-->

פרסום בסדרה חטופים

קטגוריה:

פרסום בסדרה חטופים

אחת מסדרות המקור בז'אנר הדרמה בישראל היא התכנית חטופים. התכנית היא סדרה המתארת את חייהם של שלושה חיילים אשר שהו בשבי הלבנוני ושבים לישראל בתום תקופת השבי. התכנית "חטופים"  נחשבת לאחת התכניות הטובות והפופולאריות בישראל ואף נמכרה כפורמט לערוץ אמריקאי שזכה לפופולאריות רחבה בקרב הצופים האמריקאים וגרף פרסים מטעם האקדמיה לטלוויזיה. גם בארץ זכתה התכנית בפרס האקדמיה לטלוויזיה והוכרזה על ידו כסדרת הדרמטית הטובה בישראל.

"חטופים"  – אפשרויות פרסום

כמו כל הסדרות בערוץ 2 גם הסדרה "חטופים"  משלבת בתוכה פרסומות מפורמטים שונים. שידורה של הסדרה "חטופים"  בשעות הפריים טיים של הזכיינית קשת הופכים אותה לאחת הסדרות הנצפות ביותר עם מדרוג הרייטינג הגבוה מה שמהווה יתרונות גדולים ורבים למפרסמים המעוניינים לשלב פרסומות במהלך התכנית. מפרסמים יכולים לבחור באחד משלושה פורמטים לפרסום במהלך התכנית וליהנות מהיתרונות של כל אחד מהם לקמפיין הפרסומי.

"חטופים"  – תשדירי פרסומת

הפורמט המוכר ביותר לשידור פרסומות הוא תשדירי פרסומת. פורמט זה הוא למעשה סרטוני וידאו של פרסומות המשודרים במהלך הפסקת פרסומות מרוכזת. סרטוני הווידאו הם הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר הפרסומי ומפרסמים הבוחרים בפורמט הזה נהנים מחשיפה מקסימלית ואיכותית של תכני הפרסום ואפקטיביות לקמפיין הפרסומי הכללי. אורך הסרטונים הוא בין שש שניות עד לדקה והם משודרים בהפסקת פרסומות יזומה הן במהלך השידור והן בין השידורים.

"חטופים"  – פורמט החסויות

פורמט שמקובל לשימוש במהלך שידורי ערוץ 2 הוא פורמט החסויות. פורמט זה יכול להתבטא בקריינות מלווה בתמונה או בכתוביות ולארוך מספר שניות. שימוש בפורמט החסויות מקובל מאוד בקרב שידורים שונים בערוץ 2 והוא יכול להופיע בסיומה של הפסקת פרסומות או כחסות של המפרסם על פרס המתקבל בתכנית. הצורה המקובלת ביותר לשידור חסויות היא חסות של התחזית המוגשת בסיום מהדורות החדשות.

"חטופים"  – פורמט התוכן השיווקי

הפורמט השלישי והאחרון של שימוש בתכניות ערוץ 2 לצורך פרסום הוא פורמט התוכן השיווקי. פורמט זה הוא פרסום תכנים שיווקיים המופיעים בצורה של באנר עליון בראש המסך או כתוביות המופיעות על המסך במהלך שידור התכנית, צורות נוספות של פרסום בעזרת פורמט התוכן השיווקי הוא הענקת פרס לקהל הצופים בתכנית.

"חטופים"  – יתרונות הפרסום

יתרונות הפרסום בערוץ 2 בכלל ובמהלך הסדרה "חטופים"  בפרט הם גדולים ורבים. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם בערוץ הודות להשפעה שיש לפרסומות בטלוויזיה הן על המותג והן על הצופים בתכנית. פרסום במהלך תכנית "חטופים"  הוא בעל יתרונות רבים הודות לעובדה שהתכנית משודרת בשעות הפריים טיים בהם אחוזי הצפייה הם גבוהים במיוחד וקהל היעד הוא מגוון. מאות אלפי בתי אב בישראל צופים בערוץ 2 במהלך שידורי הפריים טיים ולכן פרסום בתכניות הרצועה מבטיח חשיפה מרבית.

יתרון בולט נוסף של פרסום במהלך התכנית הוא בעובדה שפרסום בטלוויזיה ובשעות הפריים טיים מסייע לחיזוק המותג באופן רחב וניכר ומעניק יוקרה למותג. יתרה מזאת, פרסום במסגרת תכנית פופולארית הפונה אל קהל יעד גדול ומגוון כמו התכנית "חטופים"  מעניקה למותג את החשיפה הראויה ומשפיע על הקמפיין כולו.

"חטופים"  – קהל היעד

כסדרת דרמה המשודרת בערוץ 2, הסדרה "חטופים"  פונה אל קהל יעד מגוון ורחב הכולל נשים וגברים מכל שכבות האוכלוסייה. קהל היעד הצופה בערוץ 2 בשעות הפריים טיים הוא קהל צופים משכבות הסוציואקונומיות הנמוכות ומטה המשתייכים לכל הזרמים ובכל חלק הארץ. עובדה זו מאפשרת למפרסמים במהלך התכנית לפנות אל קהל יעד מגוון ורחב במיוחד מה שמאפשר פרסום אפקטיבי ויעיל במהלך שידורי התכנית.

"חטופים"  – על התכנית

במרכז העלילה של התכנית "חטופים"  עומדים שלושה חיילים אשר שהו בשבי הלבנוני במשך שבע עשרה שנה לאחר שנתפסו בעומק לבנון במסגרת פעולה חשאית שנשלחו על ידי הצבע לבצע. לאחר שבע עשרה שנים של משא ומתן מושבים שניים מתוך שלושת החיילים ששהו בשבי הלבנוני כאשר החייל השלישי לא נותר בחיים. הפרק הראשון של הסדרה הוא למעשה היום שבו שבים החיילים מהשבי לארץ בה הם מתקבלים כגיבורים.

התהודה הישראלית סביב נעדרים הפכה אותם כאמור לסמלים לציונות מה שמשפיע רבות על ההתמודדות שלהם בשיבה הביתה למשפחות ולחברה הישראלית. בהמשך הפרקים, מתוארות מערכות שיחסים המחודשות של החיילים ששבו עם משפחותיהם והגילוי שלהם אודות כל מה שהתרחש במהלך השהות שלהם רחוק מהבית. במקביל להתמודדות של החיילים עם השיבה הביתה, עוברים השניים חקירה של פסיכיאטר אשר מגלה כי השניים מסתירים משהו וכי הגרסאות שלהם אינם תואמות אחת לשנייה.

 עם התפתחות הסדרה והתקדמות העלילה, מגיעה הסדרה לשיא בפרקה האחרון בה מתגלה כי החייל השלישי שנחשב כמת נשאר בחיים והוא נמצא בסוריה וחי כמוסלמי.

תכני העונה השנייה

לאחר הצלחת העונה הראשונה, הצופים האדוקים של התכנית המתינו לתחילתה של העונה השנייה בשידורי קשת ואכן העונה השנייה עלתה לשידורי קשת בשנת 2012 וכוללת את עלילות ההמשך של החטופים, גיבורי הסדרה, המשפחות שלהם והסביבה הקרובה שלהם.

"חטופים"  – זמן השידור

הסדרה הפופולארית , "חטופים"  משודרת בשעות הפריים טיים של שידור קשת. רצועת הפריים טיים היא הרצועה המבוקשת ביותר מבחינת המפרסמים הודות לקהל היעד המגוון הגדול שצופה בתכנית המשודרות ברצועת השידור. הרצועה מתחילה עם מהדורת החדשות המרכזית בשעה שמונה בערב ונמשכת עד לשעה אחת עשרה בלילה במהלכה משודרות תכניות פופולאריות ותכנים מבוקשים על ידי קהל הציבור הישראלי המורכב מכל שכבות האוכלוסייה והגילאים.

"חטופים"  – אתר האינטרנט

לסדרה חטופים, אתר אינטרנט ייעודי התומך בעלילת הסדרה ואף מקיים בה תכנים שאינם משודרים בטלוויזיה. שתי עונות השידור של הסדרה "חטופים"  לוו בקטעים מצולמים ששודרו באתר האינטרנט ולא שודרו במהלך פרקי הסדרה. התכנים היוו תמיכה לעלילה על מה שעבר על השבויים במהלך תקופת השבי ושודרו באתר בצורה של סרטוני וידאו אשר היו בשידור בלעדי באתר ולא שודרו בפרקי התכנית בטלוויזיה.

"חטופים"  – הפופולאריות של הסדרה

הסדרה "חטופים"  נבחרה כאמור לסדרת הדמה הטובה בישראל מטעם פרסי האקדמיה לטלוויזיה. הפופולאריות של הסדרה חצתה את גבולות הארץ כאשר סדרת הפורמט האמריקאית שלה "הומלנד" הפכה גם היא לאחת מהסדרות המצליחות בארצות הברית וזכתה אף היא בפרסי אקדמיה לטלוויזיה כסדרת הדרמה הטובה ביותר.

"חטופים"  – תגובות

הסדרה "חטופים"  מתארת מציאות שרבים בישראל יכולים להזדהות עמה. עלילה של חטיפת שבויים הופכת את הסדרה למציאותית וקרובה ללבם של כולנו. למרות הקרבה למציאות היו מי שתיארו את הסדרה כלא אמינה הודות לתסריט המורכב שלה אולם למרות הכל מדובר בתכנית טלוויזיה ולא במציאות. ברובד הפוליטי היו מי שטענו כי הסדרה משרתת ארגוני טרור לאומניים ומשפחות שבויים ישראליים התנגדו בתוקף לשידור הסדרה בטלוויזיה הישראלית.

למרות התגובות לסדרה, זכתה הסדרה להצלחה רבה בישראל והפכה לאחת הסדרות הפופולאריות של התקופה האחרונה. הסדרה אף זכתה כאמור בפרס האקדמיה לטלוויזיה כסדרת הדרמה הטובה ביותר. בנוסף, זכויות הסדרה והפורט שלה נמכרו לרשת הטלוויזיה האמריקאית FOX  אשר יצרה סדרת פורמט מקבילה בשם "הומלנד" בארצות הברית בה כל העונות של הסדרה זוכות לפופולאריות רחבה והיא אף זכתה בפרסים על היותה אחת הסדרות הטובות של השנים האחרונות.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום