-->

פרסום בתכנית המירוץ למיליון

קטגוריה:

פרסום בתכנית המירוץ למיליון

התוכנית המירוץ למיליון עוסקת בתחרות בין צוותים אשר מתמודדים אחד מול השני במשימות שונות ומגוונות ברחבי העולם. התוכנית "המירוץ למליון" הגיעה מז'אנר תוכניות המציאות שהפכו להיות חלק מרכזי ובלתי נפרד משידורי הטלוויזיה העולמית והישראלית. התוכנית המירוץ למילון הגיעה מהגרסה האמריקאית שגרפה הצלחה רבה בעולם ובישראל. התוכנית זכתה ל 9 פרסי אמי בארצות הברית ועלתה לשידור בישראל בשנת 2009. התוכנית זכתה לביקורות אוהדות ולרייטינג גבוה עד כה לתוכנית היו 2 עונות מצליחות.

"המירוץ למיליון" – אפשרויות פרסום

התוכנית "המירוץ למיליון" משלבת פרסומות בסוגים שונים ובזמנים שונים במהלך התוכנית. שלושת הפורמטים של פרסומות המקובלים לפרסום בערוץ 2 הם פורמט תשדירי הפרסומת, פורמט החסויות ופורמט התוכן השיווקי כל אחד מן הפורמטים מעניק למפרסמים יתרונות גבוהים ואפקטיביות פרסומית. בחירה בתמהיל הפרסום הנכון מאפשרת את האפקטיביות הגבוהה ביותר מן הפרסום.

שימוש בפורמט תשדירי הפרסומת משמעותו סרטוני וידאו באורך של עד דקה המשודרים במהלך הפסקת פרסומות יזומה המשודרת במהלך התכנית או בין התכניות בערוץ. היתרונות של שימוש בפורמט תשדירי הפרסומת בשעות השידור של התכנית "מאסטר שף" הם גדולים הודות לרייטינג הגבוה של התכנית, למגוון של קהל היעד הצופה בתכנית ולתכני התכנית המאפשרים למפרסמים מתחום הבישול להציג תכנים הקשורים לתכנית ואשר מדברים אל קהל היעד שלה.
שימוש בפורמט של חסויות גם הוא נחשב לאפקטיבי במיוחד. המשמעות של פורמט החסויות היא הצגת המפרסם בקריינות או כתוביות ותמונה בסוף הפסקת הפרסומות היזומה או במהלך התכנית. חסויות יכולות להיות כחסות של המפרסם על פינה בתכנית או חסות של המפרסם למתן פרס למשתתפים בתכנית וכדומה.
הפורמט השלישי והאחרון שהוא פורמט התוכן השיווקי יכול להיות משולב בתכנית "המירוץ למיליון" בפינות ייחודיות של אנשי מקצוע מטעם המפרסם או מטעם המפרסם עצמו. התוכן השיווקי יכול להיות משולב גם כבאנר עליון במסך המופיע במהלך התכנית וגם ככתוביות המופיעות על המסך במהלך התכנית. שילוב של תוכן שיווקי בתכנית "המירוץ למיליון" גם הוא אפקטיבי ויעיל הודות לקהל הצופים המגוון ולאחוזי הרייטינג הגבוהים במיוחד של התכנית.

"המירוץ למיליון" – קהל היעד

קהל היעד של התוכנית מגוון ופונה לכלל האוכלוסייה, התוכנית משודרת בשעות הפריים טיים של רשת בערוץ 2 זמני השידור של התוכנית מאפשרים גם לבני נוער וילדים לצפות בה. התוכנית פונה לקהל אשר מחפש רגיעה ובידור בשעות הערב.

"המירוץ למיליון" – על התכנית
התוכנית "המירוץ למיליון" עוסקת בתחרות שמתקיים בין צוותים המורכבים מזוגות חברים, בני זוג, ושילובים שונים של אנשים שיוצרים יחד אינטראקציה מעניינת. הצוותים מתמודדים אחד מול השני המטרה הסופית היא להגיע לנקודת הסיום לפני כולם, האחרון שמגיע יוצא מהמירוץ. המירוץ מתקיים ברחבי העולם, המתמודדים חוצים יבשות ופוקדים ארצות רבות במהלך המירוץ.

"המירוץ למיליון" – הקונספט

קונספט התוכנית "המירוץ למילון" הינו קונספט קבוע ומוגדר על ידי הגרסה האמריקאית. מתמודדי התכנית מגוונים ומייצגים מגוון רחב של אנשים מסוגי האוכלוסייה הישראלית, כגון: אנשים ממוצאים שונים, עדות שונות, מינים, דעות, בעלי תכונות דומיננטיות שונות , בעלי אמונות שונות וכדו'
הקונספט הוא לתת למתמודדים להתחרות אחד בשני ובדרך כך גם לראות את האפיונים הדומיננטיים שלהם כשהמטרה הסופית היא להגיע ראשונים לנקודת הסיום והצמד הזוכה יזכה במיליון שקלים.

בכל תוכנית מוזנקים המתמודדים מנקודה שבה מוחלט בכל שלב ועליהם לעבור את כל המשימות בדרך לנקודת הסיום. למתמודדים ישנה אפשרות לעצור מתמודד אחר ולהתקדם על חשבונו בהתאם לחוקים של המירוץ. למירוץ ישנו מנחה שמנקודה לנקודה מסביר לצופה את המשימה, מעדכן באופן שוטף על המתרחש, מזניק ומקבל את פניהם של המתמודדים שהגיעו לנקודת הסיום.

"המירוץ למיליון" – המשימות

המירוץ למיליון מורכב מהרבה משימות. כל צוות שסיים משימה עובר ישירות למשימה הבאה עד לנקודת הסיום.
המשימות שעל המתמודדים לעבור שונות ומגוונות מאוד, ישנם משימות אקסטריים, משימות היגון, מהירות, משימות הקשורות למאכלים ועוד משימות רבות אשר מעמידות את הזוגות במצבים שונים שהם צריכים להתמודד איתם ולסיים את המשימה בזמן הקצר ביותר.

"המירוץ למילון " – משתתפים

משתתפי התוכנית מלוהקים בצורה שתיצור עניין במתמודדים עצמם, באינטראקציה שלהם עם בן זוגם וביחס שלהם אל מול הצוותים האחרים.
התוכנית זכתה לביקורות טובות ולרייטינג גבוה בעיקר בזכות המתמודדים המגוונים והצבעוניים שלוהקו לתוכנית , בכל אחת מהעונות היו מספר מתמודדים שהיו אהובים ואהודים מאוד בקרב הצופים והעשירו את התוכנית בצבע ובעניין לצופה. למתמודדים ישנה חשיבות רבה באיכות התוכנית ובהצלחתה.

"המירוץ למילון" – משתתפים בולטים

בכל עונה היו מתמודדים בולטים יותר ובולטים פחות, לרוב המתמודדים הבולטים היו אלו שנשארו עד השלבים האחרונים של התחרות . בעונה האחרונה של המירוץ למיליון בלטו במיוחד זוג הדתי עקיבא וענאל המכונים גם שושי ושושה, הם הגיעו לגמר, קיבלו אהדה גורפת של ציבור הצופים וכיום הם מנחים תוכנית טלוויזיה ביחד, מעבירים הרצאות וממשיכים לפעול בתקשורת.
בנוסף אליהם הזוג טום קשתי ואדל מהעונה האחרונה זוכים גם היום לפרסום ופעילות בתקשורת.

"המירוץ למיליון" – אתר התכנית

לתוכנית "המירוץ למיליון" יש אתר ייעודי בהפקת ובאחריות הזכיינית רשת.
באתר של התוכנית בכתובת  /http://reshet.tv/Shows/The_Amazing_Race
ניתנת האפשרות לצופים להתעדכן בפרטים חדשים על התוכנית , לצפות בפרקי התוכנית ובחלקים ממנה, ניתן לראות פרטים על הזוגות וכן חלקים שירדו בעריכה.
בנוסף לכך דרך האתר ישנה אפשרות קישור לפייסבוק של התוכנית ולפורום תפוז העוסק בנושאי התוכנית.

"המירוץ למיליון" – זמני השידור

התוכנית "המירוץ למיליון" משודרת בשעות הפריים טיים של ערוץ 2, רצועת הפריים טיים היא רצועת שידור של שעות צפייה הגבוהות ביותר בהן הרייטינג ורמת הקשב שך הצופים הוא מהגבוהים בטלוויזיה. התוכנית המירוץ למיליון מתחילה לאחר מהדורת החדשות המרכזית מהשעה תשע ועד אחת עשרה וחצי. במהלך רצועת הפריים טיים משודרות התכניות הפופולאריות ביותר של הערוץ הזוכות למדרגים הגבוהים ביותר.

 

 

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום