער, עובדים, חיילים ואזרחים ותיקים. הפרסום בערוץ 13 בפריים טיים מבטיח חשיפה רחבה ומשמעותית.
פרסום בערוץ 13 ברצועת הלייט נייט
רצועת הלייט נייט של ערוץ 13, המשודרת בין השעות 23:00-01:00, כוללת תוכן אקטואלי ובידורי בסגנון רגוע ואינטימי. בניגוד לרצועות לייט נייט אחרות, ערוץ 13 מציג אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד בשעות אלו. קהל הצופים ברצועה זו הוא צעיר ומגוון, כולל סטודנטים, הורים וחיילים. הפרסום בערוץ 13 ברצועת הלייט נייט מתאים במיוחד למפרסמים מתחומי הפנאי, המזון והמשקאות, הקוסמטיקה והאופנה.
יתרונות הפרסום בערוץ 13
ערוץ 13 מספק חשיפה רחבה וממוקדת למותגים בזכות תמהיל תוכניות המותאם למגוון רחב של קהלים. הרצועות השונות בערוץ מתוכננות כך שימשכו צופים מכל שכבות האוכלוסייה, החל ממשפחות ועד צעירים וסטודנטים. התוכניות המובילות משודרות בזמנים המאפשרים מיקוד מסרים פרסומיים בדיוק לקהל הנכון, מה שהופך את הערוץ לפלטפורמה אפקטיבית ביותר למפרסמים מכל התחומים. בשילוב עם נתוני רייטינג מרשימים במיוחד ברצועות המפתח, הפרסום בערוץ 13 מהווה הזדמנות יוצאת דופן ליצירת נראות גבוהה ולבניית מותג מצליח.
כיצד לתכנן קמפיין פרסום בערוץ 13?
תכנון קמפיין מוצלח בערוץ 13 מתחיל בבחירת הרצועה המתאימה למסר ולמותג. מותגי לייפסטייל יכולים להפיק תועלת מרצועת הבוקר, המציעה גישה לקהלים כמו פנסיונרים ואמהות בחופשת לידה, בעוד שעסקים מתחומי הפיננסים והקמעונאות יכולים לנצל את רצועת הפריים טיים המובילה ברייטינג. חשוב להגדיר את המסר השיווקי באופן שיתאים לאופי התוכניות המשודרות באותה רצועה. לדוגמה, פרסומות הפונות לקהל צעיר יתאימו במיוחד ללייט נייט, בעוד פרסום עם דגש על ערכים משפחתיים יתאים לפריים טיים.
דוגמאות לקמפיינים מוצלחים בערוץ 13
חברות מתחומים שונים זיהו את הפוטנציאל העצום של הפרסום בערוץ 13 והשיגו הצלחות משמעותיות. מותגי בריאות משתמשים ברצועת הבוקר כדי לקדם מוצרים ושירותים עבור פנסיונרים ואמהות צעירות, מה שהביא לעלייה של עשרות אחוזים במכירות. לעומתם, חברות אופנה ובידור פנו לרצועת הלייט נייט כדי למשוך את תשומת ליבם של צעירים, והצליחו להגדיל את החשיפה למותג בעשרות אחוזים בתוך זמן קצר. הרייטינג המרשים של ערוץ 13 הופך אותו לבחירה טבעית למותגים המעוניינים להגיע לקהלים מגוונים תוך מיקוד אפקטיבי של המסרים השיווקיים.