-->

פרסום בתוכנית כוכב נולד

קטגוריה:

פרסום בתוכנית כוכב נולד

אחת התכניות המצליחות בישראל אשר משלבת בין תכנית מוזיקה לתכנית מציאות היא התכנית כוכב נולד. התכנית אשר מבוססת על ז'אנר תכניות הריאליטי היא תכנית העוסקת בתחרות שירה וגילוי של כישרונות צעירים. תחילה של התכנית שנקראה "לא נפסיק לשיר – כוכב נולד" היוותה את הפרק הראשון בסדרת פרקים מוצלחים אשר הולידו כמה מן המוזיקאים המוכשרים והבולטים בישראל ובהם הזמרת שירי מיימון, הזמרת והשחקנית מרינה מקסימיליאן בלומין, הזמר הראל קסעת, הזמר עידן עמדי ועוד.

כוכב נולד – על התכנית

התכנית כוכב נולד היא תכנית הדומה בקונספט שלה לתכנית "אמריקן איידול" האמריקאית ובה מתחרים כישרונות צעירים בתחרות בתחום השירה. התכנית בהנחייתו של צביקה הדר משודרת בישראל זה עשר שנים עם עשר עונות מוצלחות במיוחד. תחילתה של התכנית הייתה בשנית 2002 עם שידורי התכנית "לא נפסיק לשיר" במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2, קשת.

בתחילת דרכה היוותה התכנית תחרות בין אנשים שאוהבים לשיר לבין אנשי בידור בתחום ומהותה הייתה תחרות זיהוי שירים וביצועם. בעונות התכנית הבאות הפכה התכנית לתחרות זמר לכל דבר בה מתמודדים אנשים בתחרות שירה מול צוות שופטים. את הזוכים בתחרות מכתיר קהל הצופים בבית באמצעות שליחת מסרונים למתמודד האהוב עליהם. גמר התכנית הוא למעשה הופעה חיה בכל פעם במיקום אחר אשר במהלכה מבצעים שלושת הפיינליסטים את השירים שלהם מול קהל הצופים באתר. גם כאן, הזוכה מבין שלושת המתמודדים הוא זה שקיבל את מרבית המסרונים מן הקהל.

כתובת האתר הרשמי: http://www.mako.co.il/tv-starisborn

כוכב נולד – ההצלחה

כבר בעונתה הראשונה זכתה התכנית כוכב נולד להצלחה רבה ואף הוכתרה כתכנית מעצבת תרבות שמולידה את הכוכבים הבולטים בישראל פשוטו כמשמעו. בנוסף למתמודדים בתכנית אשר הופכים בין ליל לאנשים מוכרים, גם השירים אשר מבוצעים במהלך התכנית הפכו להיות מוכרים ומושמעים ברשתות הרדיו השונות.

התכנית כוכב נולד שודרה במשך כל העונות שלה ברצועת הפריים טיים של ערוץ 2 מה שהפך אותה לאחת התכניות הנצפות ביותר על ידי צופים בכל רחבי הארץ ומאות אלפי בתי אב צפו בתכנית במהלך כל העונות ואף לקחו חלק פעיל בה על ידי משלוח מסרונים למתמודדים האהובים עליהם. עם הצלחתה של התכנית זכתה התכנית בפרסי מסף הזהב בקטגוריית תכניות הבידור בשנים 2004 ו 2005 וכן בפרסי מסך הזהב בקטגוריית תכניות המציאות.

כוכב נולד – מבנה התכנית

התכנית כוכב נולד מתחילה למעשה בשלב האודישנים אשר נפרס על פני מספר פרקים. בשלב זה בוחנים השופטים את המתמודדים המבקשים לקחת חלק בתכנית מגיעים אל אולפן האודישנים עם שיר. במהלך העונות, שופרו פרקי האודישנים והפכו לחלק בלתי נפרד מן התכנית. עם סיום שלב האודישנים מתחיל שלב בניית צוות המתמודדים הכולל לפי העונות האחרונות מחנה אימונים בו המתמודדים מבצעים שירים בזוגות או לחוד ובסיומי נבנית הנבחרת של המתמודדים אשר ייקחו חלק בתכנית.

השלבים הבאים הם למעשה שלבי הליבה של התכנית בה מתמודדים משתתפי הנבחרת בביצועי שירים ומנופים על ידי הקהל בבית אשר מצביע באמצעות מסרונים למתמודדים המועדפים עליו.

כוכב נולד – העונות

התכנית כוכב נולד מורכבת מעשר עונות כאשר העונה האחרונה, עונת העשור הייתה עונה מיוחדת. במהלך כל העונות של התכנית, התחלפו האמנים ששימשו כשופטים והביצועים של השירים היו שונים ומגוונים. העונה הראשונה של התכנית כוכב נולד שודרה בשנת 2003 ונקראה "לא נפסיק לשיר- כוכב נולד". המשתתפים הבולטים של העונה אשר הפכו להיות אנשים מוכרים בתחום המוזיקה הם הזמנת והשחקנית נינט טייב, הזמרת שירי מיימון והזמר שי גבסו.

שיא העונה היה במסגרת פסטיבל "כפר המוזיקה" בחולות ניצנים, אז נתנו המתמודדים את שירי הגמר שלהם בהופעה חיה מול אלפי צופים. העונה הראשונה הייתה למעשה יריית הפתיחה לעונות הבאות שהיו מוצלחות לא פחות. הזוכים בעונות הבאות הם (לפי הסדר): הראל מויאל, יהודה סעדו, ג'קו אייזנברג, בועז מעודה, רוני דלומי, דיאנה גולבי וחגית יאסו.

כוכב נולד – קהל היעד

כוכב נולד נחשבת לאחת מהתכניות הפופולאריות ביותר. אחוזי הרייטינג של קהל הצופים בתכנית הוא מהגבוהים בטלוויזיה במהלך כל שידורי העונות של התכנית והשידור שלה בזמני רצועת ה פריים טיים הופכים אותה לנגישה למאות אלפי בתי אב הצופים בתכנית מדי עונה. קהל היעד של התכנית הוא קהל יעד מגוון המורכב הן מילדים והן ממבוגרים אשר צופים באדיקות בכל פרקי התכנית. קהל היעד מורכב משכבות האוכלוסייה מהמעמד הנמוך המאופיינים כקהל מגוון ונרחב.

כוכב נולד – רצועת השידור

התכנית כוכב נולד משודרת במהלך רצועת השידור הפריים טיים של קשת. רצועת הפריים טיים היא הרצועה המבוקשת ביותר בטלוויזיה בה משודרים תכנים שונים הזוכים לפופולאריות רבה. רצועת השידור, הפריים טיים היא הרצועה המשודרת החל מהשעה שמונה בערב ועד לשעה אחת עשרה בערב אשר במהלכה מרבית בתי האב בישראל צופים בשידורים המופיעים בערוץ. שידור התכנית כוכב נולד בזמן רצועת השידור, הפריים טיים מעניקה למפרסמים הבוחרים לפרסם במהלך התכנית את היתרונות הגבוהים מפרסום בתכנית פופולארית ומצליחה של שעות הפריים טיים.

כוכב נולד – אפשרויות הפרסום

פרסום במהלך התכנית כוכב נולד מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים שונים. מפרסמים יכולים לבחור בפרסום באמצעות תשדירי פרסומת, חסויות או תוכן שיווקי. לכל אחד מהפורמטים הפרסומיים יתרונות ספציפיים ותמהיל נכון של קמפיין פרסומי העושה שימשו בפורמטים הנכונים הפונים לקהל היעד הנכון הוא האפקטיבי ביותר.

פורמט תשדירי הפרסומת הוא הפורמט המוכר ביותר ומשמעותו סרטוני וידאו של פרסומת המשודרים במסגרת הפסקת פרסומות מרוכזת. לסרטוני הווידאו יתרון ברור הודות לטכניקה של הצגת המידע והעברת המסר לקהל הצופים. אורך הסרטונים יכול להיות מאורך של כמה שניות ועד לדקה ולהיות משודר במסגרת הפסקות הפרסומות במהלך התכנית כוכב נולד או בין התכניות בערוץ.

פורמט נוסף שמקובל לעשות בו שימוש בפרסום במסגרת תכניות ערוץ 2 ובכללן התכנית כוכב נולד הוא הפורמט של החסויות. פורמט זה יכול לשמש להצגת הפרסים למתמודדים ולזוכים בעונה. פורמט החסויות יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות באנר המופיע על גבי המסך במהלך שידור התכנית, כתוביות המלוות בקריינות או תמונה ומציגות את הפרס המוענק בתכנית ועוד.

הפורמט השלישי והאחרון שניתן לעשות בו שימוש במהלך שידור תכניות שונות בערוץ 2 הוא הפורמט של התוכן השיווקי. פורמט זה נפוץ במיוחד בתכניות אירוח בהן מייעדים פינות מיוחדות למפרסם המציג את התוכן השיווקי כחלק מהתכנית עצמה. ביטוי נוסף לתוכן השיווקי הוא כתוביות או באנר עליון המופיע על גבי המסך בעת שידור התכנית.

יתרונות הפרסום בתכנית

פרסום במהלך התכנית כוכב נולד טומן בחובו יתרונות גבוהים במיוחד למפרסמים השונים. התכנית, כוכב נולד נחשבת לאחת התכניות הפופולאריות בטלוויזיה הישראלית ולכן רמות החשיפה והרייטינג של התכנית הם מהגבוהים ביותר בטלוויזיה. בנוסף, התכנית פונה אל קהל יעד מגוון המורכב מקהל צופים בכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה, מה שמאפשר את החשיפה הנרחבת ביותר.

יתרון בולט נוסף הוא מיתוג ויוקרה של המוצרים המפורסמים מעצם השימוש בפורמט הפרסום בטלוויזיה הנחשב לכלי הפרסומי המוכר ביותר בעולם הפרסום. בנוסף, פרסום במהלך התכנית כוכב נולד מאפשר פילוח של קהל יעד והפניית תכנים פרסומיים ספציפיים לקהל היעד.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום