-->

פרסום בתוכנית עבודה ערבית

קטגוריה:

פרסום בתוכנית עבודה ערבית

"עבודה ערבית" היא סדרה המשתייכת לסדרות הקומדיה המשודרות בערוץ 2. הסדרה שודרה בזמני רצועת הפריים טיים של קשת ומהווה התכנית המקורית העוסקת ביחסים שבין יהודים לערבים בישראל של ימינו מן ההיבט הקומי. בעונה הראשונה שודרו תשעה פרקים  ובעונה השנייה שודרו עוד שלושה עשר פרקים. העונה השלישית והרביעית בתכנון להיות משודרות בערוץ 2 במסגרת שידורי הזכיינית קשת בעתיד.

פרסום במהלך התכנית

הפרסום במהלך התכנית "עבודה ערבית" נחשב לפרסום אפקטיבי ויעיל הודות לחשיפה הגבוהה של הפרסומות לקהל יעד מגוון. פרסום ברצועת השידור של הפריים טיים הוא באופן כללי הפרסום האפקטיבי ביותר הודות לאחוזי הרייטינג הגבוהים. שימוש בפרסומות במהלך תכניות רצועת הפריים טיים יכול להתבצע באחד משלושה פורמטים בהתאם למבנה התכנית ולפרסומות. כל פורמט של פרסומת מתומחר באופן שונה בהתאם לאורך הפרסום, רמת הרייטינג והחשיפה שלה לקהל ופרמטרים נוספים.

"עבודה ערבית"– הפסקת פרסומות

תכניות ערוץ 2 המשודרות במהלך כל הרצועות כוללות הפסקות מרוכזות לפרסומות. במהלך הפסקת הפרסומות משודרים תשדירי פרסומות בפורמט התשדירים שהם למעשה סרטוני וידאו המציגים את המפרסם עם או בלי עלילה בסרטון קצר של עד דקה. הפסקת פרסומות מרוכזת היא הדרך האופטימלי לפרסם במהלך התכנית ובמיוחד בתכנית המשודרת בשעות הפריים טיים כמו התכנית עבודה ערבית. שידור הפרסומות במהלך התכנית צריך להיות מתואם הן לקהל היעד והן לרמות הרייטינג וכן מתומחר בהתאם.

"עבודה ערבית"– שידור חסויות

פורמט נוסף לפרסום בערוץ 2 באופן כללי הוא שימוש בפורמט החסויות. פורמט זה הוא למעשה מתן חסות של החברה המפרסמת. דוגמא בולטת לחסויות המשודרות בשעות הפריים טיים היא חסויות המופיעות לפני שידור התחזית של המהדורה המרכזית. שימוש בחסויות יכול להיות בקריינות בלבד או קריינות המלווה בתמונה או כתוביות בין התכניות או לפני שידור התכנית. במקרה של התכנית עבודה ערבית, פרסום חסויות יכול להיות לפני שידור התכנית.

"עבודה ערבית"– תוכן שיווקי

הפורמט השלישי של פרסום בערוץ 2 הוא שימוש בתוכן שיווקי. פרסום באמצעות תוכן שיווקי הוא למעשה פרסום של תכנים שיווקיים באופן משולב בתכנית. פורמט התוכן השיווקי מתאים במיוחד לתכניות אירוח בהן ניתן לשלבי בפינה ייעודית. צורה נוספת של תוכן שיווקי המתאימה יותר לתכניות כמו "עבודה ערבית" היא שימוש בבאנרים המופיעים בחלק העליון של המסך.

"עבודה ערבית"– הקונספט

קונספט התכנית "עבודה ערבית" הוא למעשה קומדיה המתארת את חייה של משפחה ערבית בישראל והיחסים שלה עם הסובבים אותה. התכנית היא מעין סאטירה על הערבים והישראלים החיים בדו קיום בישראל ועל התפיסות שלהם אחד את השני. במרכז העלילה, משפחה ערבית החיה בכפר במזרח ירושלים הנאבקת בבעיות הזהות שלה כערבים החיים במדינת ישראל. התכונות המאפיינות את הדמויות הן כאלה המעניקות לעלילה את האלמנטים ההומוריסטיים והופכים אותה לקומדיה איכותית.

"עבודה ערבית"– הדמויות

במרכז העלילה בתכנית "עבודה ערבית" נמצאת הדמות הראשית של אמג'ד שהוא עיתונאי ערבי העובד שעיתון ישראלי. אמג'ד נשוי לעובדת סוציאלית ולהם שני ילדים, בת ובן. מקור הקונפליקטים שהדמות הראשית מתמודדת איתם הוא בניסיון של אמג'ד להשתלב בחברה הישראלית כערבי ועדיין לשמור על הזהות הערבית שלו ועל הסטטוס שלו בתוך המשפחה הערבית.

דמויות נוספות בתכנית "עבודה ערבית" הם הדמות של חברו הטוב של אמג'ד, מאיר שהוא צלם העובד אתו בעיתון ומלווה את אמג'ד בניסיונותיו להשתלב בחברה הישראלית ומתחיל מערכת יחסים עם חברתה של אשתו של אמג'ד, ערבייה העוסקת בתחום עריכת הדין. דמויות נוספות הן הוריו של אמג'ד המציגים בתכנית מערכת יחסים קומית הודות לוויכוחים שלהם ולחילוקי הדעות שהם מגלים במהלך התכנית.

בנוסף לדמויות הראשיות, דמויות משניות בסדרה הופכות אותה לסדרה קומית ומעניינת המציגה בדרך הומוריסטית ומיוחדת את החיים של ערבים במדינה ישראלי והקונפליקטים אתם הם מתמודדים ברמה היומיומית.

על רצועת הפריים טיים

התכנית "עבודה ערבית" כאמור שודרה בזמן שידור רצועת הפריים טיים של רשת. רצועה זו היא רצועת השידורים שבין השעות שמונה בערב ועד אחת עשרה בלילה והיא מתחילה במהדורת החדשות המרכזית. רצועת הפריים טיים נחשבת לרצועה בה אחוזיה הצפייה הגבוהים ביותר בטלוויזיה וקהל היעד המגוון ביותר הודות לשעות ולתכניות המשודרות בה. מרבית התכנית המשודרות במסגרת הפריים טיים זוכות לקשב רב מקהל הצופים ונחשבות לתכניות בעלות רייטינג גבוה במיוחד מה שמאפשר פרסום אפקטיבי ויעיל בזמן תכניות המשודרות במהלך הרצועה.

אתר התכנית הרשמי: http://www.mako.co.il/tv-avoda_aravit/season3

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום