-->

פרסום בתכנית משפחה חורגת

קטגוריה:

פרסום בתכנית משפחה חורגת

התכנית משפחה חורגת עוסקת היא למעשה שילוב של תכנית ריאליטי עם נושאים בוערים במציאות היומיומית שכל משפחה מתמודדת עמה הביא את הטלוויזיה אל מקום אחר ואכן אחת התכניות הבולטות והפופולאריות ביותר היא התכנית "משפחה חורגת" בהנחייתו של אלון גן המאמן בשידור את המשפחות שנקלעו לקשיים כלכליים. תכניות הריאליטי כבשו את המסך בעשור האחרון. צילום וכניסה של מצלמות לחייהם הפרטיים של אנשים מרגילים הפכו לתכניות מצליחות הגורפות אחוזים גבוהים של רייטינג ומרתקות את הצופים אל הטלוויזיה.

"משפחה חורגת" – אפשרויות פרסום

אפשרויות הפרסום בתכנית "משפחה חורגת" הן רבות. תכני התכנית וההרכב של התכנית מאפשר שימוש בכל אחד מן הפורמטים של הפרסום שנעשה בהם שימוש בערוץ 2. במהלך התכנית משודרות פרסומות במסגרת הפסקות פרסומות מרוכזות בהן ניתן לעשות שימוש בפורמט הפרסומי של תשדירי פרסומת שהם למעשה סרטוני וידאו באורך של עד דקה המשודרים באופן מרוכז במהלך התכנית.

פורמט נוסף שניתן לעשות בו שימוש במהלך התכנית "משפחה חורגת" הוא הפורמט של החסויות. פורמט זה עושה שימוש בקריינות או כתוביות על מנת להציג את המפרסם כנותן חסויות. חסויות יכולות להיות משולבות במסגרת הענקת פרסים בתכנית או בסוף הפסקת פרסומות מרוכזת. הצורה המקובלת של שימוש בפורמט חסויות היא תמונה בליווי של קריינות המציגה את המפרסם באורך של כשש שניות.

הפורמט השלישי והאחרון בו ניתן לעשות שימוש במסגרת התכנית "משפחה חורגת" הוא הפורמט של התוכן השיווקי. פורמט זה מתאים במיוחד לתכנית המשלבת אנשי מקצוע מחברות שונות ומתחומים שונים. היועצים בתכנית יכולים לתת את הייעוץ תחת המפרסם, אנשי מקצוע ועסקים אשר מסייעים למשפחות בתכנית יכולים לתת את הסיוע במסגרת פרסום החברה וכדומה. שימוש בתוכן השיווקי אפשרי גם באמצעות באנר עליון המשודר במהלך התכנית.

"משפחה חורגת" – יתרונות הפרסום

היתרונות של פרסום במהלך התכנית "משפחה חורגת" נגזרים מן היתרונות של הפרסום בערוץ 2 באופן כללי וכוללים אפשרות חשיפה אל קהל רחב ומגוון בשעות הפריים טיים, בידול של המותג מן המתחרים על ידי שימוש בסרטוני וידאו. פנייה אל קהל יעד מגוון ורלוונטי למפרסם, חשיפה פרסומית לאלפי בתי אב בישראל עם בסיס צרכני גבוה במיוחד, חיזוק המותג והענקת יוקרה למותג המופיע בטלוויזיה ועוד.

"משפחה חורגת" – קהל היעד

קהל היעד הצופה בתכנית "משפחה חורגת" מורכב מאוכלוסייה מכל השכבות והמגדרים. גם הודות לתכנים של התכנית וגם הודות לשידורה בשעות הפריים טיים, קהל היעד של התכנית הוא רחב ומגוון מן המעמד הסוציו אקונומי הנמוך ומעלה. מרבית משקי הבית צופים בשידורי ערוץ 2 בשעות הפריים טיים ומרבית המשפחות יכולות להזדהות עם התכנית הפופולארית של אלון גל מה שהופך את קהל היעד של התכנית למגוון ורחב במיוחד.

"משפחה חורגת" – התכנית

"משפחה חורגת" היא כאמור תכנית המשתייכת לז'אנר תכניות הריאליטי ועוסקת בנושאי כלכלת המשפחה. בתכנית מגיע אלון גל אל משפחות אשר נקלעו לקשיים כלכליים ולא מצליחים לשמור על איזון בתקציב המשפחתי שלהם. בנוסף לעיסוק בטיפול הכלכלי במשפחה, מטפל אלון גל כמאמן בכל ההשלכות הנובעות מן הקשיים הכלכליים ובכללם, טיפול זוגי, טיפול בבעיות של אמון, טיפול בבעיות משפחתיות ועוד.

הטיפול בתכנית חולש על כל תחומי החיים החל מאימון עסקי לבעלי עסקים חלשים או כושלים ועד לניהול לוחות זמנים של אנשים עובדים. המטרה העיקרית של התכנית היא לסייע לאנשים לצלוח את המשברים הכלכליים בחיים, לנהל נכון את העניינים הפיננסיים שלהם ולהגיע להחלטות הנכונות. האימון בתכנית נעשה הן במישור העסקי והן במישור האישי ועל המשתתפים בתכנית לקבל החלטות קשות על מנת לאפשר לתהליך להצליח בעזרתו של המאמן אלון גל.

כתובת אתר התכנית: http://reshet.tv/Shows/Mishpaha_Horeget/

"משפחה חורגת" – הקונספט

הקונספט של "משפחה חורגת" הוא למעשה אימון כלכלי ועסקי בתכנית טלוויזיה. קהל הצופים של התכנית נחשף למשפחות בעלות קשיים כלכליים שאיתם הם יכולים להזדהות ומלווים אותם בתהליך האימון העסקי והכלכלי בראשותו של אלון גל שהוא מאמן עסקי ותיק ומנוסה בעל חברה מצליחה לאימון עסקי וכלכלי.

במסגרת התכנית מקבלים המשתתפים ייעוץ מאנשי מקצוע בתחום הכלכלה כמו בנקאים המלווים אותם לאיזון חשבון הבנק  וסידור החובות והמשכנתאות, אנשי מקצוע מתחום העסקים ומעניקים למשתתפים העצמאיים עצות לניהול נכון של בית העסק, אנשי מקצוע מתחומים שונים המסייעים לבית העסק להרים את עצמו ולהפוך לאטרקטיבי יותר ורווחי יותר.

"משפחה חורגת" – על המנחה

מנחה "משפחה חורגת" הוא אלון גל, מאמן עסקי ובעל חברת "תות תקשורת" העוסקת באימון אישי לפרטיים ולחברות. בנוסף להגשת התכנית "משפחה חורגת" מגיש אלון גל תכנית רדיו בתחנה "רדיו ללא הפסקה" ותכנית מציאות נוספות "אלופים של החיים". במקביל לפועלו הטלוויזיוני כתב אלון גל את הספרים "30 יום עם אלון גל", "סודותיהם של המצוינים", "1000 שיעורים על החיים" ופרויקט ההצלחה של חיי" העוסקים באימון עסקי ופילוסופיות מתחום האימון להצלחה.

"משפחה חורגת" – מבנה התכנית

התכנית "משפחה חורגת" בנויה במבנה קבוע בו בכל תכנית מוצגת משפחה או בני זוג החווים קשיים כלכליים. בתחילת התכנית מוצגת המשפחה ומדברת על הקשיים הכלכליים שלה ומוצגים מקורות הפרנסה של המשפחה ומקורות החובות שלה. לאחר הצגת המשפחה מגיע המאמן אלון גל אל המשפחה ועורך בדיקה של כל ספרי החשבונות של המשפחה כולל ההכנסות והחובות שלה.

עם הנתונים מגיע אלון גל אל מומחים מתחומים שונים ובהם בנקאית מאחד הבנקים הגדולים, יועצי משכנתאות, יועצי עסקים ומומחים נוספים על מנת לבנות "תכנית הבראה כלכלית" למשפחה. עם המסקנות חוזר אלון גל אל המשפחה ומציג בפניה את התכנית הכלכלית שלו כולל הצגה של ויתורים כואבים שעל המשפחה לעשות כמו קיצוץ בהוצאות על בילויים, מכירת הבית ומעבר לדירה קטנה יותר, סגירת בית עסק כושל או עריכת שינויים קיצוניים בבית העסק וכדומה. למשתתפים בעלי עסקים מסייע אלון גל באמצעות אנשי מקצוע בבניית העסק ושיפורו ברמה השיווקית או ברמה התדמיתית.

"משפחה חורגת" – התפיסה הכללית

התפיסה הכללית אשר מלווה את כל הפרקים של "משפחה חורגת" היא שמשפחה היא עסק לכל דבר ושיש להתייחס אליה בדיוק כמו אל ארגון. באימונו, מיישם אלון גל תיאוריות וטכניקות מעולם הפסיכולוגיה והכלכלה על מנת לטפל בבעיות המשפחתיות לא רק ברמות הכלכליות אלא גם ברמות הרגשיות אשר יכולות להשפיע על ההתנהלות הכלכלית. אימונו של אלון גל עושה שימוש בטכניקות רבות מעולם האימון האישי (הקואוצ'ינג) ומעולם האימון העסקי על מנת להביא למקסימום תוצאות.

"משפחה חורגת" – רצועת השידור

"משפחה חורגת" משודרת בזכיינית ערוץ 2 במסגרת רצועת השידור "פריים טיים" של הערוץ. רצועת הפריים טיים היא הרצועה האטרקטיביות ביותר למפרסמים מאחר והתכניות המשודרות בה זוכות לרייטינג רב ולקשב רב של הצופים. הרצועה המשדרת החל מהשעה שמונה בערב ועד השעה אחת עשרה, מתחילה במהדורת החדשות המרכזית הנחשבת לתכנית הפופולאריות ביותר. מפרסמים המשלבים פרסומים במסגרת רצועת הפריים טיים זוכים לאחוזי חשיפה גבוהים במיוחד לקהל יעד מגוון ורלוונטי.

לסיכום, התכנית "משפחה חורגת" היא אחת התכניות הפופולאריות של ערוץ 2 ומהווה המקום האופטימלי לפרסום אפקטיבי ונכון. הודות לחשיפה של התכנית למאות אלפי בתי אב בישראל, התכנים המעניינים שלה ואפשרויות שילוב פורמטים שונים לפרסום בתכנית, יכולים המפרסמים ליהנות מפרסום אפקטיבי ויעיל.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום