-->

פרסום בתוכנית דה וויס – THE VOICE

קטגוריה:

פרסום בתוכנית דה וויס – THE VOICE

התוכנית "דה וויס" באה מז'אנר תכניות המציאות. בשנים האחרונות הפכו תכניות הריאליטי – המציאות, לחלק בלתי נפרד מחיינו ובמיוחד ריאליטי העוסק בגילוי כישרונות מוסיקליים. אם בעבר, כאשר אדם הרגיש שיש לו את הכישרון לשיר ורצה לפתח זאת היה צריך ללכת ללהקה צבאית וכך להתנסות, ללמוד ולהשתפר וכך לאט לאט מעלה לצמרת הזמרים, היום זה יכול להיות כבר יותר פשוט.

"The voice" – אפשריות פרסום

התוכנית "דה וויס" משלבת במהלכה שלושה פורמטים שונים של פרסום והמקובלים ביותר בפרסום בערוץ 2 והם חסויות, תשדירי פרסומת ותוכן שיווקי. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו ולכן כל מפרסם בוחר על פי צרכיו את אופן הפרסום המתאים ביותר לו.

פורמט תשדירי הפרסומות הינו פורמט מוכר אשר משלב בהפסקת הפרסומות המרוכזת סרטוני וידאו של מגוון מפרסמים, תמחור הפרסומות משתנה על פי אורך התשדיר, סוג הרצועה בה היא משודרת והרייטינג הצפוי. פורמט נוסף ומקובל גם הוא, הינו שימוש בחסויות אשר יוצגו בדרך כלל כבאנרים על גבי המסך במהלך התוכנית עצמה, במהלך קריינות בעת נתינת הפרס המוענק בתוכנית ועוד, תמחור החסות משתנה לפי אורכה וכמות הרייטינג הצפוי. הפורמט השלישי שבו משתמשים מפרסמים רבים בערוץ 2 הינו התוכן השיווקי, שילוב תכנים במהלך התוכנית אשר יופיע בדרך כלל בעת שידור התוכנית כבאנר עליון המופיע על מסך התוכנית. תמחור התוכן השיווקי נקבע על פי מספר הפעמים שהוא מופיע והרייטינג של התוכנית.
מפרסמים המחליטים לפרסם דווקא בתוכנית דה וייס נהנים לרוב מקהל רחב ומגוון ורייטינג גבוה שכן זוהי תכנית המשודרת בזמן הפריים טיים.

"The voice"- קהל היעד

"דה וויס" נחשבת לאחת מתוכניות הריאליטי הפופולאריות של הזכיינית רשת. התוכנית משודרת בזמן פריים טיים של ערוץ 2 כך שקהל היעד של התוכנית הינו מגוון מאוד: מילדים ועד מבוגרים אשר מקפידים לראות את כל פרקי התוכנית באדיקות. דה וויס מצליחה לשמור על רייטינג מאוד גבוה, בכל מגוון הגילאים מבין מתחריה בשאר תכניות המוסיקה השונות.

"The voice"– התוכנית

The voice ישראל הינה תכנית ראליטי העוסקת במציאת כישרונות מוסיקליים המבוססת על גרסת התוכנית ההולנדית – "The Voice of Holland". קונספט התוכנית הוא ארבעה מנטורים אשר בוחרים את המתמודדים שאיתם יעבדו בהמשך העונה על פי אודישן עיוור, כאשר כך המנטורים בוחרים את המתמודדים שלהם באמת על פי ה-קול. ארבעת המנטורים ב The voiceישראל הם: אביב גפן, שרית חדד, שלומי שבת ומשינה- שלומי ברכה ויובל בנאי (בעונה הראשונה – רמי קלינשטיין), מנחה התוכנית הינו מיכאל אלוני. התוכנית עלתה לראשונה לאוויר בערוץ 2 בזכיינית רשת ב-7 בינואר 2012.

"The voice" – העונות

לדה וויס עד כה יש שתי עונות ושתיהן מאוד הצליחו ועמדו בראש טבלת הרייטינג. בשתי העונות, המתחרים התחלקו לארבע נבחרות אשר בראש כל אחת ישנו מנטור שמלווה ומנחה את חברי הנבחרת במהלך העונה. בשתי העונות היו אותם מנטורים למעט רמי קליינשטיין שהיה מנטור בעונה הראשונה, ובעונה השנייה החליפו אותו כמנטור אחד – יובל בנאי ושלומי ברכה, חברי להקת משינה. הזוכה הגדולה בעונה הראשונה הייתה קטלין רייטר מהנבחרת של שרית.

"The voice"- שלבי התוכנית

הפרקים הראשונים של התוכנית הם אודישנים, אשר בשונה מאודישן רגיל בו השופטים יושבים מול המתמודד וכך בוחנים אותו, כאן המתמודד נכנס לבמה כאשר המנטורים יושבים עם גבם לבמה. המתמודד מתחיל לשיר וברגע שאחד המנטורים אוהב את השירה שלו הוא לוחץ על כפתור מיוחד בכיסא וכך מסתובב אליו. סיבוב הכיסא מסמל את אהדת המנטור ושהוא בוחר בו להיות בנבחרת האישית שלו. במצב שבו כמה מנטורים מסתובבים אל אותו מתמודד, המתמודד רשאי לבחור לאיזו נבחרת של איזה מנטור הוא רוצה להיבחר. בעצם במצב כזה, ממתמודד שבוחרים בו, הוא מקבל את תפקיד ה"בוחר". בסוף שלב ה"אודישנים העיוורים" כל מנטור "בונה" לעצמו נבחרת, המונה בשלב זה 12 מתמודדים.

השלב השני של התוכנית הוא שלב ה"דו-קרב". בשלב הזה של התוכנית המתמודדים מתחרים ראש בראש אחד נגד השני. המנטור של כל נבחרת בוחר מתוך הנבחרת שלו זוג מתמודדים אשר יעלו לבמה לשיר שיר אחד ובסוף התוכנית בוחר המנטור שלהם באחד מהם כמנצח של ה"דו קרב". המנצח ממשיך לתוכנית הבאה ולעומתו, המפסיד, מודח וחוזר הביתה.

בהמשך התוכניות כל מתמודד עולה לשיר וכל תכנית מודח אחד מהמתמודדים מכל נבחרת. משלב חצי הגמר הקהל בבית מתחיל לקחת חלק פעיל בהצבעות וכך משפיע על הדחת המתמודדים. לגמר מגיעים ארבעה פיינליסטים: מתמודד אחד מכל נבחרת, והם מתחרים ביניהם על התואר "הקול הבא של ישראל".

"The voice" – אתר התוכנית

לתוכנית דה וייס יש אתר אישי אשר מפעילה אותו הזכיינית רשת. באתר יכולים הצופים לצפות בקטעי וידאו אשר לא שודרו, בקטעים של המתמודדים מאחורי הקלעים, להתעדכן בפרטים חדשים בתוכנית ולצפות בתוכניות השלמות ששודרו. בנוסף לכך, מתוך האתר ישנו קישור לדף הפייסבוק, האינסטגרם, הטוויטר והיוטיוב של התוכנית. כתובת האתר הרשמי של התוכנית דה וייס: http://reshet.tv/Shows/The_Voice_Israel.

"The voice" – זמני שידור

"דה וייס" היא אחת מהתוכניות המשודרות במהלך רצועת הפריים טיים של הזכיינית רשת. רצועה זו היא הרצועה העיקרית ובעלת הרייטינג הגבוה ביותר במהלך היום וכן גם המבוקשת ביותר בטלוויזיה אשר בה משודרות התוכניות הזוכות לפופולאריות רבה. רצועת הפריים טיים מתחילה החל מהשעה שמונה בערב ועד אחד עשרה בלילה. התוכנית דה וייס משודרת בשעה תשע מיד לאחת מהודרת החדשות המרכזית של ערוץ 2 ומסתיימת לקראת אחד עשרה.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום