-->

פרסום בתכנית הכוכב הבא

קטגוריה: ,

פרסום בתכנית הכוכב הבא

הכוכב הבא היא תכנית ריאליטי שעלתה לראשונה בשנת 2013 והיא פורמט ישראלי, שדרוג של התכנית כוכב נולד. בתוכנית הכוכב הבא הגו רעיון חדש ובו רק מועמדים שצלחו את "מבחן המסך" זכו להיות בנבחרת. התוכנית משלבת בין תכנית מוזיקה לתכנית מציאות של גילוי כישרונות צעירים, וזכתה לאחוזי רייטינג מרשימים ולהצלחה גדולה.

הכוכב הבא – אפשרויות הפרסום

פרסום במהלך התכנית הכוכב הבא מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים שונים. מפרסמים יכולים לבחור בפרסום באמצעות תשדירי פרסומת, חסויות או תוכן שיווקי. לכל אחד מהפורמטים הפרסומיים יתרונות ספציפיים ותמהיל נכון של קמפיין פרסומי העושה שימשו בפורמטים הנכונים הפונים לקהל היעד הנכון הוא האפקטיבי ביותר.

פורמט תשדירי הפרסומת הוא הפורמט המוכר ביותר ומשמעותו סרטוני וידאו של פרסומת המשודרים במסגרת הפסקת פרסומות מרוכזת. לסרטוני הווידאו יתרון ברור הודות לטכניקה של הצגת המידע והעברת המסר לקהל הצופים. אורך הסרטונים יכול להיות מאורך של כמה שניות ועד לדקה ולהיות משודר במסגרת הפסקות הפרסומות במהלך התכנית כוכב נולד או בין התכניות בערוץ.

פורמט נוסף שמקובל לעשות בו שימוש בפרסום במסגרת תכניות ערוץ 2 ובכללן התכנית הכוכב הבא הוא הפורמט של החסויות. פורמט זה יכול לשמש להצגת הפרסים למתמודדים ולזוכים בעונה. פורמט החסויות יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות באנר המופיע על גבי המסך במהלך שידור התכנית, כתוביות המלוות בקריינות או תמונה ומציגות את הפרס המוענק בתכנית ועוד.

הפורמט השלישי והאחרון שניתן לעשות בו שימוש במהלך שידור תכניות שונות בערוץ 2 הוא הפורמט של התוכן השיווקי. פורמט זה נפוץ במיוחד בתכניות אירוח בהן מייעדים פינות מיוחדות למפרסם המציג את התוכן השיווקי כחלק מהתכנית עצמה. ביטוי נוסף לתוכן השיווקי הוא כתוביות או באנר עליון המופיע על גבי המסך בעת שידור התכנית.

יתרונות הפרסום בתכנית

פרסום במהלך התכנית הכוכב הבא טומן בחובו יתרונות גבוהים במיוחד למפרסמים השונים. התכנית, כוכב נולד נחשבת לאחת התכניות הפופולאריות בטלוויזיה הישראלית ולכן רמות החשיפה והרייטינג של התכנית הם מהגבוהים ביותר בטלוויזיה. בנוסף, התכנית פונה אל קהל יעד מגוון המורכב מקהל צופים בכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה, מה שמאפשר את החשיפה הנרחבת ביותר.

יתרון בולט נוסף הוא מיתוג ויוקרה של המוצרים המפורסמים מעצם השימוש בפורמט הפרסום בטלוויזיה הנחשב לכלי הפרסומי המוכר ביותר בעולם הפרסום. בנוסף, פרסום במהלך התכנית כוכב נולד מאפשר פילוח של קהל יעד והפניית תכנים פרסומיים ספציפיים לקהל היעד.

הכוכב הבא – קהל היעד

הכוכב הבא נחשבת לאחת מהתכניות הפופולאריות ביותר. אחוזי הרייטינג של קהל הצופים בתכנית הוא מהגבוהים בטלוויזיה והשידור שלה בזמני רצועת ה פריים טיים הופכים אותה לנגישה למאות אלפי בתי אב הצופים בתכנית. קהל היעד של התכנית הוא קהל יעד מגוון המורכב הן מילדים והן ממבוגרים אשר צופים באדיקות בכל פרקי התכנית. קהל היעד מורכב משכבות האוכלוסייה מהמעמד הנמוך ומעלה המאופיינים כקהל מגוון ונרחב.

כוכב נולד – על התכנית

התוכנית הכוכב הבא הופקה על ידי הזכיינית קשת  והיא התכנית שהחליפה את התוכנית כוכב נולד (שהיא עצמה נולדה בתכנית שתדמה את הקונספט של התכנית "אמריקן איידול" האמריקאית) ובה מתחרים כישרונות צעירים בתחרות בתחום השירה. התכנית בהנחייתו של אסי עזר ועל כס המשפט יושבים צביקה הדר, ריטה, רני רהב ואייל גולן. במהלך העונה, פרש גולן מתפקידו והוחלף על ידי הזמר מוקי.

כמו בהרבה תכניות מציאות, המועמדים הולכים ומצטמצמים ככל שמתקדמת העונה עד אשר לגמר מגיעים שלושה מועמדים אחרונים. הכוכב הבא נבחר על ידי הצופים בבית, כאשר מי שקיבל את מספר המסרונים (SMS) הרב ביותר, הוא הזוכה.

כתובת האתר הרשמי: http://www. http://www.mako.co.il/Tagit/%D7%94%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91+%D7%94%D7%91%D7%90

הכוכב הבא – ההצלחה

התכנית הכוכב הבא הגיעה לפריים טיים של קשת לאחר הצלחתה של התכנית כוכב נולד ובעקבות הרצון לגוון ולשדרג את התכנית הקודמת שלא שונתה רבות בעשר שנות שידוריה. במהלך העונה רשמה הכוכב הבא הישגים נאים שנעו בסביבות ה33 אחוזי רייטינג, כאשר גמר הכוכב הבא רשם הישג של כ40% רייטינג. התכנית הכוכב הבא הביאה עימה חידוש והוא "מבחן המסך" בו, היו המתמודדים חייבים לעבור מספר הצבעות מסוים שגולם באחוז מסוים מסך כל הצופים המחוברים לאפליקציית התוכנית ורק מי שאכן הצליח להרים את המסך המפריד בינו לבין הקהל, התקדם הלאה בתכנית.

הכוכב הבא – מבנה התכנית

התכנית הכוכב הבא מתחילה למעשה בשלב האודישנים אשר נפרס על פני מספר פרקים. בשלב זה בוחנים השופטים את המתמודדים המבקשים לקחת חלק בתכנית מגיעים אל אולפן האודישנים עם שיר, כאשר פרקי האודישנים הינם חלק בלתי נפרד מן התכנית. עם סיום שלב האודישנים מתחיל שלב בניית נבחרת המתמודדים על ידי מבחני המסך. כל מתמודד צריך לעבור האחוז ה70 על מנת לעבור הלאה ולהמשיך בתחרות.

השלבים הבאים הם למעשה שלבי הליבה של התכנית בה מתמודדים משתתפי הנבחרת בביצועי שירים ומנופים על ידי הקהל בבית אשר מצביע באמצעות מסרונים למתמודדים המועדפים עליו.

הכוכב הבא – רצועת השידור

התכנית הכוכב הבא משודרת במהלך רצועת השידור הפריים טיים של קשת. רצועת הפריים טיים היא הרצועה המבוקשת ביותר בטלוויזיה בה משודרים תכנים שונים הזוכים לפופולאריות רבה. רצועת השידור, הפריים טיים היא הרצועה המשודרת החל מהשעה שמונה בערב ועד לשעה אחת עשרה בערב אשר במהלכה מרבית בתי האב בישראל צופים בשידורים המופיעים בערוץ. שידור התכנית כוכב נולד בזמן רצועת השידור, הפריים טיים מעניקה למפרסמים הבוחרים לפרסם במהלך התכנית את היתרונות הגבוהים מפרסום בתכנית פופולארית ומצליחה של שעות הפריים טיים.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום