-->

פרסום בתכנית דייט בחשיכה

קטגוריה:

פרסום בתכנית דייט בחשיכה

דייט בחשיכה הינה תכנית מציאות העוסקת בשידוכים כאשר בכל תכנית ישנם שלושה רווקים ושלוש רווקות, אשר נכנסים לחדר חשוך ללא אפשרות התרגלות לחושך, ועל פי הקול בלבד והשיחה ביניהם, מחליטים המתמודדים עם מי ירצו להיפגש ביחידות. גם כשיפגשו ביחידות, הפגישות יערכו בחדר חשוך והם לא ידעו כיצד בן או בת הזוג נראים. בסופו של תהליך, ואם רוצה בכך אחד מבני הזוג, יראו אחד את השני לכמה שניות ולאחר מכן יחליטו האם להמשיך את הקשר החדש או להפסיקו ב

תכניות הריאליטי כבשו את מסך הטלוויזיה בעשורים האחרונים. יותר ויותר תכניות מציאות המביאות אל מסך הצופים בבית את חייהם ופועלם של אנשים מהיישוב זוכות לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ותופסים את המשפצת היוקרתית של שידורי רצועות הפריים טיים. ערוץ 2, ערוץ הטלוויזיה המסחרי הגדול במדינה מביא את התכנים המעניינים והפופולאריים ביותר בתחום תכניות הריאליטי. תכניות המציאות אשר שודרו בערוץ הוציאו את מיטב האמנים בישראל ורבים והאנשים האנונימיים אשר לקחו חלק בתכניות מציאות כאלו ואחרות הפכו בין לילה לידוענים בכל ישראל.

"דייט בחשיכה" – פורמטים לפרסום

תכניות ערוץ 2 ובכללם התכנית "דייט בחשיכה" משלבות במהלך התכנית או בתחילתן או סופן פרסומות מסוגים שונים ומפורמטים שונים. מפרסמים המעוניינים לפרסם במהלך התכנית יכולים לבחור מתוך שלוש פורמטים שונים לפרסום ובהם פורמט תשדירי הפרסומת שהוא הפורמט המוכר ביותר, פורמט החסויות ופורמט התכנים השיווקיים.

פורמט תשדירי הפרסומת הוא למעשה סרטוני וידאו של פרסומות המוצגים למשך כמה שניות עד דקה. שידור תשדירי הפרסומת הם בהפסקת פרסומות מרוכזת המשודרת במהלך התכנית או לפני או אחריה. היתרונות של פרסום באמצעות פורמט תשדירי פרסומות הם גדולים ורבים ובכללם חיזוק המותג, יוקרה למותג, חשיפה מרבית לקהל יעד רלוונטי, רמת קשר גבוהה במיוחד ועוד. שימוש בתשדירי פרסומת במהלך שידור הפריים טיים הוא המוצלח ביותר הודות לאחוזי הרייטינג הגבוהים.

פורמט החסויות גם הוא פורמט מוכר בתחום הפרסום אשר נעשה בו שימוש נרחב במהלך שידורים שונים בערוץ 2. פורמט זה יכול לבוא לידי ביטוי בצורה של קריינות מלווה בכתוביות או בצורה של קריינות מלווה בתמונה. את שידור החסויות ניתן לשלב במהלך התכנית בסוף הפסקת פרסומות מרוכזת, כחסות לפני מתן פרס למשתתפים בתכנית, ככתוביות המופיעות על גבי המסך ועוד. גם שימשו בחסויות טומן בחובו יתרונות גדולים ורבים ובכללם בידול המותג.

הפורמט השלישי והאחרון הוא הפורמט של התוכן השיווקי. הפורמט של התוכן השיווקי מוכר במיוחד מתכניות האירוח והסטיילינג בהן הוא בא לידי ביטוי בפינה ייעודית המוקדשת להצגת המפרסם או מוצרים שלו או על ידי אנשי מקצוע אשר מציגים את המפרסם. בנוסף, שימשו בתוכן שיווקי כחלק מן התכנית מוכר גם מעולם תכניות הריאליטי לדוגמא הרהיטים המרכיבים את בית האח הגדול ומוצגים במהלך העונה ובתחילתה כחלק מן התכנית.

"דייט בחשיכה" – יתרונות הפרסום

בין אם הפרסום במהלך התכנית הוא הפורמט של חסויות, תוכן שיווקי או תשדירי פרסומת, לפרסום במהלך התכנית "דייט בחשיכה" יתרונות גדולים ורבים למפרסם. אחד היתרונות הבולטים הם היתרונות הכלליים של הפרסום בטלוויזיה, בין היתרונות הללו, יוקרה של המותג, בידול של המותג מן המתחרים, חשיפה מרבית אל קהל יעד מפולח וייעודי ועוד. בנוסף, ערוץ 2 הוא הערוץ הנצפה ביותר ובמהלך שידורי הפריים טיים של הערוץ מאות אלפי בתי אב בישראל צופים בתכנים של הערוץ מה שהופך אוטומטית את הפרסומות המשולבות במהלך רצועת הפריים טיים לאפקטיביות ביותר מבין כל הרצועות האחרות.

"דייט בחשיכה" – קהל היעד

קהל היעד הצופה בתכנית "דייט בחשיכה" הוא קהל יעד מגוון מכל הגילאים ושכבות הסוציואקונומיות בישראל. יש להניח כי מרבית קהל היעד הצופה בתכנית מורכב מצופים בגילאים צעירים ורווקים שיכולים להזדהות עם התכנים בתכנית אבל לא רק. העובדה שהתכנית מוצגת בשעות הפריים טיים של ערוץ 2 הופכת אותה לאחת התכניות הנצפות ביותר בערוץ ואת קהל היעד שלה למגוון ורחב מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הערים בארץ.

"דייט בחשיכה" – על התכנית

אחת מתכניות המציאות הבולטות של התקופה האחרונה היא התכנית "דייט בחשיכה" משודרת במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2, רשת. הקונספט של התכנית הוא קונספט תכנית היכרויות המחברת בין אנשים זרים באמצעות דייטים כאשר הנקודה העיקרית של התכנית היא שהדייט המשודר בתכנית מהווה פשוטו כמשמעו את המושג בליינד דייט ומתקיים בחדר חשוך. במרכז התכנית שישה משתתפים. שלושה גברים ושלושה נשים אשר בכל תכנית מתחלפים באנשים אחרים.

עם תחילת התכנית מגיעים המשתתפים אל וילה יוקרתית ומאובזרת הממוקמת במרכז הארץ. כל המשתתפים מתגוררים באגפים נפרדים של הווילה אולם יחד בוילה באותו הזמן. הדיירים החדשים מחולקים לאגף של בנים ולאגף של בנות. במהלך השהות של המשתתפים בתוך הווילה הם לא פוגשים אחד את השני ולא נמצאים באינטראקציה כלשהי מלבד במפגש המתקיים בחדר חושך בבית אשר מהווה מקום מפגש במסגרת דייט של המשתתפים אחד עם השני.

המטרה של התכנית היא להראות את המפגש והאינטראקציה בין הבנים לבנות בחדר החשוך שאינו מאפשר להם לראות אחד את השני. עם התקדמות התכנית מגבש כל מתמודד דעה על האדם עמו נפגש בחדר החושך כאשר בסיומה של התכנית הוא מבקש לראות את האדם שמצא חן בעניו הכי הרבה בתוך החדר החשוך והפעם באור. עם הפגישה באור של הבנים והבנות, על כל אחד מהם להחליט האם הוא מעוניין להמשיך עם האדם הנבחר בוילה או לצאת מן המשחק. השאלה העיקרית בתכנית "דייט בחשיכה" היא כמובן האם אדם יכול למצוא חן בעיני אדם אחר מבלי לראות את פניו.

"דייט בחשיכה" – משתתפים בולטים

בין המשתתפים הבולטים בתכנית "דייט בחשיכה" ניתן למצוא את המשתתפת שירה אשר במהל הדייט שחוותה בתכנית מצא הבחור חן בעיניה ונדמה היה שהמפגש בין השניים יצלח לקשר משמעותי ותר לאחר התכנית, אולם עם סיום התכנית נפרדו השניים והמשתתפת שירה מצאה את עצמה עם דין, משתתף נוסף בתכנית. משתתפים בולטים נוספים הם קרן ונווה שמצאו חן אחד בעיני השני במהלך התכנית אולם לאחריה נפרדו דרכיהם. משתתפת נוספת ובולטת במיוחד בתכנית "דייט בחשיכה" היא המשתתפת ששיה אשר הצהירה במהלך התכנית שהיא בתולה ובכך לכדה את תשומת ליבם של הצופים כבר מן ההתחלה.

"דייט בחשיכה" – זמן השידור

שידור התכנית "דייט בחשיכה" הוא בזמן רצועת הפריים טיים של זכיינית ערוץ 2, רשת. התכנית המשודרת בשעה תשע בערב מהווה תכנית פופולארית במיוחד וזוכה לקהל צופים רחב ומגוון המורכב מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הגילאים. שידור התכנית בשעות הפריים טיים של ערוץ 2 מאפשר למפרסמים המעוניינים לשלב פרסומות במהלך התכנית ליהנות ממגוון יתרונות של פרסום בשעות רצועת הפריים טיים המבוקשת ומאחוזי חשיפה גבוהים במיוחד לפרסומות בתכנית.

"דייט בחשיכה" – אתר האינטרנט

לתכנית "דייט בחשיכה" אתר אינטרנט ייעודי בכתובת: http://reshet.tv/Shows/Dating_In_The_Dark/

אתר התכנית אשר מהווה חלק מן האתר הרשמי של רשת מאפשר לצופים לצפות ולהשתתף באופן פעיל בתכנית. הגולשים באתר של התכנית "דייט בחשיכה" יכולים לצפות בפרקים המלאים של התכנית, בשידורי ה VOD, בתכנים בלעדיים לאתר האינטרנט, להגיע אל דף הפייסבוק של התכנית, באמצעותו הם יכולים לשתף תכנים מן התכנית, להעלות הערות ורשמים על הפרקים ששודרו ולפתוח דיונים בנוגע לתכנית. בנוסף, יכולים הגולשים באתר לקחת חלק בפורום התכנית בשיתוף אתר הפורומים תפוז ובו להשתתף עם צופים אחרים בתכנית, להעלות דיונים, שאלות והערות ולשתף את רשמיהם בתכני התכנית באמצעות רשתות חברתיות שונות כמו הפייסבוק, הטוויטר, היו טיוב ועוד.

לסיכום, התכנית "דייט בחשיכה" היא תכנית ריאליטי העוסקת באהבה ודייטינג המשודרת בשעה תשע בערב במהלך שידורי זכיינית ערוץ 2, רשת ונחשבת לתכנית פופולאריות ובעלת אחוזי רייטינג גבוהים.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום