-->

פרסום בתוכנית מאסטר שף

קטגוריה:

פרסום בתוכנית מאסטר שף

אחת מתכניות המציאות הבולטות של התקופה האחרונה אשר מהווה גם תכנית בישול היא התכנית מאסטר שף. תכניות המציאות הפכו לחלק בלתי נפרד מן הטלוויזיה העולמית והטלוויזיה הישראלית. ז'אנר תכניות המציאות הוא לרוב תחרות בנושא מסוים או בין אנשים מסוימים המשודרת בטלוויזיה. חלק גדול מתכניות המציאות מעודדות את  קהל הצופים לקחת חלק פעיל בתכנית על ידי הכרעת הזוכה באמצעות הצבעות או צפייה בגמר בשידור חי באולפן או בחוץ.

"מאסטר שף" – אפשרויות פרסום

התכנית "מאסטר שף" משלבת בתוכה פרסומות בזמנים שונים ובפורמטים שונים. שלושת הפורמטים של פרסומות המקובלים לפרסום בערוץ 2 הם פורמט תשדירי הפרסומת, פורמט החסויות ופורמט התוכן השיווקי. כל אחד מן הפורמטים מעניק למפרסמים יתרונות גבוהים ואפקטיביות פרסומית. בחירה בתמהיל הפרסום הנכון מאפשרת את האפקטיביות הגבוהה ביותר מן הפרסום.

שימוש בפורמט תשדירי הפרסומת משמעותו סרטוני וידאו באורך של עד דקה המשודרים במהלך הפסקת פרסומות יזומה המשודרת במהלך התכנית או בין התכניות בערוץ. היתרונות של שימוש בפורמט תשדירי הפרסומת בשעות השידור של התכנית "מאסטר שף" הם גדולים הודות לרייטינג הגבוה של התכנית, למגוון של קהל היעד הצופה בתכנית ולתכני התכנית המאפשרים למפרסמים מתחום הבישול להציג תכנים הקשורים לתכנית ואשר מדברים אל קהל היעד שלה.

שימוש בפורמט של חסויות גם הוא נחשב לאפקטיבי במיוחד. המשמעות של פורמט החסויות היא הצגת המפרסם בקריינות או כתוביות ותמונה בסוף הפסקת הפרסומות היזומה או במהלך התכנית. חסויות יכולות להיות כחסות של המפרסם על פינה בתכנית או חסות של המפרסם למתן פרס למשתתפים בתכנית וכדומה.

הפורמט השלישי והאחרון שהוא פורמט התוכן השיווקי יכול להיות משולב בתכנית "מאסטר שף" בפינות ייחודיות של אנשי מקצוע מטעם המפרסם או מטעם המפרסם עצמו. התוכן השיווקי יכול להיות משולב גם כבאנר עליון במסך המופיע במהלך התכנית וגם ככתוביות המופיעות על המסך במהלך התכנית. שילוב של תוכן שיווקי בתכנית "מאסטר שף" גם הוא אפקטיבי ויעיל הודות לקהל הצופים המגוון ולאחוזי הרייטינג הגבוהים במיוחד של התכנית.

"מאסטר שף" – קהל היעד

קהל היעד של התכנית "מאסטר שף" הוא קהל יעד מגוון מכל שכבות האוכלוסייה. התכנית המשודרת בשעות הפריים טיים של קשת בערוץ 2 מיועדת לקהל צופים רחב ומגוון החל מילדים ועד למבוגרים. קהל הצופים בבית בתכנית מורכב משכבות האוכלוסייה במעמד הנמוך ומעלה ומכל המגדרים. הפופולאריות של התכנית בקרב האוכלוסייה הישראלית מביאה צופים מכל הארץ לצפות בתכנית ומאות אלפי בתי אב בכל הערים בארץ ומכל השכבות נמנים על צופי התכנית מדי שבוע.

"מאסטר שף" – על התכנית

תכנית המציאות "מאסטר שף" היא תכנית ישראלית שהחלה בשנת 2010 לשדר בערוץ 2 במסגרת שידורי הזכיינית קשת. התכנית מבוססת על פורמט תכנית בריטית מצליחה המשודרת בלמעלה מעשר מדינות שונות ברחבי העולם וזוכה לפופולאריות והצלחה רבה בקרב קהל הצופים. כמו בעולם, גם בישראל, התכנית זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ונחשבת לאחת התכניות הפופולאריות בישראלי המשודרת במהלך רצועת הפריים טיים של קשת.

בתכנית "מאסטר שף" מתמודדים אנשים מהיישוב אשר אוהבים לבשל ומעוניינים להראות את יכולות הבישול שלהם לצופים בבית. התכנית מתחילה בשלב של אודישנים בו מגיעים המתמודדים אל האולפן עם מנות שהכינו מראש, שופטי התכנית טועמים את המנות ומחליטים על המתמודדים אשר יעלו לשלב הבא, שלב האימונים לקראת בניית נבחרת "מאסטר שף" שתהווה הנבחרת של התכנית. עם בחירת צוות המתמודדים מתחילה למעשה התכנית אשר בכל פרק מוגשת למתמודדים משימה מעולם הבישול איתה הם צריכים להתמודד.

"מאסטר שף" – המשימות

בכל פרק צריכים המתמודדים לעמוד במשימות מעולם הבישול. המשימות בתכנית נערכות בשיתוף אנשי מקצוע מוכרים מעולם הבישול כמו קונדיטורים ושפים מקצועיים.  בין המשימות הפופולאריות ששודרו במהלך פרקי העונה ניתן למצוא משימות הרכבת מנות מיוחדות המבוססות על מרכיב מסוים, שיחזור של מנות באופן מדויק ככל הניתן, לרוב מדובר במנות מורכבות של מסעדות יוקרה או מנות מוכרות, להמציא מנות מקוריות משלהם ועוד.

"מאסטר שף" – השופטים

הרכב השופטים בתכנית "מאסטר שף" בכל העונות הוא מאנשי מקצוע מתחום הבישול ולקולינריה. השופטים בתכנית הם אנשים מוכרים מעולם הבישול אשר הגישו בעבר תכניות בישול או שהביאו חידושים מעולם הבישול והקולינריה לארץ. בין השופטים ניתן למצוא את השף חיים כהן שהוא אחד השפים המוכרים בישראל והבעלים של מסעדות מוכרות כמו מסעדת ה"דיקסי", מסעדת "פילדלפיה" ומסעדת "יפו תל אביב". בנוסף, השף חיים כהן הגיש תכניות בישול מוכרות ופופולאריות כמו התכנית "שום פלפל ושמן זית", התכנית "מועדון ארוחת הערב" ועוד.

השופט השני בתכנית "מאסטר שף" הוא השופט אייל שני. כמו חיים כהן, גם אייל שני נחשב לאחד השפים המוכרים בישראל וממובילי הקולינריה הישראלית. לאייל שני תכניות טלוויזיה מוכרות כמו "אוכל למחשבה", "איפה האוכל" הוא היועץ הקולינרי של מסעדות יוקרה וגורמה בישראל ובעליהם של מסעדות מוכרות בארץ כמו מסעדה ה"אברקסס" ומסעדת ה"סלון".

הצלע הנשית בהרכב השופטים היא העיתונאית מיכל אנסקי. התמחותה בעולם האוכל כוללת לימודי גסטרונומיה באיטליה ובין השאר היא אחראית על הקמת שוק האיכרים המצליח בנמל תל אביב.

שופט נוסף אשר לקח חלק בתכנית העונה הראשונה בלבד הוא המסעדן אפי אדר אשר בבעלותו מסעדת "פרונטו", מחבר ספרי הבישול ושופט בתחרויות אוכל מוכרות. החל מהעונה השנייה הצטרף אל הרכב השופטים המסעדן והשף יונתן רושפלד שהוא הבעלים של מסעדות "רושפלד" ו"יונתן רושפלד" ובעברו חלק מצוות הטבחים והשפים של המסעדות הטובות בעולם עמו מסעדת "ז'אק שיבואה" שבעיר קאן ומסעדת "ז'אק לאמלואז" שבצרפת.

"מאסטר שף" – משתתפים בולטים

העונה הראשונה של התכנית "מאסטר שף" הפכה אותה לאחת התכניות הפופולאריות בטלוויזיה הישראלית ומשתתפי התכנית הפכו לאנשי עיתונאות וטלוויזיה מוכרים כמו המתמודדת אביבה פיבקו שהיא היום כותרת טור אוכל קבועה באתר מאקו ובו היא מציגה מתכונים מקוריים שלה. בין המתמודדים המוכרים של העונה הראשונה ניתן למצוא את סמדר וקנין, אלקנה ביטון ואינה קראבצקי שהם הפיינליסטים של העונה הראשונה. גם בעונה השלישית, שלושת הפיינליסטים זכו לפופולאריות נרחבת ובהם עמנואל רוזנצוייג, אליהב שאשון ואבי לוי.

"מאסטר שף" – אתר התכנית

לתכנית "מאסטר שף" אתר ייעודי במסגרת אתר מאקו של קשת בערוץ 2. באתר של התכנית בכתובת http://www.mako.co.il/food-masterchef יכולים הגולשים לקבל את כל המתכונים שהוכנו בתכנית, לצפות בשידורים חוזרים ששודרו בתכנית, לקבל מידע אודות המתחרים, להגיב על התכנית ועל התכנים שהופיעו בה ובנוסף להשתתף בתחרויות שונות כמו תחרות צילומים, תחרות האינסטגראם של "מאסטר שף" ועוד. בנוסף האתר מכיל כתבות ומתכונים של משתתפי התכנית וכתבים שונים בנושאי אוכל, קולינריה ובישול.

"מאסטר שף" – זמני השידור

התכנית מאסטר שף, החל מן העונה הראשונה שודרה במהלך שעות רצועת הפריים טיים של ערוץ 2. רצועת הפריים טיים היא רצועת השידור של שעות הצפייה הגבוהות ביותר בהן הרייטינג ורמת הקשב של הצופים הוא מהגבוהים בטלוויזיה. הרצועה מתחילה בשעה שמונה עם פתיחת המהדורה המרכזית ונמשכת עד השעה אחת עשרה. במהלך רצועת הפריים טיים משודרות התכניות הפופולאריות ביותר של הערוץ הזוכות למדרוגים הגבוהים ביותר.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום