-->

מידע למפרסם בקשת

מידע למפרסם בקשת

הטלוויזיה ללא ספק שנתה את הרגלי הצריכה בעולם המערבי והמודרני. ההשפעה של הטלוויזיה על התרבות ועל התא המשפחתי היא אינה מוטחת בספק והשינויים הרבים והמשמעותיים שהיא סיפקה במרוצת השני הפכו אותה לאחת מאמצעי המדיה המשמעותיות והמשפיעות ביותר על תרבות הצריכה המערבית כמו גם על ההתנהגויות של צרכנים בכל הגילאים. לאור ההשפעה הגדולה של הטלוויזיה לא מן הנמנע לטעון כי פרסום הטלוויזיה הוא אפקטיבי ויעיל כמו גם פונה לקהלי יעד גדולים ומגוונים ופותח הזדמנויות חשיפה רבות למפרסם.

פרסום בקשת

אחד הערוצים המובילים בטלוויזיה הישראלית הוא ערוץ שניים הנחלק למספק זכייניות. זכיינית ערוץ 2, קשת היא אחת הזכייניות בעלות התוכן העשיר ביותר אשר פונה למגוון רחב של קהלי יעד מילדים ועד לקשישים מכל שכבות האוכלוסייה, מכל המגזרים ומכל הסטטוסים. תכניות קשת הן תכניות עשירות ומלאות בעניין אשר זוכות לדירוגי רייטינג גבוהים במיוחד בקרב אוכלוסיית הצופים בטלוויזיה באופן כללי ולכן פרסום בקשת הוא בהכרח פרסום אפקטיבי המגיע ישירות אל בית הצרכן ואל כל קהלי היעד הנכונים והמתאימים לפרסומים ולאסטרטגיה השיווקית של המפרסם.

פרסום בקשת – פניה לקהל היעד הנכון

אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על הצלחת הפרסום ועל האפקטיביות שלו היא ללא ספק התאמת התוכן הפרסומים לקהל היעד הנכון. מאחר וקהל היעד של תכניות קשת מגוון והטרוגני, ניתן להבחין בריכוז גבוה של קהלי יעד הצופים בתכניות אשר התכנים שלהן מתאים לו במיוחד. קהלי היעד של תכניות הבוקר למשל מורכב ברובו מאימהות ונשים ולכן פרסומות הפונות לקהל הנשים יתאימו ביותר להופיע בשעות אלו במהלך תכניות הבוקר.

פרסום בקשת – לבחור בפורמט הנכון

פורמטים של פרסומות בטלוויזיה נחלקים לשלושה פורמטים אשר מהווים הפלטפורמה לבניית הפרסום והעברת המסר. הפורמט הראשון והמוכר ביותר הוא הפורמט של סרטוני פרסומת. סרטוני הפרסומת יכולים לארוך עד לדקה ולכלול מגוון רחב של תכנים החל מקליפים של שירה ועד לסרטון עלילה קצר המציג את הפרסומים.

הפורמט השני הוא הפורמט של תשדירי חסות שהוא פלטפורמה להצגת נותן החסות בזמן מוגבל של מספר שניות בלבד. תשדירי חסות מתאימים להיות משולבים במהלך תכניות או לפני תכניות כנותני החסות שלהן. הפורמט השלישי הוא הפורמט של תכנים כתובים שהוא פורמט המוכר יותר ממדיות אחרות. בפורמט זה ניתן למנות את הכתוביות המופיעות על המסך ומציגות תכנים שיווקיים או פינה ייעודית במהלך תכנית אירוח המציגה איש מקצוע מטעם המפרסם אשר מעניק את הדגשים הפרסומיים והשיווקיים של המוצר או השירות.

פרסום בקשת – תמחור

פרסום בקשת ובטלוויזיה בכלל ידוע כתמחור גבוה יחסית הודות לעובדה שהפרסום בטלוויזיה הוא מהחזקים ביותר וכאשר מדובר בערוץ כמו קשת הנחשב לאחד הערוצים הפופולאריים ביותר, הרי שמחירי הפרסום בערוץ הם גבוהים אולם מחירי הפרסום נגזרים מפרמטרים שונים שיכולים להוזיל את הפרסום באופן משמעותי. בין הפרמטרים המשפיעים על מחירי הפרסום ניתן למנות את זמן הפרסומת, סוג הפורמט של הפרסומת, הרייטינג של התכנית, קהל היעד שצופה בפרסומת ובתכנית ועוד.

 פרסום בקשת – בחירה בתכנית המתאימה

זכיינית קשת מהווה הבית למיטב התכניות בישראל. המגוון הרחב של תכניות מספק תוכן עשיר הפונה למגוון קהלי יעד בישראל וכמעט כל בית אב בארץ צופה באחת או יותר מהתכניות בערוץ. בין התכניות המובילות ניתן למנות תכניות קומדיה כמו רמזור, סברי מרנן, יום האם, פולישוק ועוד, תכניות ריאליטי כמו מאסטר שף, האח הגדול, יצאת צדיק ועוד, תכניות דרמה כמו חטופים תכניות תחקירים כמו אילנה דיין, תכניות אירוח כמו יום חדש וכדומה. התכניות של ערוץ קשת נחשבות למובילות בארץ וזוכות לרייטינג גבוה במיוחד.

יתרונות הפרסום בקשת

פרסום בקשת הוא בעל יתרונות גדולים. קהל היעד המגוון של הצופים בתכניות המובילות בערוץ מאפשר למפרסמים לפנות למגוון רחב של אנשים שלהם מיועדים המוצרים או השירותים, הרייטינג הגבוה של התכניות מבטיח מקסימום חשיפה של המוצרים המפורסמים, פורמט הפרסום הדינמי של שימוש בטכנולוגיה וידאו נחשב לפורמט היעיל ביותר להשגת תוצאות פרסומיות ארוכות טווח ויעילות במיוחד וכאשר השילוב הוא יחד עם אחוזי צפייה גבוהים, והטרוגניות או הומוגניות של קהל יעד, הרי שהאפקטיביות של הפרסום הוא הגבוה מבין כל המדיות האחרות.

פרסום בקשת – קביעת אסטרטגיה שיווקית

על מנת למצות ככל הניתן את היתרונות הגדולים של הפרסום בטלוויזיה ופרסום בזכיינית קשת יש לבנות אסטרטגיה שיווקית אשר תביא בחשבון את על האלמנטים המעורבים ליצירת הפרסומת האפקטיבית ביותר. בתוך האסטרטגיה מומלץ לשקול את בחינת מספר הפעמים שבהם תופיע הפרסומת אורך הפרסומת וההתאמה שלה הן לתקציב והן לתכנית שבה היא מיועדת, התכניות שבהן תופיע הפרסומת בהתאם לקהל היעד, לשעות השידור ולאחוזי הצפייה ועוד.

פרסום באתר קשת

מדיה נוספת שיכולה לסייע לפרסום בקשת באופן משמעותי היא אתר האינטרנט של הזכיינית. שילוב של הפרסום גם במהלך תכניות הזכיינית וגם באתר הייעודי של הרשת יביא לעלייה משמעותית באחוזי החשיפה של הקהל הייעודי לפרסומת. אתר MAKO, הוא האתר של זכיינית קשת אשר זוכה לפופולאריות רחבה גם בקרב מי שאינו נוהג לצפות בתכניות קשת בטלוויזיה. באמצעות האתר יכולים הגולשים לצפות בתכניות שהיו או בתכניות לפני שידורן בטלוויזיה. בנוסף, האתר הוא אתר אינטראקטיבי המציע לגולשים השתתפות בחידונים ובשעשועונים מקוונים.

אפקטיביות הפרסום בטלוויזיה

האפקטיביות של פרסום בטלוויזיה היא רבה ומרבית בתי העסק או החברות המחליטים לפרסם בטלוויזיה מוצאים שהפרסום עובד הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. הסיבה העיקרית ליתרונות של פרסום בקשת ובטלוויזיה באופן כללי נוסעים בעיקר מן התכונות הוויזואליות הדינמיות של הפרסומת אשר אינן אפשריות להעברה לצופה באמצעות מדיות אחרות כמו הרדיו או העיתונות.

באמצעות שימוש בסרטונים ניתן לדמות בצורה הקרובה ביותר את המציאות אשר במידה רבה מושכת את תשומת לבם של הצופים באופן מלא ומאפשרת את השכנוע של הצופים ברכישת המוצר או השירות המוצעים בפרסומת. בנוסף, בניגוד למדיות אחרות שהן יותר ספציפיות מבחינת הפנייה לקהלי היעד, לטלוויזיה יתרון מובהק ביכולת לפנות למגוון רחב של קהל יעד אשר יכול להיות מורכב הן מגברים, הן מנשים והן מנוער או ילדים.

לסיכום, התחשבות בכל האלמנטים הנכונים בעת בניית קמפיין לפרסום היא שתוביל למסע פרסום מוצלח ולניצול מקסימלי של יתרונות הפרסום בטלוויזיה ובקשת. בין אם מדובר בתקציב דל או גדול ובין אם המוצר פונה לחתך מסוים מאוד באוכלוסייה, שימוש בכל הפרמטרים החשובים לקבלת ההחלטות בבניית הפרסום הוא חשוב במיוחד.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום