-->

פרסום בתכנית צחוק מעבודה

קטגוריה:

פרסום בתכנית צחוק מעבודה

התכנית צחוק מהעבודה הינה תכנית בידור בהנחייתו של שלום אסייג ופאנל בדרנים קבוע המארחים בכל שבוע מפורסם אחר, שבנוסף לאירוח גרידא, עולה לעשות סטאד אפ בפעם הראשונה בחייו. התכנית משודרת ברצועת הפריים טיים והצליחה לצבור לעצמה קהל צופים נאמן. כל התכניות המשודרות בערוץ מדברות אל קהלי היעד הספציפיים או הרחבים ומפרסמים המעוניינים לשלב פרסומות בערוץ יכולים לבחור את התמהיל של הקמפיין בהתאם לתכניות, אחוזי הרייטינג שלהן ומאפייני קהל הצופים על מנת להשיג את האפקטיביות המרבית מן הקמפיין. פרסום בערוץ 2 מבוצע בתכניות המשודרות ברצועות שידור אש מגדירות את אחוזי הרייטינג ואת הביקוש של התכניות.

"צחוק מהעבודה"  – אפשרויות פרסום

כמו כל התכניות בערוץ 2, גם התכנית "צחוק מהעבודה"  משלבם פרסומות במהלך התכנית בתחילתה או בסופה. פרסום במהלך שידורי התכנית ניתן לביצוע באחד משלושה פורמטים שונים שהם תשדירי פרסומת, חסויות או תוכן שיווקי. היתרונות של פרסום בכל אחד מהפורמטים במהלך התכנית "צחוק מהעבודה"  הם רבים הודות לחשיפה הגבוהה של התכנית לקהלי יעד מכל שכבות האוכלוסייה, הגילאים והמגדים ולכן פרסום המיועד לקהל היעד המתאים הוא הפרסום האפקטיבי ביותר.

"צחוק מהעבודה"  – שילוב תשדירי פרסומת

שילוב של תשדירי פרסומת בתכנית "צחוק מהעבודה"  הוא באופן של סרטוני וידאו המשודרים במרוכז במהלך הפסקת פרסומות ייעודית. סרטוני הווידאו הבנויים באורך של בין שש שניות עד דקה הם הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר הפרסומי ומפרסמים הבוחרים לפרסם באמצעות תשדירי פרסומת זוכים הן למיתוג יוקרתי של המותג והן לחשיפה מקסימלית לקהל היעד הרלוונטי.

"צחוק מהעבודה"  – שילוב חסויות

פורמט נוסף בנעשה בו שימוש רב בפרסום בערוץ 2 הוא פורמט החסויות, פורמט זה יכול להיות בצורה של קריינות עם כתוביות או תמונה או בצורה של באנר המופיע על המסך. שימוש בפורמט החסויות נפוץ מאוד במגוון רחב של תכניות והדוגמא הנפוצה ביותר לשימוש בפורמט היא לפני הגשת התחזית במהלך המהדורה המרכזית או כחסות של המפרסם לפרסים המחולקים במהלך התכנית.

"צחוק מהעבודה"  – שילוב תוכן שיווקי

הפורמט השלישי שנפוץ מאוד לעשות בו שימוש בשידורי ערוץ 2 הוא הפורמט של התוכן השיווקי. פורמט זה הוא למעשה שילוב של תוכן בעל ערך שיווקי במהלך התכנית. שימוש בפורמט נהוג מאוד בתכניות אירוח בהן מיועדת פינה ייעודית המציגה את התוכן השיווקי על ידי בעל מקצוע או מישהו מטעם המפרסם. דרך נוספת לשלב תוכן שיווקי היא לשלב את התוכן כחלק מהתכנית.

"צחוק מהעבודה"  – קהל היעד

קהל היעד הצופה בתכנית "צחוק מהעבודה"  הוא קהל יעד המורכב ממגוון רחב של אוכלוסיות ומעמדים. שעות הפריים טיים בהן משודרת התכנית הופכים אותה לאחת התכניות עם מדרוג הרייטינג הגבוה הודות לעובדה שמאות אלפי בתי אב בישראל צופים בערוץ 2 במהלך שעות רצועת הפריים טיים שהן בין השעות שמונה בערב עם תחילת המהדורה המרכזית ועד לשעה אחת עשרה. תכניות המשודרות בין השעות הללו זוכות לקשב רב ולחשיפה רבה.

"צחוק מהעבודה"  – התכנית

התכנית צחוק מעבודה היא תכנית בידור בהנחייתו של הבדרן שלום אסייג המשודרת ברצועת הפריים טיים של שידורי רשת. בתכנית מארח המנחה שלום אסייג אורחים מעולם הבידור והסטנדאפ אשר מציגים קטעי סטנדאפ מובילים.

מגוון אנשי הבידור אשר לקחו חלק בתכנית הוא גדול במיוחד ובמהלך העונות ניתן לראות תוספת של אנשי בידור מהשורה הראשונה. בנוסף לאנשי הבידור הוותיקים לוקחים חלק בתכנית גם סטנדאפיסטים פחות מוכרים המגיעים עם חומרים מקוריים לפינה ייעודית של "סטנד אפ ראשון בקריירה".

אתר התכנית: http://reshet.tv/Shows/Tzhok_Meavoda/

"צחוק מהעבודה"  – היסטוריה

שידורי העונה הראשונה של התכנית הפופולארית "צחוק מהעבודה"  החלו בשנת 2008 וכללו את הבדרן שלום אסייג אשר אירוח בכל פרק שני קומיקאים שונים. בכל פרק צילמו הקומיקאים קטע בידורי במקום עבודה אחר וקטע בידורי באולפן. בנוסף, לתכנית הייתה פינה בהגשתה של רז שפירא אשר ראיינה את המעסיקים של הקומיקאים במקומות העבודה בהן צילמו את הקטע. הפינה קבועה הוחלפה לאחר מספר פרקים של העונה הראשונה בפינה "הסטנדאפ הראשון בקריירה" שנמשכה כפינה קבועה לאורך כל פרקי התכנית.

בעונות הבאות נוספו קטעים שונים לתכנית כמו קטעים של שיחות עם ילדים מהגן על ידי שלום אסייג, משתתפים אורחים ופינות סטנדאפ קבועות של המשתתפים הקבועים בתכנית. בעונה השלישית התווספו לצוות הקומיקאים בתכנית חנה לסלאו ואילנית לוי ונוספה פינה קבועה בה מתארחים סטנדאפיסטים מתחילים באולפן ונותנים קטעים ממופעי הסטנדאפ החדשים שלהם.

בעונה הרביעית, הצטרף לצוות התכנית הקומיקאי יעקב כהן אשר קיבל פינה משלו בהמשך הצטרפו הקומיקאים מיקי גבע, הדר לו יושחר חסון לתכנית שהעניקו קטעי סטנד אפ מקוריים. בהמשך הצטרפו לתכנית קומיקאים נוספים שחלקם היו אורחים בתכנים וחלקם היו משתתפים קבועים בה.

"צחוק מהעבודה"  – צוות התכנית

התכנית "צחוק מהעבודה"  היא תכנית הנותנת לקומיקאים רבים את הבמה להעלות קטעי סטנדאפ מקוריים. המהות של התכנית היא להצחיק ולכן רבים מהקומיקאים בתכנית מגישים בה את קטעי הסטנדאפ המצחיקים ביותר. חלק מהקומיקאים שהתארחו בתכנית הם סטנדאפיסטים במקצוע אשר להם מופע סטנדאפ וחלק הם בדרנים ואנשי טלוויזיה מתחומים שונים.

בין הקומיקאים שהשתתפו בתכנית בכל העונות בתפקידי אורח או כצוות קבוע ניתן למצוא את קובי מימון, שחר חסון, אורי חזקיה, ליטל שוורץ, ארז שלם, מיקי גבע, הדר לוי, חנה לסלאו, עידן אלתרמן, שאולי בדישי, אילנית לוי, שגיב פרידמן, יונתן ברק, רועי לוי, נדב אבקסיס, עפר שכטר, אודליה יקיר, חן מזרחי ועוד.

"צחוק מהעבודה"  – מבנה התכנית

מבנה התכנית "צחוק מהעבודה"  משתנה מעונה לעונה וכולל קטעים מצולמים בחוץ ופינות קבועות. בין הפינות שהיו חלק מן התכנית במהלך העונות ניתן למנות את פינת מקומות העבודה בה הלכו הקומיקאים אל מקומות עבודה מסוימים והתנסו בעבודה אשר לאחריה היא שימשה הנושא של קטע הסטנדאפ, פינת ה VIP  בה התארחו המעסיקים של הקומיקאים במקומות העבודה, פינת "הסטנד אפ הראשון בקריירה" שבה אנשי טלוויזיה ובידור שלא מתחום הסטנד אפ הגישו פינת סטנד אפ בפעם הראשונה, פינת "הדור הבא לצחוק" בה מארח שלום אסייג ילדים ומדבר אתם על נושאים שונים הכוללים קטעי בידור, הפינה של יעקב כהן בה הוא הגיש קטע סטנד אפ בנושאים שונים ועוד.

בנוסף, החל מהעונה השביעית עלתה תכנית נוספת שהיא תכנית בת של התכנית "צחוק מהעבודה"  אשר זכתה לכינוי "הכיתה הטיפולית של "צחוק מהעבודה" בה התארחו סטנדאפיסטים חדשים וצעירים שהגישו קטעי מקור של סטנד אפ.

ערוץ 2 נחשב לערוץ האטרקטיבי ביותר אשר מספק את התכנים המגוונים והמעניינים בשעות המבוקשות. תכניות הערוץ הן מגוונות והשידורים שלהן נחלקים לשתי זכייניות אשר משדרות ברוטציה בערוץ. בין התכניות של הערוץ ניתן למצוא תכניות דרמה, קומדיה, ריאליטי, אקטואליה, חדשות ועוד.

 הרצועה שבה נצפה שיא בצפיות בערוץ היא רצועת הפריים טיים אשר במהלכה משודרות התכניות הפופולאריות ביותר בערוץ בעלות אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר. שידור פרסומות במהלך תכניות אלו מהווה המקום הטוב ביותר להשיג את החשיפה המרבית ולפנות לקהל יעד מגוון.

לסיכום, התכנית "צחוק מהעבודה"  היא תכנית בידור הנותנת במה לקומיקאים ואנשי טלוויזיה מכל התחומים. במקביל לאנשי הבידור המקובלים, נותנת התכנית במה לסטנדאפיסטים מתחילים וכוללת פינות רבות ומצחיקות מעולמות שונים. פרסום במהלך התכנית בין אם בצורה של הפסקת פרסומות מרוכזת או בחסויות מעניקה למפרסם את היתרון של פרסום בתכנית פופולארית של רצועת הפריים טיים בערוץ 2.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום