-->

פרסום לתכנית תוכנית חסכון

קטגוריה:

פרסום לתכנית תוכנית חסכון

התכנית "תכנית חיסכון" היא מעין מגזין כלכלי העוסק בשאלות מעולם הכלכלה, הפוליטיקה, הבריאות, התזונה, הצרכנות וכדומה. מרבית התכנים המוגשים בתכנית עוסקים בשאלות כלכליות של כלכלת המשפחה וכלכלה באופן כללי וכן בדרך חיים בטוחה ובריאה. ערוץ 2 נחשב לערוץ הנצפה ביותר בטלוויזיה הישראלית של היום. המגוון הרחב של תכניות בערוץ כמו גם מהדורות החדשות שלו, הופכות את הערוץ לפופולארי ביותר אשר כל משק בית בישראל צופה בו בכל שעות היום. ערוץ 2 משדר במתכונת של שתי זכייניות שידור, זכיינית רשת וזכיינית קשת אשר מקיימות שידורים שונים ברוטציה בכל ימות השבוע. תכניות האקטואליה והחדשות של הערוץ מופקות על ידי חברת החדשות ומשודרות בכל ימי השידור של הערוץ.

"תכנית חיסכון"– אפשרויות פרסום

כמו תכניות רבות בערוץ 2 גם התכנית "תכנית חיסכון" מאפשרת פרסום במהלך התכנית או בין התכניות. מפרסמים המעוניינים לפרסם במסגרת התכנית יכולים לבחור את אחד משלושת הפורמטים של פרסום בערוץ 2 כאשר לכל פורמט המאפיינים הייחודיים שלו כמו גם היתרונות שלו. אחד הפורמטים המוכרים הוא פורמט תשדירי הפרסומת. פורמט זה הוא סרטוני הוידאו המציגים את המפרסם ומשודרות בעת הפסקת פרסומות מרוכזת במהלך התכנית. הפסקת הפרסומות היא יזומה ואורך כל פרסומת הוא עד לדקה בה היא מנסה ללכוד את תשומת לב הצופים.

פורמט נוסף לפרסום בערוץ 2 בכלל ובתכנית תכנית חסכון בפרט הוא באמצעות חסויות. פורמט החסויות הוא למעשה קריינות המציגה את המפרסם או כתוביות המופיעות על המסך. הצורה המוכרת ביותר של חסויות היא חסויות המופיעות לפני שידורי התחזית. או חסויות המופיעות לפני מבזק החדשות. שימוש בפורמט חסויות הוא בעל יתרונות גדולים המאפשר בידול של המפרסם, לכידת הקשב של הצופים בזמן קצר במיוחד ועוד.

פורמט נוסף הנהוג לשלב בו פרסומות במהלך "תכנית חיסכון" ותכניות נוספות הוא הפורמט של התכנים השיווקיים. המשמעות של הפורמט היא הכנסת תכנים שיווקיים לתכנית בצורה של באנרים המופיעים בראש הדף או בצורה של כתוביות עם קריינות. דרך נפוצה לשלב תכנים שיווקיים היא באמצעות הקדשת פינה ייעודית בתכנית לתכנים השיווקיים. צורה זו מקובלת במיוחד במסגרת תכניות אירוח בהן המנחה מראיין איש מקצוע מטעם המפרסם במסגרת פינה ייעודית של תוכן שיווקי.

יתרונות הפרסום בתכנית

יתרונות הפרסום במהלך התכנית "תכנית חיסכון" הם גדולים הודות לעובדה שחלק נכבד מן התכנים בתכנים עוסקים בענייני צרכנות. שימוש בפרסומות במהלך התכנית אפקטיבי במיוחד אם פונה לקהל היעד המגוון של התכנית, מוגש באורך הנכון ובקצב הנכון. שימוש בפורמטים הפרסומיים השונים במהלך התכנית גם הוא מהווה יתרון משמעותי למפרסמים בהעברת המסר באופן המתאים.

"תכנית חיסכון"– קהל היעד

קהל היעד של התכנית "תכנית חיסכון" מורכב ממגוון רחב של צופים בגילאים שונים. הודות לשעת השידור של התכנית המתקיימת בסמוך לתכנית המרכזית שהיא מהדורת החדשות, מרבית קהל הצופים בתכנית הוא בשכבות סוציואקונומיות נמוכות ומעלה, מגדרים שונים, הורים ורווקים כמו גם גברים ונשים. הגיוון של הקהל נובע בנוסף מהתכנים של התכנית אשר נוגעים לחיים הכלכליים של כולם ומרבית הצופים מזדהים עם התכנים ברמה האישית.

חברת החדשות

חברת החדשות הינה חברות הפקות האחראית על התכנים החדשותיים והאקטואליים של ערוץ 2. חברת החדשות ממומנת על ידי זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת והיא אחראית על התכנים החדשותיים המופיעים בערוץ בכל ימות השבוע.

 תכניות הדגל של חברת החדשות הן התכניות הפופולאריות ביותר בישראל כמו מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי המשודרת כל יום בשעה שמונה בערב, התכנית הפופולרית "שש עם" בהנחייתו של עודד בן עמי המשודרת בשעה שש בערב, מבזקי החדשות הפותחים את יום השידורים וסוגרים אותו ותכניות נוספות. אחת התכניות הפופולאריות והאיכותיות של חברת החדשות היא התכנית ""תכנית חיסכון" בהנחייתה של קרן מרציאנו" המשודרת בשעות אחר הצהריים.

"תכנית חיסכון"– הקונספט

 בתכנית ניתן למצוא פינות קבועות של אנשי מקצוע מתחומי התזונה, הצרכנות, הפוליטיקה, הכלכלה, הנדל"ן ועוד אשר דנים עם המנחה על אירועי היום והנושאים הבוערים במדינה. התכנית מתחילה במבזק חדשות המסכם את אירועי היום ומהווה פתיחה לתכנית הכלכלית.

אתר התכנית: http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast

"תכנית חיסכון"– המנחה

מנחת תכנית חיסכון, קרן מרציאנו היא עיתונאית ואשת חדשות בכירה ומנוסה. את תחילת דרכה בעולם התקשורת עשתה קרן מרציאנו בגלי צה"ל בתפקיד הכתבת לענייני תחבורה, חינוך ותקשורת, בהמשך שימשה ככתבת לענייני כלכלה שבתפקיד זה המשיכה לשדר במסגרת ערוץ 2. קרן מרציאנו מגישה את התכנית "תכנית חיסכון"בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה שבע וחצי וערב ועד שמונה החל משנת 2007.

"תכנית חיסכון"– מבנה התכנית ונושאים

התכנית "תכנית חיסכון" בנויה במבנה של פינות וכתבות מהשטח ומהאולפן בנושאים הבוערים במדינה. פינות מסוימות של התכנית מדווחות מן השטח בצורה של כתבות שטח בקריינות של כתבים ייעודיים ופינות נוספות הן פינות אירוח בהן מראיינת המנחה קרן מרציאנו את האורחים ובעלי המקצוע באולפן בנושאים שונים. בין האורחים המגיעים להתראיין באולפן, אנשי מקצוע מתחום התזונה, הבנקאות, הכלכלה, הנדל"ן, הצרכנות, התקשורת וכדומה אשר מעניקים את הפרשנות שלהם לנושאים השונים העולים בתכנית.

"תכנית חיסכון"– שווה בדיקה

אחת הפינות המוכרות והפופולאריות של התכנית "תכנית חיסכון" היא פינת "שווה בדיקה" המוגשת על ידי הכתב מנחם הורוביץ. הפינה עוסקת בענייני צרכנות ומביאה את הנושאים השונים מנקודת מבט השוואתית ברמה הצרכנית, הכלכלית וכדומה. בפינת "שווה בדיקה" יוצא הכתב מנחם הורוביץ אל השטח ומביא סקירה נרחבת על תחומים שונים מעולמות האופנה, הצרכנית, התחבורה, התרבות והפנאי.

 דוגמאות לפינות "שווה בדיקה" ששודרו בתכנית הן בדיקת שיעורי הנהיגה בישראל תוך השוואת מחירים, מורים ודרכי לימוד, בדיקת חלונות הראווה של החנויות בישראל והעיצוב המיוחד שלהם, בדיקת תחום הקפה בישראל, בדיקת כלבים גזעיים, העלות שלהם והסוגים הנפוצים והמבוקשים, בדיקת רכיבה על סוסים, בדיקת משקאות ויצרניות התה בישראל, בדיקת מסעדות, בדיקת מנות גורמה, המאפיינים שלהם והמחירים שלהן בדיקת שטיחים ועוד.

"תכנית חיסכון"– פינת התזונה

פינה ייחודית נוספת בתכנית "תכנית חיסכון" היא פינת התזונה בה מארחת קרן מרציאנו את ד"ר מאיה רוזמן מומחית לתזונה ולאכילה נכונה. במסגרת הפינה משודרת כתבת שטח על מוצרי מזון שונים המוכרים בישראל ונצרכים על ידי הצרכן הישראלי במסגרת מסעדת או סופר מרקטים ולאחר הכתבה מובא תוכן בעל ערך מוסף מבחינה תזונתית של התזונאית ד"ר מאיה רוזמן המסקרת את הנושא, נותנת טיפים ועצות לבניית תפריט תזונה נכונה ושמירה על הבריאות באמצעות האוכל.

"תכנית חיסכון"- רצועת השידור

התכנית "תכנית חיסכון" משודרת במסגרת רצועת השידור של האוף או סמי פריים טיים של ערוץ 2. רצועה זו היא הרצועה של השידורים המתקיימים בין השעות ארבע אחר הצהריים ועד השעה שמונה בערב. הגדרת רצועות השידור בהיבט הפרסומי מבוצעת בהתאם לקהל הצופים בזמני השידור, רמת הקשב של הצופים, אחוזי הרייטינג של התכניות ועוד. שילוב פרסומות מתומחר במידה רבה על ידי בחינת רצועת השידור והתכנית שבמהלכן הוא משודר.

לסיכום, התכנית "תכנית חיסכון" של חברת החדשות היא אחת מתכניות הדגל של ערוץ 2 הזוכה לפופולאריות נרחבת בקרב קהל הצופים בבית.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום