מעוניינים בפרסום בערוץ 12?

הגעתם למקום הנכון.

ערוץ 12 של הזכיינית "קשת" זהו אחד מהערוצים הפופולארים ובעלי הרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה! בין התכנים של ערוץ 12 אפשר למצוא את התוכניות האהובות כמו הכוכב הבא, האח הגדול, מאסטר שף, ארץ נהדרת... ועוד עשרות תוכניות שכולם אוהבים! הפרסום בערוץ 12 מגיע לחשיפה רחבה, ומייצר לעסק או החברה שלכם תמיד של מותג! בעזרת תכנון נכון של קמפיין הפרסום שלכם תוכלו ליצור פרסום יעיל, אפקטיבי ואחד שיביא לכם תוצאות לטווח הקצר והארוך.

למה לפרסם בקשת 12 איתנו?

Untitled design 58

תכנון מדוייק של הקמפיין

אנחנו נעזור לכם לבנות את הקמפיין צעד אחד צעד בצורה הנכונה ביותר, החל מהתסריט ועד בחירת השעות הנכונות לפרסום!

Untitled design 58

תצרו מעצמכם מותג

בקיצור... מה שמופיע בטלוויזיה - קיים! הפרסום בטלווזייה נותן לעסק או החברה שלכם תוקף, אמינות ואיכות ברמה גבוהה שלא תוכלו להשיג בשום מקום אחר.

Untitled design 58

ייעוץ והכוונה מאנשי מקצוע בעלי וותק של עשרות שנים

במקום להתסבך ולקחת סיכונים… תעזרו בצוות המנוסה שלנו, שכבר מכיר את השטח, את האפשרויות, את המתחרים ואת כל שאר ההתלבטויות שיובילו אתכם לפרסום החזק ביותר!

Untitled design 58

תוצאות!

התוצאות הן הדבר החשוב ביותר כשמדובר על פרסום בטלוויזיה, ובעזרת קמפיין אפקטיבי ומעניין בערוץ 12 הפופולארי תוכלו בהחלט להשיג אותן.

מחירון הפרסום בערוץ 12:

רצועת שידור מחיר לפרסום בערוץ 12
רצועת הבוקר החל מ-500 ש' לתשדיר
רצועת אוף פריים החל מ-490 ש' לתשדיר
רצועת סמי פריים טיים החל מ- 1,900 ש' לתשדיר
רצועת פריים טיים החל מ-10,500 ש' לתשדיר
רצועת החדשות החל מ-10,000 ש' לתשדיר
רצועת לייט נייט החל מ-1,600 ש' לתשדיר

*המחירים משתנים בהתאם לגודל החבילה והפריסה בפועל
*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתקופת השידור
*המחירים הינם בכפוף לרכישת חבילת פרסום החל מ – 30,000 ש'
*אורך תשדיר – 6 שניות

רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    פרסום בערוץ 12 ברצועת הבוקר

    רצועת הבוקר של ערוץ 12 משדרת בעיקר תוכן חדשותי לעולמות הלייף סטייל. ברצועת הבוקר מככבים טאלנטים מוכרים מאוד כמו גלית גוטמן, אילנית לוי, פאולנה וליאון, ניב רסקין ועוד. לרוב מי שצופה ברצועת הבוקר הוא קהל מבוגר יחסית ששגרת היום שלו מאופיינת על שהות ביתית קבועה לדוגמה - אמהות בחופשת לידה, עובדים שמתחילים לעבור מאוחר או פנסיונרים. לרצועת הבוקר ישנה הצלחה רבה, וככל שההצלחה התחילה לגדול כם גם הביקוש לפרסם במהלכה עלה. הפרסום בערוץ 12 מאפשר דרכים מגוונות לפרסם החל מפרסומות בהפסקות פרסומות, חסויות ועד שילוב תוכן שיווקי במהלך התוכנית עצמה על העסק או החברה, שכולל אירוח וראשיון באולפן, יצירת אייטם או הצגות מוצר.
    פרסום בערוצי הספורט
    Untitled design  23

    פרסום בערוץ 12 ברצועת אוף פריים

    רצועת האוף פריים של ערוץ 12 מכילה תוכניות במגוון תחומים כמו כלכלה, פוליטיקה, תרבות חברה וכדומה… הרצועה משודרת בדרך כלל בין השעות 14:00-17:00 מידי יום, ולרוב צופה בה קהל יחסית בוגר שנמצא בשעות אלה בבית ומעוניין בתוכן אקטאלי. הל היעד של רצועת האוף פריים הם בדרך כלל אזרחים וותיקים, עובדים במשמרות מאוחרות, אמהות בחופשת לידה וכדומה… מדובר ברצועה שמחיזקה ברייטינג יחסית נמוך בהשוואה לרצועות האחרות, אך עם זאת מדובר באפשרות מעולה לפרסום בערוץ 12 בתקציב פרסום נמוך יותר, ולכיסוי קהלים שגם בהחלט יכולים להיות רלוונטייים למגוון רב של עסקים וחברות.

    פרסום בערוץ 12 ברצועת הסמי פריים

    רצועת הסמי פריים גם היא מאפשרת לפרסום בערוץ 12 במגוון דרכים… החל מפרסומות במהלך הפסקת הפרסומות, חסויות ועד שילוב תוכן שיווקי במהלך התוכניות עצמן. התוכניות שמשודרות בצורעה זו מאופיינת בהכנה הדרגתית לקראת תוכניות החדשות המרכזית ולתוכניות שישודרו אחריה. תוכניות הסמי פריים זוכות לרייטינג נרחב מאחר והן משודרות מאחר מיד עם סיום יום העבודה במשק (בין השעות 18:00-20:00), עקב הצמידות שלהן לתוכניות הפריים טיים, ומיצובן כתוכניות אקוטאליה. קהל היעד הצופה ברצועה זו הוא מגוון ומורכב מבעלי משפחות, עובדים יוממים וצרכני אקטואליה – קהל בעל נתונים מוצלחים למפרסמים מעולמות הפיננסיים, הביטוח, התיירות, הקמעונאות, הריהוט ועיצוב הבית.
    Untitled design  24
    Untitled design  25  1

    פרסום בערוץ 12 ברצועת הפרים טיים

    הפריים טיים זוהי רצועת השידור בטלווזייה במחזיקה בנתוני הרייטיג הגבוהים ביותר, ובמיוחד רצועת הפריים שטיים של ערוץ 12. רצועת הפריים טיים של הערוץ נחשבת כפלטפורה אולטימטיבית לפרסום, ומבטיחה מיתוג חזק, טרגוט איכותי, זכירות והשפעה. פרסום בערוץ 12 בשעות הפריים טיים הוא בין 20:00-23:00, התוכניות שמשודרות בשעות אלה הן מהדורת החדשות, ותוכניות ריאלטי פופולאריות שמשודרות מיד אחרי. פרסום בדעות הפריים טיים מתמאים למפרסמים מעולמות הצריכה, האופנה, המזון והמשקאות, הביטוחים, הרכב, התיירות וגם פרסום על ימי מכירות.

    פרסום בערוץ 12 ברצועת הלייט נייט

    רצועת שידורי הלייט נייט של ערוץ 12 היא בין השעות 23:00-01:00 ומבוססת בעיקר על תוכן אקוטלי או בידורי. לרוב, קהל יעד יותר צעיר צופה בערוץ בשעות אלה בינהם סטודנטים או הורים, ומתאים למפרסמים מעולמות האופנה, הקוסמטיקה, המזון והמשקאות והתרבות והפנאי. ברצעות הלייט נייט גם ישנן מגוון האפציות לפרסום בערוץ 12 כמו פרסמות בין התוכניות וחסויות, וכמו כן שילוב תוכן שיווקי על החברה או העסק במהלך התוכנית עצמה.
    פרסום בערוצי הספורט בישראל

    יתרונות הפרסום בערוץ 12

    הפרסום בערוץ 12 מציע יתרונות מובהקים לכל סוגי העסקים. מדובר בערוץ שמחזיק ברייטינג הגבוה ביותר, מה שמבטיח לכם חשיפה רחבה לקהלים מגוונים. בזכות המוניטין של הערוץ, עסקים המפרסמים בו נהנים ממיתוג יוקרתי ואיכותי שמשדר אמינות ומקצועיות. הפרסום בערוץ 12 מתאים במיוחד לעסקים שרוצים ליצור זכירות גבוהה ולבנות את המותג שלהם בצורה חכמה ואפקטיבית, תוך פנייה ישירה לקהל היעד הרלוונטי.
    שלט פרסום בטלוויזיה

    שילוב תוכן שיווקי בערוץ 12

    שילוב תוכן שיווקי בתוכניות ערוץ 12 הוא דרך יצירתית וחזקה להעצים את הנוכחות של העסק שלכם. תוכן שיווקי מאפשר לכם לספר את הסיפור של המותג שלכם בצורה טבעית שמשתלבת בתוכן האהוב של הערוץ. כך, הצופים נחשפים למותג שלכם כחלק אינטגרלי מהתוכנית, מה שמגביר את הקשר הרגשי והעניין שלהם.
    פרסום בערוץ 13

    פרסום בערוץ 12 בתקציב מותאם

    לא משנה אם אתם עסק קטן או חברה גדולה, פרסום בערוץ 12 יכול להיות מותאם לתקציב שלכם. עם תכנון נכון, ניתן לבחור ברצועת שידור שמתאימה לתקציב, למטרות וליעדים שלכם. גם עסקים עם תקציבים נמוכים יותר יכולים ליהנות מחשיפה משמעותית ברצועות שידור כמו אוף פריים ולייט נייט.
    פרסום בטלוויזיה

    איך מתחילים לפרסם בערוץ 12 ומפיקים קמפיין איכותי?

    כדי להתחיל בקמפיין פרסום בערוץ 12, חשוב לבצע אפיון מעמיק של קהל היעד, המטרות והמסרים המרכזיים שברצונכם להעביר. בעזרת צוות מקצועי ותכנון מדויק, תוכלו לבנות אסטרטגיית פרסום שתנצל בצורה מיטבית את הפלטפורמה של ערוץ 12 ותוביל לתוצאות מרשימות. הפקת קמפיין פרסום בערוץ 12 דורשת מחשבה והשקעה. החל מבחירת המסרים, דרך יצירת התוכן ועד הפצת הפרסומת ברצועות המתאימות – כל שלב בתהליך חייב להיות מתוכנן היטב. עם צוות מיומן שמכיר את עולם הפרסום בערוץ 12, תוכלו ליצור קמפיין שמדבר לקהל שלכם ומניע לפעולה בצורה הטובה ביותר.
    Untitled design 35

    רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

      הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

      ×

      מעוניינים לפרסם ברדיו?

      אחד מאיתנו ישמח לעמוד לשירותכם עם הצעה משתלמת!

      ×