-->

פרסום במהדורה ראשונה

קטגוריה:

פרסום במהדורה ראשונה

התכנית "מהדורה ראשונה" היא תכנית המשודרת ברצועת האוף פריים טיים וסמי פריים טיים של חברת החדשות. את התכנית מנחה הקריין אורן ויינגנפלד. התכנית היא התכנית המקבילה לתכנית "חמש" המשודרת בערוץ 10 המתחרה. התכנית היא למעשה תכנית אקטואליה אשר כוללת תכנים רבים מעולם החדשות והאקטואליה בארץ ובעולם וסוקרת את החדשות של כל היום. בנוסף למנחה אורן ויינגנפלד השתתפה בהנחיה של התכנית גם הקריינית תמר איש שלום.

"מהדורה ראשונה"– אפשרויות פרסום

מפרסמים המעוניינים לשלב פרסומות במדיה הטלוויזיונית יכולים לשלב את הפרסומות במהלך התכנית "מהדורה ראשונה" בשלושה פורמטים שונים. הפורמט הראשון והמוכר מכולם הוא הפורמט של תשדירי הפרסומת. פורמט זה הוא סרטוני פרסומת באורך של עד דקה אחת המציגים את המפרסם באופן של סרטון קצר או תמונות, התמחור של שיטת תשדירי הפרסומת הוא בהתאם לרייטינג של התכנית בה הן מופיעות ולאורך התשדיר.

הפורמט השני הוא הפורמט השל החסויות. פורמט זה מוכר מאוד בחברת החדשות ומשמש לפרסום בחסות לפני שידור התחזית או לפני התכנית עצמה. הפורמט הוא למעשה קריינות המציגה את המפרסם או כתוביות המופיעות בראש המסך. האורך של החסויות הוא קצר ביותר ולרוב הן מופיעות לבד ולא כחלק מהפסקת פרסומות מרוכזת.

הפורמט השלישי הוא פורמט התכנים השיווקיים. פורמט זה מתאים במיוחד לתכניות אירוח בהן ניתן לייעד פינה שלמה למפרסם באמצעות ראיון של בעל מקצוע מהתחום או הצגת המוצרים והשירותים של המפרסם במשך כמה דקות. צורה נוספת של פרסום באמצעות פורמט התכנים השיווקיים הוא באנרים המופיעים בחלקו העליון של המסך. גם כאן, התמחור של הפרסום באמצעות תכנים שיווקיים מבוצע בהתאם לרמת החשיפה של התכנית ולאחוזי הרייטינג שלה כמו גם לשעות השידור.

קהל היעד

קהל היעד של התכנית "מהדורה ראשונה" מורכב מקהל מגוון מאוד. מרבית מהצופים ברצועה הם אלה המוגדרים משכבות האוכלוסייה הסוציו אקונומית הבינונית ומעלה. משקי הבית אשר צופים בערוץ במהלך רצועת השידור האוף או סמי פריים טיים לרוב יהיו בעלי קשר נמוך מאחר ואלו שעות בהם העיסוקים הביתיים הם גבוהים בניגוד לשעות הערב בהן משודרת המהדורה המרכזית הנחשבות לשעות הפריים טיים שהן בעלות אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר.

"מהדורה ראשונה"– קונספט התכנית

הקונספט של התכנית "מהדורה ראשונה" הוא הוא למעשה חדשות ואקטואליה מהארץ ומהעולם. הפורמט של התכנית הוא כתבות קצרות של כתבים הסוקרים אירועים שונים כמו הכתבת טטיאנה הופמן המביאה כתבות מהעולם אל פינת חדשות מהעולם והכתבת ענת סרגוסטי המביאה גם היא כתבות שונות מסקירות חדשות בעולם. בנוסף לכתבות המוגשות במסגרת התכנית מוגשת בסוף כל תכנית תחזית מזג האוויר על ידי החזאים המיוחדים של חברת החדשות.

מהי חברת החדשות

חברתה חדשות אשר במסגרת מתקיימת התכנית "מהדורה ראשונה" היא חברת הפקות המפיקה מבזקי חדשות, מהדורות חדשות ותכניות אקטואליה המשודרות במסגרת התכניות של רשת וקשת, זכייניות ערוץ 2. חברת החדשות היא החברה האחראית על הפקת תכניות כמו מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי, מבזקי החדשות בבוקר ובערב ותכניות אקטואליה נוספות כמו לילה כלכלי, תכנית חיסכון ועוד. התכניות של חברת החדשות זוכות לרייטינג גבוה יחסית לתכניות האקטואליה של המתחרות הודות למקצוענות של הכתבים המשדרים בהן ולעדכניות הגבוהה שהיא מספקת.

"מהדורה ראשונה"– תכנים מקוונים

שידורי התכנית "מהדורה ראשונה" המשודרים בטלוויזיה מועלים לשידור גם במסגרת אתר האינטרנט של ערוץ 2, אתר מאקו. האתר הוא האתר העדכני ביותר של הזכיינית קשת ומהווה פלטפורמה לתכנים של תכניות המשודרות בערוץ מכל הסוגים. באתר יכולים הצופים לצפות בתכניות מלאות שפספסו ולהגיב על התכנים באמצעות טוקבקים ודיונים. בנוסף, האתר מאפשר לצופים מחו"ל גישה לתכניות המשודרות בארץ ומשאיר אותם מעודכנים בכל שלב.

על רצועת השידור

התכנית "מהדורה ראשונה" משודרת ברצועת השידור של האוף או סמי פריים טיים. רצועת שידור זו היא רצועת השידור של שעות אחר הצהריים החל מהשעה ארבע אחר הצהריים ועד השעה שמונה בערב שהיא שעת מהדורת החדשות המרכזית. רצועת שידור זו היא רצועת השידור המעניקה את זמן הפרסומות בהתאם לאחוזי הרייטינג ובהתאם לכמות הצופים וקהל היעד. מפרסמים המעוניינים לשלב פרסומים בשעות הרצועה יכולים לדעת את אחוזי הרייטינג שלה מראש וכך לקבוע את המהות של הפרסומים.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום