-->

פרסום בתכנית החיים זה לא הכל

קטגוריה:

פרסום בתכנית החיים זה לא הכל

התכנית החיים זה לא הכל הינה קומדיית מצבים שנונה המציגה התמודדויות ומצבים בלתי אפשריים והכל בתוך שגרת חיי הדמויות והכל בהומור רב ומשובח. אחוזי הרייטינג של רצועות הפריים טיים המבוקשות הם מהגבוהים בטלוויזיה וכל תכנית המשודרת ברצועות הללו מהווה מצע פרסומי משתלם ושווה למפרסמים מכל הסוגים המבקשים לפנות אל קהל יעד מגוון ובעל קשב רב. ערוץ 2 נחשב היום לערוץ הפופולארי ביותר בטלוויזיה בעל התכנים הנרחבים והמבוקשים ביותר על ידי הצופה הישראלי. הזכייניות של ערוץ 2, קשת ורשת מחלקות ביניהן את ימי השידורים ומספקות לצופים בבית את מיטב התכניות מכל הז'אנרים החל מתכניות אקטואליה, תכניות מציאות, תכניות בישול ותכניות קומדיה.

פרסום במהלך התכנית

מאחר והתכנית "החיים זה לא הכל" משודרת בשעות הפריים טיים, פרסום במהלך התכנית באמצעות הפסקות פרסומות מרוכזות או בפורמטים אחרים מעניקה למפרסם יתרונות רבים וגדולים הנובעים מן הרייטינג הגבוה ומקהל היעד המגוון הצופה בסדרה. כמו בתכניות שונות המשודרות במסגרת שידורי ערוץ 2, גם התכנית "החיים זה לא הכל" מאפשרת למפרסמים ליהנות מקהל יעד מגוון, שעות רייטינג גבוה במיוחד ועוד.

פורמטים לפרסום

פרסום במהלך התכנית "החיים זה לא הכל" יכול להתבצע באמצעות שלושה פורמטים שונים. אחד הפורמטים המוכרים ביותר הוא סרטוני פרסומות אשר משולבות במסגרת הפסקת פרסומות מרוכזת בה מופיעי סרטוני פרסומת באורך של עד דקה. פורמט נוסף שניתן לפרסם בו במהלך התכנית "החיים זה לא הכל" הוא פורמט החסויות, פורמט זה הוא למעשה שימוש בכתוביות או בקריינות לפני התכנית, מפרסמים הבוחרים בפורמט החסויות נהנים מקשב רב של הקהל מאחר והחסויות בדרך כלל הן בודדות ולא במסגרת של הפסקת פרסומות מרוכזת ובנוסף, הן קצרות במיוחד.

 הפורמט השלישי והאחרון בו ניתן לפרסם במהלך התכנית "החיים זה לא הכל" הוא פורמט התוכן השיווקי. בפורמט זה מוצגים התכנים המפורסמים בצורה של באנר המופיע בחלקו העליון של המסך, פינת תוכן במהלך התכנית (פורמט המתאים במיוחד לתכניות אירוח) ועוד.

יתרונות הפרסום 

היתרונות של פרסום בזכיינית רשת ובכללה במהלך התכנית "החיים זה לא הכל" הם רבים ומגוונים. המפרסמים זוכים לקהל רחב ומגוון מכל שכבות האוכלוסייה ומכל האזורים מה שמאפשר חשיפה רחבה של קהל יעד למוצר המפורסם, בנוסף, פרסום באמצעות הטלוויזיה מהווה יתרון תחרותי מובהק למפרסם.

קהל היעד

קהל היעד הצופה בתכנית "החיים זה לא הכל" הוא קהל יעד מגוון. התכנית המשודרת בשעות הפריים טיים של הזכיינית רשת היא בעלת קהל צופים העוקב אחר התכנית וממתין לשידורה מדי שבוע כמו גם קהל אקראי הצופה בערוץ בשעות הפריים טיים שהן השעות המבוקשות ביותר לצפייה בין השעה שמונה בערב ועד לשעה אחת עשרה בלילה. הצלחת התכנית בשילוב השידור שלה במסגרת רצועת הפריים טיים של רשת מהווים מצע אופטימלי למפרסמים המעוניינים לפרסם במהלך התכנית.

החיים זה לא הכל – התכנית

החיים זה לא הכל היא תכנית המשתייכת לז'אנר קומדיית המצבים בכיכובם של אבי קושניר וענת וקסמן. עלילת התכנית היא על חייהם של זוג נשוי במסגרתם המשפחתית. התכנית "החיים זה לא הכל" זכתה לשבחים רבים וקצרה הצלחה רבה בכל עונות השידורים שלה. התכנית שודרה במסגרת שידורי רשת במהלך רצועת הפריים טיים ונחשבת לאחת התכניות הארוכות ביותר עם עשר עונות מוצלחות במיוחד. לאור הצלחת הסדרה, נמכרו הזכויות בסדרה לחברת ההפקות האמריקאית "סוני" במטרה להפוך לסדרה אמריקאית שתשחזר את ההצלחה הישראלית.

כתובת אתר התכנית: http://reshet.tv/Shows/Life_is_Not_All/

דמויות ראשיות

בסדרה "החיים זה לא הכל" מספר דמויות ראשיות אשר מלוות את הסדרה לאורך כל העונות שלה ואשר אליהן מתווספות דמויות נוספות עם התפתחות העלילה ושינוי הסטטוס של הדמויות הראשיות. בין הדמויות הראשיות המרכיבות את מרבית העלילה של הסדרה ניתן למצוא את הדמויות, גדי נוימן שאותו משחק אבי קושניר, הדמות היא כותב בתכנית אירוח הנשוי לדמות הראשית השנייה, דפנה נוימן.

דמותו של גדי נוימן מאופיינת בתכונות ספציפיות אשר בונות את העלילה לאורך כל פרקי העונה כמו ציניות, שליליות, תחרותיות ועוד, תכונותיו של הדמות הראשית הן המאפשרות למעשה את התפתחות העלילה וקומדיית המצבים. דמות ראשית נוספת היא כאמור אשתו של גדי נוימן, דפנה אותה מגלמת השחקנית ענת וקסמן. הדמות כמו דמותו של בעלה היא בעלת תכונות ומאפיינים המאפשרים התפתחות העלילה וגורמים למצבים קומיים במהלך הסדרה. דמויות נוספות הן הדמויות של מיקי ברנשטיין המגולמת על ידי עידן אלתרמן והוריו של גדי נוימן.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום