-->

פרסום בתוכנית מונית הכסף

קטגוריה:

פרסום בתוכנית מונית הכסף

תכניות הטריוויה והחידונים הם הז'אנר הוותיק ביותר בטלוויזיה וחלק מן התכניות הבולטות אף הפכו למיתולוגיות ומעצבות תרבות בחברה הישראלית. בנוסף להיותם שעשועונים, תכניות הטריוויה מאפשרות לצופה מהבית לקחת חלק פעיל בתכנית הטלוויזיה ולהשתתף מהבית בעצמו או בשיתוף התכנית באמצעות אמצעי תקשורת שונים. אחת התכניות הבולטות בתחום תכניות הטריוויה של התקופה האחרונה היא התכנית מונית הכסף המשודרת במסגרת שידורי קשת בערוץ 2.

מונית הכסף – אפשרויות פרסום

אפשרויות הפרסום במהלך התכנית מונית הכסף כמו בכל התכניות של ערוץ 2 הם על פי אחד משלושה פורמטים לפרסום שנעשה בהם שימוש לפרסום בערוץ. הפורמט הראשון שהוא גם הפורמט הנפוץ ביותר הוא פורמט תשדירי הפרסומת שמשמעותו סרטוני פרסומת קצרים המשודרים במהלך הפסקת פרסומות מרוכזת במהלך התכנית או הפסקת פרסומות מרוכזת בין התכניות בערוץ. סרטוני וידאו הם הפורמט המוכר ביותר והאפקטיבי ביותר שמעניק סיכויי הצלחה ואפקטיביות לכל קמפיין פרסומי.

הפורמט הפרסומי השני שנעשה בו שימוש במהלך התכניות הוא פורמט החסויות. פורמט זה יכול לבוא לידי ביטוי בקריינות המלווה בכתוביות או בתמונה ולהופיע במהלך התכנית או בסוף הפסקת הפרסומות המרוכזת. שימוש נפוץ ביותר בפורמט החסויות הוא במהלך שידורי מהדורת החדשות המרכזית לפני הגשת התחזית. חסויות יכולות להיות בשימוש גם בהגשת פרסים.

הפורמט השלישי שניתן לעשות בו שימוש במהלך התכנית מונית הכסף ותכניות נוספות בערוץ 2 הוא פורמט התוכן השיווקי. פורמט זה ידוע במיוחד מעולם תכניות האירוח בו מוקדשת פינה ייעודית להצגת התוכן השיווקי המוגשת על ידי בעלי מקצוע מטעם המפרסם. תוכן שיווקי יכול להופיע גם כבאנר עליון על המסך או ככתוביות המופיעות במהלך התכניות. בנוסף, תוכן שיווקי יכול להיות במתן פרסים לזוכים בתחרות.

מונית הכסף – יתרונות הפרסום

יתרונות הפרסום במהלך התכנית מונית הכסף הם גדולים ורבים. הודות לעובדה שהתכנית משודרת בשעות הפריים טיים של שידורי קשת, הפרסום בתכנית מבטיח את החשיפה הגדולה ביותר של תכנים פרסומיים הודות למדרוג הגבוה של הרצועה ולקהל הצופים במהלך הרצועה. תכנים פרסומיים המשודרים במהלך רצועת הפריים טיים נחשפים למאות אלפי בתי אב בישראל ומעניקים למפרסם את היוקרה והמיתוג המיוחדים למוצר המפורסם.

בחירה בתמהיל הפרסומי הנכון היא המפתח להצלחת הקמפיין. שילוב של תכנים פרסומיים במהלך התכנית מונית הכסף מעניקים למפרסם יתרונות רבים של חשיפה רחבה ופנייה לקהל יעד מגוון. בנוסף, המפרסמים יכולים לבחור בפילוח קהל היעד של התכנית בהתאם לנושאי התכנית, כמו ספיישל ילדים שמרבית הצופים בו היו משכבות גילאים צעירים או ספיישלים אחרים ולייעד את הפרסומים לקהלי יעד ספציפיים מה שיעלה משמעותית את האפקטיביות של הפרסום.

מונית הכסף – קהל היעד

קהל היעד של התכנית מונית הכסף הוא קהל יעד מגוון והטרוגני. התוכן והמבנה של התכנית הפכו אותה לאחת התכניות הפופולאריות ומאחר והמתמודדים בתכנית מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה והגילאים, גם הצופים בתכנית מרכיבים קהל מגוון והטרוגני מכל שכבות האוכלוסייה. קהל היעד של התכנית מונה נשים וגברים, סטודנטים וחיילים, ילדים ונערים, אנשים עובדים ומבוגרים מכל שכבות האוכלוסייה והמעמדות הסוציו- אקונומיים בישראל.

מונית הכסף – על התכנית

התכנית מונית הכסף היא שעשועון טלוויזיה מתחום תכניות הטריוויה. התכנית בנויה על פורמט התכנית הבריטית "cash cab" וזכתה להצלחה ופופולאריות רחבה בישראל ואף זכתה לפרס האקדמיה לטלוויזיה כתכנית הטלוויזיה הטובה ביותר בז'אנר תכניות הבידור התיעודיות. זכויות התכנית נרכשו מארץ המקור, בריטניה לצורך יצירת גרסה ישראלית על ידי העורך הראשי והמפיק של התכנית "יורם זק". אתר התכנית: http://www.mako.co.il/tv-cash-cab

מונית הכסף – חוקי המשחק

החוקים של המשחק בתכנית מונית הכסף זהים לחוקים של תכנית המקור. בבסיס התכנית, נוסע מנחה התכנית, עידו רוזננבלום במונית ברחבי ישראל ומעלה נוסעים מזדמנים על המונית. הנוסעים אשר עולים למונית משתתפים במשחק טריוויה קצר בו עליהם לענות על שאלות יעד כללי העולות בקושי שלהם בהדרגה. כל תשובה נכונה של הנוסעים מזכה אותם בפרס כספי. סכומי הפרסים עולים עם התקדמות השאלות ובכל שלב סכום אחר  החל מ 250 שקלים ועד לסכום של 1000 שקלים לשאלה בשלב השליש.

השאלות ממשיכות להישאל על ההגעה אל היעד. במידה והנוסעים ענו לא נכון על כל השאלות לפני ההגעה ליעד, הם מורדים מהמונית והמשחק מפסיק.

במהלך התכנית יכולים הנוסעים לקבל סיוע מחוץ למונית על ידי מה שנקרא גלגל הצלה. גלגלי ההצלה בתכנית הם חבר טלפוני שהוא אדם שמוכר לנוסעים ושהם רשאים להתקשר אליו ולבקש ממנו סיוע במענה על השאלה וגלגל נוסף שהוא עצירה של המונית ליד אדם עובר אורח ובקשת עזרה ממנו למענה על השאלה. במקרה בו המשתתפים הגיעו אל היעד שלהם עם פחות משלוש תשובות שגויות, הם יכולים לבחור אחת משתי אפשרויות, לסיים את המשחק עם סכום הכסף שהרוויחו ולקחת איתם את הסכום או לנסות להכפיל את הסכום על ידי מענה על שאלת הכל או כלום שהיא שאלה שהתשובות האפשריות לה הן נכון או לא נכון.

בשלב זה, תשובת נכון תכפיל את סכום הזכייה ותזכה את המתמודדים בסכום הכסף הכפול שצברו במהלך התכנית ושאלת לא נכון תשלול מהמתמודדים את כל הסכום שהם זכו בו עד לאותו שלב והם ייצאו בידיים ריקות.

משתתפי התכנית

המשתתפים של התכנית הינם עוברי אורח שאוספת המונית ברחוב מה שהופך אותה לתכנית המשתייכת לז'אנר תכניות המציאות המשלבת אנשים שאינם שחקנים או שאינם מתעשיית הבידור. שלא כמו תכניות טריוויה אחרות, המתמודדים אינם עוברים מבדקי סינון או מיון ואינם בעלי ידע מוקדם בנושאים ספציפיים, עובדה זו הופכת את התכנית לתכנית מקורית ומיוחדת שכל הצופים מכל שכבות האוכלוסייה והגילאים יכולים להזדהות אתה ואף לקחת בה חלק פעיל במענה על השאלות מהבית.

מונית הכסף – על התופעות התרבותיות

היות ומשתתפי התכנית הינם מכל המגזרים, השכבות ועולמות הידע, המשתתפים כוללים סטודנטים לצד חיילים, תלמידי תיכון לצד אנשים עובדים בתעשיות השונות ועוד. ההטרוגניות של המשתתפים בתכנית מביאה את התכנית להיות מגוונת ומעניינת בכל פרק מחדש. אחת התופעות שראויות לציון בתכנית היא תופעת הבחירה של המתמודדים בשלב האחרון שבה הם מתבקשים לסכן את הסכום שקיבלו במהלך התכנית. תופעה זו מוכיחה את תיאוריית ניהול הסיכונים שמשמעותה שאדם נוטה שלא לקחת סיכונים בכל תחומי החיים ובכללם בתחום הכלכלה.

מונית הכסף – ספיישל ילדים

אחת מתכניות הספיישל של התכנית מונית הכסף היתה תכנית הספיישל ילדים בה לקחו חלק ילדים בגילאים שונים והיוו את המשתתפים. תכנית הספיישל ילדים הייתה התכנית עם הפרס הכספי הגבוה ביותר ועמד על סכום של שלושים ושישה אלף שקלים.

מונית הכסף – רצועת השידור

שידור התכנית מונית הכסף היא במהלך רצועת השידור הפריים טיים של זכיינית קשת בערוץ 2. רצועת השידור פריים טיים היא הרצועה המתחילה בשעה שמונה בערב עם המהדורה המרכזית ומסתיימת השעה אחת עשרה בלילה. מההיבט הפרסומי, רצועת השידור פריים טיים היא הרצועה הנצפית והטובה ביותר לצורך פרסום הודות לתכנים הפופולאריים המופיעים ברצועה ולקהל היעד המגוון הצופה בערוץ במהלך שידורי הרצועה. רצועת השידור פריים טיים מבטיחה למפרסמים אפקטיביות פרסומית גבוהה במיוחד הודות לאחוזי הרייטינג ולמדרוג הגבוה של התכניות המשודרות במהלך הרצועה.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום