-->

פרסום בתוכנית הבוקר של קשת

קטגוריה:

פרסום בתוכנית הבוקר של קשת

תוכנית "הבוקר של קשת" הינה תוכנית הבוקר המשודרת בימי השידור של הזכיינית ומוגשת על ידי גלית גוטמן ויואב לימור. התוכנית משודרת החל מהשעה 6:30 ועד 9:00, כשבכל תכנית מתארחים אורחים שונים ומעלים נושאים שונים ומגוונים שעומדים על סדר היום. במהלך התוכנית, משודרים מבזקי חדשות בכל חצי שעה. עיקר הצופים מורכב בגימלאים, אימהות וכן בני ובנות 25 ומעלה שבזמן התארגנויות הבוקר, מדליקים את הטלוויזיה ותוך כדי גם מגניבים מבט לטלוויזיה.

"הבוקר של קשת" – יתרונות הפרסום

יתרונות הפרסום במהלך התכנית "הבוקר של קשת" הם ברורים. יתרונות הפרסום באופן כללי בטלוויזיה מאפשרים למפרסם להעביר בצורה אופטימלית את המסר הפרסומי ולהגיע אל קהל יעד רחב ככל הניתן. ערוץ 2 נחשב לאחד הערוצים הנצפים ביותר בישראל . הערוץ נצפה מדי יום ומדי שעה במאות אלפי בתי אב בישראל והצופים בערוץ נחלקים לצופים מכל המעמדות, מכל השכבות ומכל המגדרים מה שמבטיח חשיפה מרבית ורחבה של התכנים הפרסומיים הלוקחים חלק בערוץ.

רצועת הבוקר של ערוץ 2 בניגוד לרצועת הפריים טיים של הערוץ מתמחרת את הפרסום נמוך יותר מה שמאפשר למפרסמים לשלב פרסום במסגרת הרצועה הזו ולהרוויח את המחירים הנמוכים לקמפיין הפרסומי כולו. בנוסף, מפרסמים יכולים לייעד את הפרסום במהלך שידורי התכנית לקהל יעד מפולח ולאפשר פרסום אפקטיבי במיוחד. (למשל, פרסום לאוכלוסייה בוגרת ולא לילדים יהיה אפקטיבי יותר במהלך תכנית "יום חדש" מאחר והיא פונה בעיקר לשכבות גילאים בוגרים).

"הבוקר של קשת" – פורמטים לפרסום

פרסום בערוץ 2 בכלל ובתכנית הבוקר "הבוקר של קשת" בפרט מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים קבועים. אחד הפורמטים הנפוצים ביותר הוא פורמט תשדירי הפרסומת שמשמעותו סרטוני וידאו באורך של בין כמה שניות ועד דקה המשודרים במסגרת הפסקת פרסומות המשולבת בתכנית או בים התכניות. שילוב של סרטוני פרסומת בתכנית "הבוקר של קשת" הוא בעל יתרון גדול למפרסמים הודות ליכולת העברת המסר באופן המיטבי. פרסום של תשדירי הפרסומת מהווה יתרון משמעותי לקמפיין הפרסומי כולו.

הפורמט השני המקובל לעשות בו שימוש במהלך פרסום בערוץ 2 הוא פורמט החסויות. פורמט זה המוכר ביותר ממהדורות החדשות בהן הוא מופיע לפני הגשת תחזית מזג האוויר הוא קריינות המלווה בתמונה או כתוביות באורך של כמה שניות ומציגה את המפרסם. החסויות מקובלות לשימוש גם כחסויות של הענקת פרסים המשולבים בתכנית וגם כבאנר או כתוביות המופיעים על המסך. בתכנית יום חדש, חסויות ניתנות לשילוב לפני הגשת תחזית מזג האוויר במהלך שידור מבזקי החדשות בתחילת התכנית ובמהלכה או בסופה של הפסקת פרסומות מרוכזת.

הפורמט השלישי שמקובל לעשות בו שימוש הוא פורמט התוכן השיווקי. פורמט זה משמעותו שילוד של תכנים שיווקיים במהלך התכנית או כחלק ממנה. פורמט זה מוכר בעיקר בתכניות אירוח בהן נעשה שימוש בפינות ייעודיות להצגת תכנים שיווקיים על ידי אנשי מקצוע המציגים את המפרסם או משתמשים במוצרים שלו. תוכן שיווקי יכול להופיע גם כבאנר עליון על גבי המסך וגם ככתוביות המופיעות על גבי המסך במהלך שידורי התכנית.

לסיכום, התכנית "הבוקר של קשת" היא תכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת המשודרת בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה שבע בבוקר. מבנה התכנית כולל מבזקי חדשות המשולבים בתכנית, סקר יומי אשר משתף את הצופים בשאלות שעל סדר היום, אירוח של אנשים בנושאי חדשות, ראיונות של אישי צבור וטלוויזיה ופינות ייחודיות. לתכנית אתר אינטרנט המאפשר לגולשים לצפות בכל התכנים ששודרו בתכנית ולהגיב עליהם כמו גם לקהל את הקטעים הנבחרים ששודרו בתכנית על פי דעת הקהל.

"הבוקר של קשת" – על התכנית

תכניות הבוקר של ערוץ 2 הפכו לתכניות המבוקשות והפופולאריות ביותר הודות לתכנים המעניינים שהן מביאות אל המסך וזמן השידור שלהם שלרוב מתרכז בשעות הבוקר המוקדמות בהן מרבית בתי האב בישראל בוחרים לצפות בתכניות בוקר. תכניות הבוקר משלבות תכנים מסוגים שונים ובין התכנים המגוונים של התכניות ניתן למצוא תכנים בנושאי אקטואליה, חדשות, תרבות, טלוויזיה, אופנה ועוד. הגיוון של התכנים בתכנית הבוקר הופך אותה לאטרקטיבית במיוחד לקהל מגוון ורחב. אחת מתכניות הבוקר הבולטות בערוץ 2 היא התכנית "הבוקר של קשת" המשודרת במהלך רצועת הבוקר של קשת ולמעשה פותחת את יום השידורים של הערוץ.

התכנית "הבוקר של קשת" היא למעשה תכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2, קשת. התכנית אשר משודרת בשעות הבוקר המוקדמות פותחת את השידורים של הערוץ בימי השידור של הזכיינית קשת. התכנית מופקת בשיתוף עם חברת החדשות ומלווה במבזקי חדשות ועדכונים. את התכנית פותח מבזק חדשות קצר שבו מסוכמים האירועים החדשותיים העדכניים ביותר כולל תחזית מזג האוויר לאותו היום.

תכני התכנית משולבים בתכנים הכוללים גם נושאי אקטואליה והתכנית מחולקת להצגה ודיון בנושאים שונים בהתאם לנושאים שעל סדר היום בישראל בתחומי הבריאות, הספורט, עולם התוכן של צרכנות, עולם התרבות ועוד. נכון להיום, התכנית משלבת תכנים אינטראקטיביים בהם היא מציגה סקר יומי שעליו מתבקשים לענות הצופים בבית. לרוב, הסקר היומי עוסק בנושא אקטואלי שנמצא על סדר היום הציבורי.

"הבוקר של קשת" מנחים

מנחיה של תכנית הבוקר "הבוקר של קשת" הם גלית גוטמן ויואב לימור, מידי בוקר ב 6.30 בבוקר הם נפגשים בשולחן המנחים לעוד תוכנית בוקר.
בערב התוכנית הזו היתה נקראת "יום חדש" ובה המנחים התחלפו מעת לעת, הראשונים להנחות אותה היו שירי ארצי וגידי גוב בשנת 2006 , אחריהם היו מנחים בולטים כגון: דני קושמרו, סיון רהב מאיר, שרון כידון, לינוי בר גפן, דן שילון ועוד.

"הבוקר של קשת" – קהל היעד

מאחר והתכנית "הבוקר של קשת" משתייכת לרצועת הבוקר של זכיינית קשת בערוץ 2, היא מורכבת מקהל צופים מגוון אשר מבקש להתעדכן בחדשות הראשונות של הבוקר. התכנית המשודרת בשעות תחילת היום מגיע אל הצופים בבית לפני יום העבודה מה שהופך את כולה או חלק ממנה לנצפית ביותר ואחוזי הרייטינג שלה הם מהגבוהים בתכניות המשודרות במסגרת הרצועה. קהל היעד הצופה בתכנית מגוון ומשתייך לכל האוכלוסיות החל מהאוכלוסייה במעמד הסוציואקונומי הנמוך ומעלה. בנוסף, התכנית רלוונטית לכל המגדרים ולכל קהל היעד שלה מורכב הן מנשים והן מגברים בשכבות הגילאים של האוכלוסייה העובדת.

"הבוקר של קשת" – אתר התכנית

כמו כל תכניות ערוץ 2, לתכנית "הבוקר של קשת" אתר ייעוד במסגרת אתר מאקו שהוא אתר הבית של זכיינית קשת בערוץ 2. במסגרת האתר יכולים הגולשים לצפות בתכניות שלמות, לקראו כתבות בנושאים שלקחו חלק מן השידורים בערוץ, לצפות בקטעים נבחרים ולדרג אותם וכן להמליץ על התכנית בפייסבוק. בנוסף, יכולים הגולשים להגיב על התכנים באתר באמצעות טוקבקים ודיונים. האתר מציג את מיטב הכתבות ששודרו במהלך התכנית ומעניק לצופים שפספסו את התכנית להתעדכן בתכנים ששודרו באמצעות האתר. כתובת האתר: http://www.mako.co.il/tv-new-day

"הבוקר של קשת" – זמני השידור

התכנית "הבוקר של קשת" משודרת במסגרת שידורי רצועת הבוקר של זכיינית קשת בערוץ 2. התכנית משודרת בימים ראשון שני ושלישי החל משעה שבע בבוקר. במסגרת התכנית יכולים מפרסמים לשלב פרסומות באחד משלושת הפורמטים המקובלים לפרסום בערוץ 2 וליהנות הן מיתרונות הפרסום בערוץ 2, הן מיתרונות הפרסום ברצועת הבוקר והן מיתרונות הפרסום בתכנית פופולארית ונצפית ביותר.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום