-->

מידע למפרסם ברשת

מידע למפרסם ברשת

רשת היא אחת הזכייניות המובילות של ערוץ 2 המסחרי. כחלק מהערוץ המצליח, זוכה רשת לאחוזי רייטינג יציבים לתכניות הבוקר והערב שלה כל אחד מימי השידור שלה בערוץ. הזכיינית "רשת" כוללת מגוון רחב של תכניות מקוריות ותכניות אירוח אשר זוכות לרייטינג גבוה בימי השידור וקהל היעד של הזכיינית מורכב מכל שכבות האוכלוסייה ברמה הכלכלית והחברתית. פרסום ברשת מעניק למפרסמים את ההזדמנות להיחשף לקהלים רבים ורחבים ולהפיק את המיטב מן הפרסומות המשודרות בכל אחד מהפורמטים.

תכניות רשת

התכניות המשודרות ברשת משודרות בימי השידור של זכיינית בשעות הבוקר או הערב בהתאם לתכנים של התכנית, לקהל היעד שלה ולקונספט שלה. בין תכניות הבישול ניתן למצוא את התכניות המוכרות כמו "הבסטה של שגב", "הבית של שי- לי", "סודות מתוקים" של קארין גורן ועוד. בין תכניות האירוח ניתן למצוא את התכניות "העולם הבוקר" בהנחייתם של אברי גלעד והילה קורח, "לחיות טוב" בהנחיית קובי מחט,

 "המדריך למי שמחנך" בהנחיית פרופסור עמוס רולידר ועוד. בין תכניות הבידור ניתן למצוא את התכניות "צחוק מהעבודה", "מצב האומה", בקטגוריית הריאליטי ניתן למצוא את התכניות "דייט בחשיכה", "פסיכו" ועוד וכן תכניות הנחשבות למצליחות במיוחד כמו "המרוץ למיליון", The voice", "רוקדים עם כוכבים" וכדומה.

קהל הצופים

קהל הצופים בתכניות "רשת" מורכב ממגוון רחב של צופים מכל שכבות האוכלוסייה. תכניות "רשת" נחשבות לתכניות מתוחכמות ולכן בשעות הבוקר יצפו בתכניות הבוקר ותכניות האירוח הורים, אימהות בחופשת לידה, נשים וילדים ואילו בשעות הערב יצפו בתכניות קהלים מגוונים יותר מכל שכבות האוכלוסייה והגיל בהתאם לתכנים המרכיבים את לוח הזמנים בשעות הערב. מרבית התכניות בשעות הערב מתאימות לצופים מכל שכבות הגילאים והאוכלוסייה מאחר ומרבית האנשים צופים בערוץ 2 בשעות הערב המוקדמות והמאוחרות.

פרסום ברשת

פרסום ברשת הוא אחד הכלים הטובים לבתי העסק להיחשף ולזכיינית לממן את התכנים של הערוץ. לאור החשיפה הגדולה של ערוץ 2 בכלל ושל זכיינית רשת בפרט לבתי אב בכל רחבי הארץ והגיוון הרחב של קהל היעד, פרסומים במהלך שידורי התכניות מכל הסוגים נחשפים לקהלי היעד מכל הסוגים ומוכיחים הצלחה פרסומית גדולה במיוחד. את הפרסום בערוץ ניתן לבצע בפורמטים שונים הנבדלים זה מזה בזמן המסך, באון הצגת הפרסומת ובאפשרויות התוכן שלהם.

פרסום ברשת – פורמטים לפרסום

פרסום ברשת מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים. כל פורמט מכיל יתרונות שונים וכמובן מתומחר באופן שונה ממשנהו. הפורמט העיקרי של פרסום ברשת הוא הפורמט של תשדירי פרסומת שאורכם יכול להיות עד דקה אחת. תשדירי פרסומת הם למעשה סרטונים של פרסום מוצרים שמופיעים במהלך הפסקת פרסומות של תכנית המשודרת בערוץ. תמחור התשדירים מבוצע בהתאם לפרמטקים קבועים מראש כמו אורך התשדיר, באיזו תכנית הוא מופיע, קהל היעד שצפוי להיחשף לתשדיר הפרסומת, הרייטינג של התכנית שבה מופיע התשדיר, וכדומה.

תשדירי חסות

פורמט נוסף אשר מקובל לביצוע פרסום ברשת הוא הפורמט של מתן חסות. פורמט זה הידוע בעולם הפרסום העולמי והמקובל על ידי כל חברות הפרסום וערוצי הטלוויזיה הוא פורמט בו מופיע תשדיר של חסות במהלך התכנית, לפני או אחריה.

 פורמט זה הוא קצר ביותר ואורך שניות בודדות ולכן מתאים להופיע בזמן מסך כתשדיר בודד ולא מחויב להופיע בזמן הפסקת פרסומות עם תשדירים נוספים. התמחור של פורמט הפרסום של תשדיר החסות הוא בהתאם לכמות קהל הצופים של התכנית בה הוא מופיע אשר משפיע באופן ישיר על האפקטיביות של הפרסום. דוגמא של תשדיר חסות היא חסות במהלך תכניות בידור בהם נותן החסות מעניק את הפרס על הזכייה.

פורמט התוכן

הפורמט השלישי והאחרון של פרסום ברשת הוא פורמט של תוכן המפרסם ומשווק מוצר מסוים בדומה לצורה בה הוא מופיע בכלי מדיה אחרים כמו האינטרנט או העיתונות. בפורמט זה יכולה להופיע הפרסומת באופן של כתוביות המופיעות מעל מסך הטלוויזיה או בצורה המקובלת של פינה ייעודית למוצר במהלך התכנית. מקובל לעשות שימוש בפורמט זה בתכניות אירוח במיוחד ולהקדיש לו זמן מסך עם אנשי מקצוע מהתחום המפורסם. התמחור לשיטת הפרסום הזו מבוצע גם הוא בהתחשב בסוג התכנית שבו מופיעה הפרסומת, בזמן המסך המוקדם לפרסום וברייטינג של התכנית בה נעשה שימוש בפורמט הפרסומי.

יתרונות הפרסום

היתרונות של פרסום ברשת כמו היתרונות של פרסום בטלוויזיה באופן כללי הם בחשיפה הגדולה של התוכן המפורסם למספר גדול במיוחד של קהלי יעד. מאחר והטלוויזיה היא הכלי השימושי ביותר למילוי זמן הפנאי, פרסום בטלוויזיה כמו פרסום ברשת מעניק חשיפה גדולה במיוחד. בניגוד לפורמטים של פרסומות בעיתונות או באינטרנט, פרסום ברשת הוא למעשה פרסום דינמי העושה שימוש בטכניקות הווידאו ולכן קל יותר להעביר את המסר באמצעות הפרסום ולגלות עניין במוצר בקרב קהלי היעד הנכונים.

בנוסף, על ידי ניתוב התאמת הפרסום לקהלי הידע הנכונים, ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות במיוחד ולקבל מהפרסום את היתרונות המסחריים והשיווקיים שלו.

פרסום בתכניות פופולאריות במיוחד

היתרונות של פרסום ברשת המבוצע בתכניות פופולאריות במיוחד הוא גדול. תכניות רשת הזוכות לפופולאריות בקרב קהל הצופים מראות אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ולכן פרסום במהלך התכניות הפופולאריות משמעו חשיפה גדולה של הפרסומת לקהל היעד הנכון והמגוון.

 תכניות רשת פופולאריות כמו התכנית "המרוץ למיליון", "The voice", "רוקדים עם כוכבים" ותכניות נוספות הן תכניות בעלות אחוזי רייטינג גבוהים במיוחד אשר פונות לקהל היעד המגוון ביותר. בין הצופים של התכניות הללו ניתן למצוא נשים, גברים ונוער ולכן הגיוון של קהל היעד מאפשר למפרסמים לעשות שימוש בתשדירי פרסומת הפונים לקהל היעד של מוצרים המיועדים הן לנשים, הן לגברים והן לנוער.

טיפים להצלחת פרסום ברשת

פרסום ברשת ופרסום בטלוויזיה באופן כללי מבטיח תוצאות טובות לטווח הארוך וידוע כאקט פרסומי טוב ואפקטיבי. על מנת להבטיח את התוצאות האופטימליות ואת התמורה בעד המחירים של הפרסום חשוב לוודא שאכן המפרסם מבוצע באופן הנכון ומתאים הן לקהל היעד של התכניות בהן מופיעות הפרסומת והן לזמן שידור המסך. אחד הטיפים החשובים שיש לשים עליהם דגש הוא אכן התאמה של תשדיר הפרסומת לקהל היעד.

לדוגמא, תשדיר של מוצרים לאימהות ולנשים, סביר שיפורסם במהלך שעות הבוקר ותכניות אירוח או תכניות סטייל אזר פונות לקהלי הנשים והאימהות יותר. דוגמא נוספת היא תשדירים של מוצרי בריאות יכולים להיות אפקטיביים ביותר אם ישודרו במהלך תכניות בריאות.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום