-->

פרסום בתכנית מצב האומה

קטגוריה:

פרסום בתכנית מצב האומה

"מצב האומה" היא אחת תוכניות המצליחות ביותר השייכת לזכיינית רשת. התוכנית מציגה סאטירה על הנושאים החמים ביותר שמתרחשים בארץ ולא מתביישת להביע את דעותיה הקיצוניות והפרובוקטיביות, התוכנית מבוססת על פיילוט של קומיקאים ישראלים ומצליחים המעלים סוגיות שונות בנושאי אקטואליה, פוליטיקה וחברה עלשולחן הדיונים. לתוכנית עד כה היו חמש עונות. העונות האחרונות מבניהם זכו לרייטינג, אהדת הציבור ולהצלחה גדולה. "מצב האומה" הביאה איתה חדשנות, פתיחות ובעיקר נתנה לצופה הישראלי נקודת מבט סטרית על נושאי השבוע שהתרחשו.

"מצב האומה" – אפשרויות פרסום

כמו כל תכנית בערוץ 2 גם "מצב האומה " מאפשרת שילוב של פרסומות במהלך השידורים. מפרסמים הבוחרים לשלב פרסומות בזמן התכנית זוכים ליתרונות הרבים של שידור פרסומות ברצועת הפריים טיים שהם למעשה פנייה לקהל יעד רחב ומגוון, אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ואפשרות למתג את המוצרים באופן מיטבי. שילוב של פרסומות במהלך התכנית יכול להיות מבוצע באחד משלושת הפורמטים הנהוגים לפרסום בערוץ 2. פורמט תשדירי הפרסומת שהוא למעשה הפורמט של סרטוני וידאו המשודרים במהלך הפסקת פרסומות מרוכזת, פורמט של חסויות שמופיעות בסוף הפסקת הפרסומות או ככתוביות עם קריינות במהלך התכנית ופורמט של התוכן השיווקי המשולב בתכנית עצמה או בבאנר עליון במסך.

"מצב האומה" – קהל היעד

קהל היעד אשר צופה בתוכנית "מצב האומה" הוא מגוון מכל אזורי הארץ והמגזרים השונים. התוכנית משודרת בזמני הפריים טיים ובכך מקבלת חשיפה רחבה ומגוונת של האוכלוסייה. עם זאת עקב התכנים הפוליטיים והציבורים המוצגים בתוכנית חתך הגילאים אליהם פונה התוכנית הם 60-18+.

"מצב האומה" – על התכנית

"מצב האומה" היא תוכנית טלוויזיה סאטירית שמעלה נושאים שונים שהתרחשו במהלך השבוע ודנה בהם בצורה סטרית, קיצונית והומוריסטית.
התוכנית מתנהלת על ידי פאנל של ארבעה קומיקאים שבראש מנחה את הלך התוכנית הקומיקאי ליאור שליין. התכנים העיקרים שעולים על ידי חברי הפאנל בעיקר נוגעים לאקטואליה וידיעות חדשותיות. ארבעת הקומיקאים של מצב האומה לא מבצעים חיקויים או דמיות שונות כפי שאנחנו מכירים מתוכנית סאטירה מתחרות אלה מציגים את עצמם בדמותם האמתית.

"מצב האומה" – הפופולאריות

"מצב האומה" היא תוכנית פופולרית שהפכה להיות אחת מתוכניות הדגל של הזכיינית רשת בעקבות ההצלחה ואחוזי הרייטינג הגבוהים שגרפה אחריה.
התוכנית "מצב האומה" קיבלה ביקורות שונות, היו שאמרו כי היא פרובוקטיבית ומציגה דעות שמאלניות וחילוניות קיצוניות אך היו מבקרים ששיבחו את התכנים ואת רמת ההומור והסאטירה המוצגת לצופה. עם משתתפי התוכנית נמנים קומיקאים מוכרים ואהובים בציבור הישראלי.
לפני התוכנית מצב האומה היה כבר שיתוף פעולה בין הקומיקאי גורי אלפי לעינב גלילי בתוכנית "משחק מכור" שהיתה דומה בקונספט שלה לתוכנית "מצב האומה".

"מצב האומה" – מבנה וקונספט

מבנה התוכנית הוא כאמור פאנל של 4 קומיקאים אשר ישובים סביבי שולחן אל מול הקהל ודנים בנושאים שונים שעולים על ידי המנחה ליאור שליין. לעיתים נראה כי הדברים שהם אומרים מאולתרים לחלוטין ולעיתים הם מציגים את הבדיחות שהכינו מראש. בנוסף במהלך התוכנית מתארחים פוליטיקאים ואנשי ציבור בפאנל ומשתתפים בשיחות ובדיונים שעולים על השולחן. קונספט התוכנית הינו תוכנית סאטירה המסכמת בהומור את האירועים שהתרחשו במהלך בשבוע על ידי 4 קומיקאים שמביאם דוגמאות ומעלים את הנושאים החמים על השולחן.

"מצב האומה" – שחקנים ודמויות

הדמיות בתוכנית "מצב האומה" כאמור מציגות את עצמן ולא מחקות או מדמות דמיות אחרות כמו בתוכניות סאטירה מתחרות. התוכנית "מצב האומה" בנויה על 4 קומיקאים שהם ליאור שליין שמתפקד כמנחה וכאחד מחברי הפאנל, בנוסף נמצאים איתו בפאנל הקומיקאים גורי אלפי, עינב גלילי ואורנה בנאי. כל הקומיקאים בתוכנית "מצב האומה" מוכרים לציבור מתוכנית קודמות שונות, חלקם עסקים בסאטירה וחלקם מסדרות ותוכניות דרמה.
בנוסף למשתתפים הקבועים שציינו בכל תוכנית מתארח ידוען מוכר כגון: פוליטיקאים, ידוענים מעולם הבידור, אמנים, שחקנים זמרים ועוד.

"מצב האומה" – פינות ייחודיות

מצב האומה" ידועה בקונספט החופשי שבה מתנהלת התוכנית , עולה נושא וכל חברי הפאנל דנים בו. אך עם זאת ישנם פינות קבועות שיהיו בכל תוכנית, ישנה פינה קבועה שנקראת "העד המרכזי" ,בפינה זו מוזמן פוליטיקאי אורח המרואיין על ידי חברי הפאנל בצורה סאטרית והומוריסטית העוסקת בפעילותו הפוליטית והחברתית של האורח המרואיין. בנוסף לכך ישנה פינה קבועה הנקראת "הרשימה" בפינה זו מופיע אורח נוסף שמציג רשימה של נושאים הקשורים לאירועי השבוע ובתחום עיסוקו.
חוץ מהפינות הקבועות ישנם פינות מתחלפות מעונה לעונה ומתוכנית לתוכנית ישנם פינות מתחלפות כגון: "מתחננים לחנין", "כן אבל", "מה ישראלים אוהבים" "הוצאת החשק" ועוד.

"מצב האומה" – היבטים תרבותיים

לתוכנית "מצב האומה" ישנה השפעה רבה על התרבות הישראלית. התוכנית החדירה מושגים שונים והשרישה ביטויים וסגנונות דיבור שנשקפו בתוכנית לשפה הישראלית.
נכנסו ביטוים שונים שנשמעים מפעם לפעם בהקשר של משפט סאטירה או סלנג בין אנשים. לדוגמא הביטוי " כן אבל" בתקופת התוכנית לקח חלק בשפה היום יומית ונשמע בהקשרים שונים.

"מצב האומה" – ביקורת ציבורית

התוכנית "מצב האומה" זכתה לביקורות מעורבות. העונות הראשונות היו חלוקות בתגובות שקיבלו, היו שטענו כי התוכנית אינה מעניינת ומצחיקה ועם זאת היו ביקורות טובות ששיבחו את איכות התוכנית ותכניה. בהתאם לכך רייטינג הצפייה בעונות הראשונות היה נמוך יחסית . מצב זה השתנה באופן משמעותי בעונה הרביעית. התוכנית מצב האומה זכתה לתשבוחות רבות, לרייטינג גבוה מאוד ולאהדת הציבור. הביקורות ציינו את איכות התכנים, רמת הסאטירה וההומור המוצגות ואת השיח היצירתי להצגת הנושא פוליטי- ציבורי.
בנוסף לכך יש האומרים שתוכנית זכתה להצלחה רבה ולרייטינג גבוה בעקבות ירדיתה של התוכנית המתחרה "ארץ נהדרת".
ואף בשנת 2012 זכתה התוכנית לפרס האקדמיה לטלוויזיה, פרס שקודם לכן גרפה התוכנית "ארץ נהדרת" בקביעות.

"מצב האומה" – רצועת השידור

התוכנית "מצב האומה" זוכה לפופולרית רבה בקרב הציבור, התוכנית משודרת ברצועת הפריים טיים של ערוץ 2 בימי השידור של הזכיינית רשת. שעות השידור של התוכנית הם לרוב בשעות פריים טיים המאוחרות, החל מהשעה עשר לאחת עשה וחצי בלילה. שעות אלו מאופיינות בקהל צופים הגדול ביותר ונחשבות לשעות הפריים טיים של הצפיה בטלוויזיה. רצועת הפריים טיים מהווה הרצועה היקרה ביותר לפרסום הודות לאחוזי הרייטינג הגבוהים שלה ולמדרוג התכניות המשודרות במהלכה. מפרסמים המעוניינים לשלב פרסומות במהלך התכנית "מצב האומה" יכולים לבחור באחד משלושה פורמטים לפרסום.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום