רשת 13

פרסום בערוץ 13 - כל מה שתרצו לדעת על פרסום בטלוויזיה

מעוניינים בפרסום בערוץ 13?

מעולה! כי הגעתם למקום הנכון.

ערוץ 13 של רשת משדר יוקרה, ותורם באופן ישיר לחיזוק תדמית המותג שלך. מאחר ומדובר באחד העצוים הפופולאריים ביותר בישראל, גם אם תחברו לפרסם בשעות פחות אטרקטיביות – תוכלו להגיע לקהל יעד רחב ורולוונטי. בערוץ 13 משודרת התוכניות האהובות האח הגדול, הישרדות, רוקדים עם כוכבים, אל תפיל את המיליון, זה ווייס ועוד! בעזרת תכנון נכון של קמפיין פרסום בערוץ 13 תוכלו לייצר פרסומת מעניינת, יעילה ואפקטיבית שתוביל אתכם למטרות שלכם.
רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    למה לפרסם ברשת 13 איתנו?

    Untitled design 58

    דיוק ותכנון של הקמפיין

    החל מהתסריט ועד בחירת התוכנית והשעה הנכונה לפרסום…אנחנו נעזור לכם לבנות את הקמפיין צעד אחר צעד בצורה המדוייקת והאפקטיבית ביותר!
    2 3

    בניית מותג

    הטלוויזיה משדרת לצופה אמינות, יוקרתיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר, ומה שמופרסם בטלווזיה יכול להינות גם מאותו האפקט בדיוק ותורם בבניית השם והמותג.
    3 3

    אנשי מקצוע בעלי וותק של עשרות שנים בעולם הטלווזייה

    תמנעו מסיכונים ותעזרו בצוות מנוסה שכבר מכיר את השטח ואת עולם הטלוויזיה כך שתוכלו לייצר את הקמפין המשתלם והחזק ביותר!
    4 2

    תוצאות!

    התוצאות הן הדבר החשוב ביותר אחרי כל קמפיין, ובעזרת פרסום אפקטיבי ויעיל בערוץ 13 תוכלו להשיג אותן.
    פוסטים לא נמצאו..

    פרסום בערוץ 13 ברצועת הבוקר

    רצועת הבוקר של ערוץ 13 משודרות בין השעות 07:00-10:00 ומכילה תוכן חדשותי ואקוטאלי בנושאים עולים על סדר היום. קהל היעד של רצועת הבוקר מורכב מצופים שמתחילים את יום העבודה שלהם בשעה מאוחרת, או לאנשים אשר עובדים מהבית, אמהות בחופשת לידה, פנסיונים וכו’. בשנים האחרונות ישנה עלייה ברייטינג ברצועת הבוקר ולכן הפרסום בערוץ 13 ברצועה זו מתאים בעיקר למותגים ועסקים מעולמות הבריאות, הלייפסטייל והקוסמטיקה.

    פרסום בערוץ 13 ברצועת האוף פריים

    רצועת האוף פריים של ערוץ 13 נחשבת כרצועה ייחודית ומשודרת בין השעות 14:00-17:00. הרצועה מאופיינת במספר צופים יחסית נמוך, אף עם זאת מאפשר פילוח צר ומדוייק לקהל היעד ופרסום בתקציבים נמוכים יותר. תוכניות האוף פריים עוסקות בנושאים אקוטאליים, סקירות, פרשנויות וגם בכלכלה ותרבות. פרסום בערוץ 13 ברצועת האוף פריים יפנה בדרך כלל לקהל יעד בוגר יותר שמצוי בבית בשעות אלה של היום, ויהיה רלוונטי עבור מפרסמים מעולמות הצריכה והלייף סטייל.

    פרסום בערוץ 13 ברצועת הסמי פריים

    הסמי פריים זו למעשה שמה של רצועת השידור שמקדימה את זמן צפיית השיר (הפריים טיים). בערוץ 13 שמני השידור של רצועה זו הוא בין 18:00-20:00, וכולל עדכוני חדשות יומיים ואקוטאליים שמוגשים על ידי מנחים פופולאים ואהובים כמו לוסי האריש, אמנון לוי, אלמוג בוקר ועוד! הרצועה פונה לקהל צופים שבדיוק סיים את יום עבודתו כלומר, עובדים יוממיים, משפחות וצרכני אקוטאליה, ועל כן פרסום בערוץ 13 ברצועת הסמי פריים יתאים ל מפרסמים מעולמות הקמעונאות, הבריאות, הריהוט, הפיננסיים והמזון.

    פרסום בערוץ 13 ברצועת הפרים טיים

    הפריים טיים זו רצועת השדיור הבולטת והיקורתית ביותר בערוץ 13, היא מדושרת בין השעות 20:00-23:00 וכוללת את מהדורת החדשות המרכזית וכן את תוכניות הריאלטי המובילות שמשודרות אחריה. הרייטינג של הערוץ בשעה הזו הוא הגבוה ביותר ולכן מפרסמים רבים מעולמות הפיננסיים, המזון והמשקאות, הרכב, האופנה, הביטוחים וכו’… מתעניינים בה ורלוונטיים לה ולפרסום בערוץ 13. קהל הצופים של הרצועה הוא בדרך כלל משפחות עם בני נוער, עובדים, חיילים ואזרחים וותיקים.

    פרסום בערוץ 13 ברצועת הלייט נייט

    לאחר הפריים נייט ערוץ 13 עובד בהדרכה לרצועת הלייט נייט ולתוכן אקטאלי ובידורי בצורה רגועה יותר. רצועת הלייט נייט של ערוץ 13 משודרת בין השעות (23:00-01:00) ונמדדת עם אחוזי רייטינג גבוהים יותר בהשוואה לרצועות לייט נייט של ערוצים אחרים. קהל הצופים של תוכניות הלייט נייט של ערוץ 13 הוא קהל צעיר כמו סטודנטים, הורים וחיילים, ורצועת השידר תתאים לפמרסמים מתחום הפנאי, המזון המשקאות, הקוסמטיקה, ההסעדה והאופנה.

    רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

      הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

      ×

      מעוניינים לפרסם ברדיו?

      אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

      ×