-->

פרסום בתכנית סודות מתוקים

קטגוריה:

פרסום בתכנית סודות מתוקים

תכניות הבישול הפכו בשנים האחרונות לתכניות תרבות המשלבות הנאה ובישול. אם בעבר, תכניות הבישול עסקו בהצגת מתכונים בלבד ואופן הכנתם הרי שהיום תכניות הבישול הן תכניות אירוח ותרבות לכל דבר וניתן לראות יותר ויותר אנשי מקצוע מתחום הבישול אשר מנחים תכניות בישול תרבותיות ובהן הם מארחים אורחים מיוחדים, מגישים את התכנית בקונספט מיוחד, מצלמים את התכנית בחוץ, מעצבים מטבח מעוצב על פי טעמם האישי והאווירה הכללית של התכנית, מגישים טיפים ועצות לבישול לכל הרמות ועוד. אחת התכניות הבולטות המשודרות במסגרת שידורי רשת בערוץ 2 היא התכנית ""סודות מתוקים"" בהנחייתה של קארין גורן.

"סודות מתוקים" – אפשרויות פרסום

התכנית "סודות מתוקים" המשודרת בשידורי רשת היא תכנית המשלבת פרסומות כמו תכניות רבות אחרות. במסגרת התכנית יכולים המפרסמים לבחור באחד משלושה פורמטים לפרסום: פורמט תשדירי הפרסומת, פורמט החסויות או פורמט התוכן השיווקי. לכל פורמט היתרונות שלו ושילוב של הפורמטים השונים במהלך התכניות יכול להעניק למפרסם את רמת הקשב הרצויה.

"סודות מתוקים" – פורמט תכנים שיווקיים

אחד הפורמטים המתאימים במיוחד לתכניות אירוח ולתכניות בישול הוא הפורמט של תכנים שיווקיים. פורמט זה הוא למעשה הצגת המוצר או השירות של המפרסם במהלך התכנית במסגרת פינה ייעודית, קריינות או הצגה של המנחה. תכנים שיווקיים מתאימים מאוד לתכניות בהן ישנן המלצות וטיפים לשימוש בכלים ובאלמנטים מעולמות שונים ולכן יכולים להתאים לפרסום באמצעות התכנית.

"סודות מתוקים" – פורמט תשדירי פרסומת

הפורמט המוכר ביותר מתחום הפרסום בטלוויזיה באופן כללי הוא הפורמט של תשדירי הפרסומת. תשדירי הפרסומת הם סרטוני וידאו קצרים המשודרים במסגרת הפסקת פרסומות במהלך התכניות או בין התכניות. שילוב של תשדירי פרסומות בתכנית "סודות מתוקים" מתאים במיוחד לתכנים מעולם הבישול והאפייה הודות לקהל היעד הצופה בתכנית. במהלך התכנית מספר הפסקות פרסומת שניתן לשדר באמצעותן את הפרסומות.

"סודות מתוקים" – חסויות

פורמט החסויות גם הוא פורמט מקובל לפרסום ומפרסמים רבים בוחרים לתת חסות. שילוב של פורמ חסויות במסגרת התכנית יכול להיות חסות של חברה מעולם הבישול והאפייה למשתתפים או לצופים בבית או באנר עליון יחד עם קריינות המופיע במהלך התכנית.

"סודות מתוקים" – פרסום באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של התכנית הוא פופולארי ביותר ומושך אליו גולשים רבים. פרסום בדפי האתר גם הוא אפקטיבי ומהווה חשיפה לקהל מגוון ורחב.

"סודות מתוקים" – קהל היעד

קהל היעד הצופה בתכנית "סודות מתוקים" הוא קהל יעד של אנשים האוהבים בישול ואפייה. מרבית מהצופים בתכנית באופן קבוע הם אנשים האוהבים בישול בטווח גילאים צעירים שהם נשים וגברים יחד. בנוסף, קארין גורן מייעדת רבים מהמתכונים שלה במסגרת התכנית, האתר והספרים שלה לקהל הילדים ומאפשרת גם לילדים לקחת חלק פעיל באפייה ולכן, רבים מן הצופים בתכנית הם ילדים המתעניינים בבישול ואפייה ומזדהים עם המתכונים הייעודיים לילדים.

"סודות מתוקים" – הקונספט

"סודות מתוקים" היא למעשה תכנית אפייה ובה מביאה המנחה קארין גורן מתכונים מקוריים משלה למאפים ומתוקים ומכינה אותם בשידור. התכנית היא תכנית אלגנטית אשר נותנת לצופה את האפשרות לראות מקרוב את מעשי ידיה של אחת הקונדיטוריות הטובות בישראל. במקביל למלאכת הכנת המתכונים, קארין גורן מעניקה במסגרת התכנית טיפים לבישול נכון וקלף טיפים לשמירה על ניקיון המטבח ומציגה מגוון רחב של גאדג'טים חדשים ומתוחכמים מעולם המטבח והאפייה אשר הופכים את מלאכת האפייה להרבה יותר אטרקטיבית והרבה יותר מהנה ונקייה.

"סודות מתוקים" – על המנחה

קארין גורן היא אחת מאנשי המקצוע בתחום האפייה המעניינות ביותר. בעוד שמרבית אנשי הבישול מתמחים בבישול, קארין גורן מתמחה בנישת האפייה במיוחד ומביאה מהנישה הזו את המיטב הקולינארי שלה. את תחילת דרכה המקצועית החלא קארין גורן במסגרת קורס לקונדיטוריה של השף הנס ברטלה הידוע. בהמשך שימשה ככתבת לענייני קונדיטוריה ואפיה במגזין האוכל "על השולחן" והיתה לעורכת במגזין בתחום האפייה.

במהלך הקריירה שלה כתבה קארין מגוון רחב של ספרי אפייה שהפכו לספרים מבוקשים ועשירים במתכונים מקוריים. בין הספרים המוכרים שלה ניתן למצוא את הספרים, "האוסף המתוק של על השולחן", "שוקולד", "ששת המתוקים",  "ששת מאפים", ""סודות מתוקים"", "אפייה זה משחק ילדים", ו""סודות מתוקים" 2". את פריצת הדרך הטלוויזיונית שלה,  התחילה קארין גורן בפינה קבועה בתכניתה של רבקה מיכאלי "שיש עם רבקה מיכאלי", התכנית "המדריך לאפייה" והתכנית הקבועה והעצמאית שלה ""סודות מתוקים"" המשודרת במסגרת שידורי רשת של ערוץ 2.

"סודות מתוקים" – אתר התכנית

במקביל לשידורי התכנית, יכולים הצופים לצפות בתכנים ובשידורים חוזרים ששודרו בערוץ 2 במסגרת אתר התכנית הייעודי והמיוחד. האתר מהווה פלטפורמה למידע ורב ופורמטים שונים של תכנים ומכיל את כל המתכונים של האפייה אשר הופיעו בשידור. באתר יכולים הצופים לצפות בפרקים המלאים ששודרו בערוץ 2, לגלוש לקטגוריות שונות כמו קטגוריה עוגות ועוגיות, קטגוריית שוקולד, קטגוריית לחמים ומאפים, קטגוריית דיאטה, קטגוריית גלידות ומוסים וקטגוריית מתכוני ילדים. בנוסף, קטגוריה מיוחדת של מתכונים מומלצים. בנוסף האתר מאפשר לגולשים להביע דעתם על המתכונים ולפתוח דיונים ושאלו בין הגולשים.

כתובת האתר: http://reshet.tv/Shows/Sodot_Metukim/

"סודות מתוקים" – מבנה התכנית

התכנית "סודות מתוקים" משודרת בפרקים בני כחצי שעה. בכל פרק אופה קארין גורן מתכונים לפי נושא הפרק בעל מוטיב מרכזי החוזר במהלך כל הפרק והמתכונים. לדוגמא, פרק העוסק בדיאטה מכיל מתכונים דיאטטיים ובו קארין מציגה את המשנה שלה בכל הנושא של תזונה בריאה וערכים תזונתיים, פרק שהמוטיב המרכזי בו הוא תותים ישלב מתכונים העשויים מתותים או שטעמם תות, פרק בסימן הספארי ישלב מתכונים עם שמות של חיות כמו עוגיות אוני פיל, לחמניות טיגריס, עוגיות מרנג זברה ועוד.

 פרק בסימן ריקודי בטן הוא פרק המציג מאפים מיוחד מהעדה המזרחית ובהם בסבוסה, סוכריות בקלאווה ועוד. מבנה התכנית הוא הצגה של מתכון ועריכה שלו מההתחלה ועד הסוף כולל הסברים אודות אופן ההכנה, טיפים במהלך ההכנה והצגה של כלים או מרכיבים מיוחדים שיכולים להפוך את המתכון למושלם וקל מאוד להכנה.

"סודות מתוקים" – מתכוני ילדים

אחד מההתמחויות של הקונדיטורית קארין גורן הוא מתכונים לקטנטנים. הודות לפופולאריות של בישול בקרב צעירים ומבוגרים ביחד, תופעת הילדים המבשלים הפכה לנפוצה יותר ויותר. נכון להיום ניתן לראות ילדים מבשלים ואופים במסגרות שונות ואפילו ימי הולדת שלמים העוסקים בקונספט הבישול. בתכנית "סודות מתוקים" כמו גם באתר ניתן למצוא מתכונים מעניינים ומיוחדים שילדים אוהבים. גם בתכנית וגם באתר יכולים הילדים לצפות בקארין גורן מכינה את המתכונים האהובים, לקבל טיפים והמלצות על הכנת המתכונים וליהנות מתכנים מתאימים לילדים במיוחד.

"סודות מתוקים" – רצועת השידור

התכנית "סודות מתוקים" משודרת במהלך רצועת האוף או סמי פריים טיים של ערוץ 2 בימי השידור של הזכיינית רשת. רצועת האוף או סמי פריים טיים היא הרצועה המשדרת בין השעות ארבע אחר הצהריים ועד לשעה שמונה בערב. רצועה זו נחשבת מבחינת הפרסומות לרצועה עם קהל יעד בינוני ובעל קשב רב ולכן התכניות המשודרות במהלך הרצועה זוכות לרייטינג בינוני מבחינת הפרסומות. שילוב של פרסומות במהלך התכנית "סודות מתוקים" המשודרת ברצועת האוף/ סמי פריים טיים יכול להיות מתומחר במחירים נמוכים יחסית ועדיין להיות מכוון אל קהל יעד רלוונטי.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום