-->

פרסום בתכנית שש עם

קטגוריה:

פרסום בתכנית שש עם

אחת התכניות הבולטות בז'אנר תכניות החדשות והאקטואליה היא התכנית "שש עם" המשודרת בערוץ 2 ומופקת על ידי חברת החדשות. תכניות האקטואליה והחדשות הפכו לחלק בלתי נפרד מן הטלוויזיה הישראלית. הצורך בעדכון מתמיד של חדשות מהארץ והעולם יצר תכנים מגוונים המושכים צופים רבים בכל שעות היום. תכניות האקטואליה וחדשות בסגנון של מגזינים עם פינות תוכן מיוחדות הם הצורה האופטימלית להעביר חדשות מכל העולם ואכן, מרבית הערוצים מקיימים תכניות חדשות שהן מגזין הזוכות לפופולאריות רחבה בקרב הצופים.

"שש עם"– אפשרויות פרסום

התכנית "שש עם" כמו תכניות רבות בערוץ 2 מכילה הפסקות קצרות לפרסומות ומאפשרת שילוב של פרסומות בפורמטים שונים. לאור הרייטינג הגבוה של התכנית וקהל הצופים המגוון שלה, זוכים המפרסמים מפרסום אפקטיבי ורלוונטי לקהל יעד מגוון מכל שכבות האוכלוסייה. שילוב של פרסומות בתכנית יכול להיות בפורמט של תשדירי פרסומת, פורמט של חסויות או פורמט של תוכן שיווקי. בחירה בפורמט הנכון המבוצעת בתוך תמהיל שיווקי כולל מעניקה את התוצאות הרצויות לקמפיין.

"שש עם"– הפסקות פרסומת

אחד הפורמטים הנפוצים לפרסום בערוץ 2 בכלל ובתכנית "שש עם" בפרט הוא שימוש בפורמט תשדירי פרסומת המשודרים במהלך הפסקת פרסומות מרוכזת. תשדירי פרסומת הם למעשה סרטוני וידאו קצרים המציגים את המפרסם ומופיעים במסגרת הפסקת פרסומות. האפקטיביות של תשדירי פרסומת היא גבוהה הודות לתוכן הדינמי אשר מעביר את המסר בצורה הברורה ביותר לקהל הצופים בתכנית.

"שש עם"– חסויות

הפורמט השני בו נעשה שימוש לפרסום במהלך התכנית "שש עם" הוא פורמט החסויות. פורמט זה יכול להיות בצורה של קריינות בשילוב כתוביות או ללא כתוביות או בשילוב של תמונה. פורמט החסויות מוכר מאוד כפורמט הפרסומי המופיע לפני הגשת התחזית אז המפרסם מוזכר כנותן החסות לפינת התחזית. התכנית "שש עם" מקיימת פינת תחזית מדי יום ולכן מאפשרת שילוב של חסויות לפני הגשת הפינה. מקומות נוספים בהם משולבות החסויות הם בין התכניות או בסוף הפסקת פרסומות מרוכזת.

"שש עם"– תוכן שיווקי

תוכן שיווקי הוא צורת הפרסום אשר יכול להופיע כבאנר עליון על המסך או ככתוביות בראש או בתחתית המסך. בתכניות אירוח למשל התוכן השיווקי מופיע בפינה ייעודית בה מתארח בעל מקצוע או איש מטעם החברה המפרסמת.

תמחור פרסומים במהלך התכנית "שש עם"

תמחור של פרסומות מבוצע בהתאם לפרמטרים רבים ומוגדרים מראש. תמחור הפרסומות מבוצע על פי הרצועה בה הם משודרות, בהתאם לפורמט של הפרסומת, לאורך של הפרסומת ולצפי החשיפה של הפרסומת. פרסומות אשר משודרות במהלך תכניות פופולאריות מאוד שלהם צופים רבים נחשבות לאפקטיביות ובעלות רמת חשיפה גבוהה במיוחד ולכן יתומחרו במחירים בהתאם.

יתרונות הפרסום בתכנית "שש עם"

התכנית "שש עם" היא כאמור תכנית פופולארית הפונה אל קהל יעד מגוון ורחב, פרסום בתכנית מעניק למפרסמים את ההזדמנות להגיע אל קהל יעד רחב ומגוון הצופה בתכנית. בנוסף, ערוץ 2 עצמו הוא הערוץ הנצפה ביותר בטלוויזיה בשעות האוף /  סמי פריים טיים מה שמאפשר למפרסמים להגיע אל משקי בית בכל רחבי הארץ.

 יתרון נוסף הוא שפרסום באופן כללי ובערוץ 2 בפרט מהווה חיזוק משמעותי למותג ומבדל אותו מן המתחרים. מותגים המפורסמים בטלוויזיה נתפסים כמותגים יוקרתיים ואיכותיים מה שתורם רבות לחיזוק של המותג ולאטרקטיביות שלו בשוק. יתרון נוסף של פרסום בתכנית "שש עם" הוא באפשרות של המפרסם להעביר את המסר בצורה הטובה והברורה ביותר מה שמאפשר לקהל הצופים להזדהות עם המותג.

שילוב התכנית בקמפיין הפרסומי

קמפיין פרסומי מוצלח הוא כזה אשר מקיים תמהיל נכון של פרסום. שילוב של פרסומים במסגרת התכנית "שש עם" מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר למפרסם ליהנות מחשיפה רחבה לקהל יעד רלוונטי ואיכותי. תמהיל נכון המשלב פרסום במהלך תכנית "שש עם" הוא תמהיל המשלב פרסומים מפורמטים שונים, פונה אל קהל יעד רלוונטי למותג, עונה על המטרות העיקריות של הקמפיין, חושף את קהל הצופים אל הליבה של המותג וכולל את מספר הפעמים האופטימלי של חשיפת הפרסומים למקסום של התוצאות מהפרסום.

לסיכום , התכנית "שש עם" המוגשת בהנחייתו של עודד בן עמי היא אחת מהתכניות החדשותיות הפופולאריות ביותר. התכנית מוגשת בשעה המאפשרת לה לסקור בהרחבה את אירוע היום ולהביא לקהל הצופים את התכנים הרלוונטיים והעדכניים ביותר. הגשת התכנית במבנה של פינות, אירוח כתבים, אנשי תרבות ופנאי והבאת הסיפורים מהמקורות הראשוניים הופכת אותה לתכנית חדשות מוצלחת ומבוקשת במיוחד אשר זוכה לרייטינג גבוה במיוחד ונחשבת לנצפית ביותר בבתי האב בישראל.

שש שם – קהל היעד

קהל הצופים בתכנית "שש עם" הוא קהל מגוון המשתייך לכל שכבות האוכלוסייה. לאור הפופולאריות של התכנית, ניתן למנות בין צופי התכנית גברים, נשים וקשישים מה שהופך את הקהל לרחב במיוחד. למרות שהתכנית משודרת ברצועת האוף או סמי פריים טיים, אחוזי הצפייה בתכנית, הרייטינג שלה ורמת הקשב של התכנים המופיעים בתכנית על ידי קהל הצופים הוא גבוה מאוד ומעניק יתרונות רבים לקמפיין הפרסומי המשלב פרסומות במהלך התכנית.

חברת החדשות היא חברת הפקות אשר אמונה על הפקת כל מהדורות החדשות ותכניות האקטואליה המשודרות במסגרת שידורי ערוץ 2. המממנות של התכניות המשודרות בחברת החדשות הן הזכייניות של ערוץ 2, קשת ורשת אשר בזמני השידור שלהם משודרים התכניות המופקות על ידי חברת החדשות. מרבית התכניות של חברת החדשות הן תכניות פופולאריות מאוד אשר זוכות לרייטינג גבוה כאשר הבולטת שביניהם היא המהדורה המרכזית המוגשת על ידי יונית לוי מדי ערב בשעה שמונה.

בין התכניות של חברת החדשות ניתן למנות את התכניות הפופולאריות, מהדורה ראשונה בהנחייתו של אורן ויינגנפלד, תכנית חיסכון בהנחייתה של קרן מרציאנו, השבוע שהוא מגזין חדשות בערבית, אולפן שישי שהוא המהדורה של יום שישי, שיש עם בהנחייתו של עודד בן עמי ותכניות נוספות.

"שש עם"– היסטוריה

מקורה של התכנית "שש עם" היא בתכנית חמש עם רפי רשף אשר שודרה עד לתחילת שנת 2000 בערוץ 2 בשעה חמש בערב בהנחייתו של גדי סוקניק והפכה לאחת התכניות הנצפות והפופולאריות של חברת החדשות, עם עזיבתו של המנחה גדי סוקניק את התכנית, הגישו אותה המנחים עודד בן עמי ושלי יחימוביץ' לסירוגין ועם עזיבתה של שלי יחמוביץ' את התכנית הנחה אותה לבד הקריין עודד בן עמי ואז שונה גם שם התכנית לשם "שש עם". בהמשך הצטרפו המגישות תמר איש שלום ודנה וייס להגשת התכנית יחד עם עודד בן עמי.

"שש עם"– מבנה התכנית

התכנית "שש עם" בנויה כמגזין חדשותי ומקיימת פינות שונות בנושאי חדשות. פתיחת התכנית היא לרוב במבזק חדשות של השעה שש בו מבזקן או מבזקנית מעדכנים בחדשות האחרונות. בהמשך, מראיין עודד בן עמי אורחים בנושאים חדשותיים שונים כמו גם כתבים אשר מדווחים על חדשות ומצבים, פינות שונות בתכנית מתקיימות באולפן ופינות אחרות מצלמות מחוץ לאולפן במקום האירוע המדווח. את התכנית לרוב מסיים עודד בהפניה לקטע תחזית מזג אוויר עם אחד החזאים אשר מדווח על התחזית להמשך השבוע.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום