-->

פרסום בתכנית גלילאו

קטגוריה:

פרסום בתכנית גלילאו

התכנית גלילאו משודרת במסגרת שידורי הטלוויזיה החינוכית ברצועה היומית של שידורי קשת. במסגרת שידורי זכיינית קשת של ערוץ 2, משדרת הטלוויזיה החינוכית 4 שעות שידור יומיות של תכניות עם גוון חינוכי בשעות הצהריים. במסגרת רצועת הטלוויזיה החינוכית כמו רצועות השידור של רשת וקשת ניתן לרכוש זמני פרסום בפורמטים שונים.

התכנית גלילאו – אפשרויות פרסום

התכנית גליליאו המשודרת במסגרת שידור הטלוויזיה החינוכית של ערוץ 2 כוללת הפסקות פרסומות מרכזיות כמו הפסקות הפרסומות של ערוץ 2 והזכיינית קשת. מפרסמים המעוניינים לפרסם במסגרת השידורים של התכנית יכולים לבחור באחד משלושת הפורמטים המוכרים לפרסום וליהנות מקהל יעד ספציפי במיוחד. התאמה של הפרסומות לקהל היעד הצופה בתכנית מביאה את הפרסומות להיות אפקטיביות במיוחד ורלוונטיות לאותו קהל היעד המסוים.

פרסום בתכנית גלילאו – תשדירי פרסומת

כמו בכל התכניות של הערוץ, גם בתכנית גליליאו ישנן הפסקות פרסומות מרוכזות אשר מופיעות במהלך התכנית. הפסקות הפרסומות הם המקום בו ניתן לפרסם באמצעות פורמט תשדירי הפרסומת. תשדירי הפרסומת הם סרטוני וידאו באורך של עד דקה המשודרים במהלך הפסקת פרסומות מרוכזת. התמחור של שידור פרסומות הוא בהתאם לאורך הפרסומת ובהתאם לאחוזי הצפייה של התכנית בה היא משודרת.

פרסום התכנית גליליאו – תשדירי חסות

תשדירי חסות הם פורמט פרסומי מוכר מאוד העושה שימוש שפינות ובתכנים מסוימים בתכנית על מנת לפרסם את המוצר או החברה. לרוב, אורך החסויות הן עד שש שניות שבהן מופיעה החסות בצורה של קריינות או בצורה של  כתוביות. את החסות משלבים במהלך התכנית או בתחילתה, תכניות המעניקות פרסים לצופים בבית יכולות לעשות שימוש בחסות המעניקה את הפרסים. פרסום באמצעות חסות בתכנית גליליאו יכולה להיות משולבת בתחילת התכנית או לפני או אחרי הפסקת הפרסומות המשודרות במהלך התכניות.

פרסום בתכנית גלילאו – תוכן שיווקי

הפורמט השלישי של פרסום בתכניות ערוץ 2 הוא הפורמט של התוכן השיווקי. תוכן שיווקי יכול להופיע כבאנר עליון במסך הטלוויזיה, במסגרת פרס או פינה המשודרת בתכנית בה מאוזכר החומר הפרסומי על ידי קריינות או על ידי המנחה של התכנית ובצורות נוספות, שילוב של תוכן שיווקי במהלך התכנית גלילאו יכול להיות במסגרת חומרים פרסומיים המתאימים לקהל הצופים הספציפי.

תמחור הפרסום בתכנית גלילאו

פרסום בערוץ 2 בכלל ובתכנית גלילאו בפרט הוא פרסום העושה שימוש בפרמטרים קבועים לצורך התמחור. הפרמטרים הקובעים את התמחור של הפרסומות הם לרוב, אחוזי הרייטינג של התכנית במהלכה משודרים התכנים הפרסומיים, אורך הפרסומת או התשדיר, גודל השימוש בחומר הפרסומי וכדומה.

יתרונות הפרסום בתכנית גלילאו

יתרונות הפרסום במהלך התכנית גלילאו הם רבים כמו יתרונות הפרסום בתכניות שונות בערוץ 2. הודות לאחוזי הרייטינג הגבוהים של הערוץ ולתכנים המיוחדים של התכנית, זוכים המפרסמים הבוחרים לפרסם במהלך התכנית באחוזי חשיפה גבוהים במיוחד. בנוסף, מאחר וקהל היעד הצופה התכנית הוא ספציפי, יכולים המפרסמים לכוון לקהל המטרה של הפרסום.

קהל היעד

התכנית גליליאו של הטלוויזיה החינוכית מיועדת בעיקר לקהל היעד הצעיר, כלומר צעירים בגילאי בית ספר. מאחר ובתכנית תכנים אודות תופעות בעולם והסברים שלהם היא מתאימה במיוחד לקהל צעירים וצעירות בגילאי בית ספר המתעניינים במדעים וגם לאלו שאינם מתעניינים במדעים. התכנים של התכנית הם מגוונים וחולשים על כל תחומי החיים החל מספורט ועד לביולוגיה וכימיה והמקוריות שבהצגת התכנים הופכת אותה לתכנית אטרקטיבית במיוחד בעבור הצופים.

גליליאו – התכנית

אחת התכניות של הטלוויזיה החינוכית המשודרות במסגרת הרצועה היומית שלה בשידורי קשת היא התכנית גליליאו. התכנית היא תכנית מדעית העוסקת בתופעות טבעיות בעולם. במסגרת התכנית נחשפים הצופים בכל תכנית לשלל תופעות, המצאות ונושאים מדעיים בתחומי הרפואה, הספורט, המדע הכללי, הפיזיקה, התזונה, גוף האדם, תחבורה ועוד. התכנית בהנחייתה של המגישה הילה קורח היא אחת התכניות החינוכיות אשר שמה דגש מיוחד על המדעים והמשמעויות הטבעיות של העולם בו אנו חיים.

 בין התכנים המופיעים בתכנית ניתן למנות הסברים על תופעות טבע וחומרים בעולם כמו היהלום, הזהב חומר הזכוכית, כיצד הם מופקים וכיצד הם מצויים בטבע. המחשת התופעות בתכנית מבוצעת בין היתר באמצעות עריכת ניסויים מורכבים במהלך התכנית על ידי אנשי מקצוע מתחומי המדעים השונים.

אתר התכנית: http://www.23tv.co.il/2115-he/galileo.aspx

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום