-->

מידע למפרסם בחברת החדשות

מידע למפרסם בחברת החדשות

חברת החדשות היא חברה ישראלית האמונה על הפקת מהדורות החדשות ותכניות האקטואליה המשודרות במסגרת ערוץ 2. את חברת החדשות מממנות הזכייניות של ערוץ 2, רשת וקשת אשר במסגרת שידוריהן משודרות מהדורות החדשות ותכניות האקטואליה של חברת החדשות. כמו זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, גם חברת החדשות מובילה זמני שידור מבוקשים ואלפי בתי אב בישראל צופים מדי ערב בתכניות החברה המובילות ובהן מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי ודני קושמרו.

פרסום בחברת החדשות

חברת החדשות היא המפיקה האחראית על מהדורות החדשות היומיות של ערוץ 2 ועל תכניות האקטואליה השונות. בניגוד לתכניות אחרות, הפסקות הפרסומות של מהדורת החדשות המרכזית הן מעטות ולמעשה ישנן הפסקות פרסומת בודדות במהלך המהדורה.

 פרסום בחברת החדשות נחשב למבוקש יותר ואפקטיבי יותר הודות לאחוזי הצפייה הגבוהים שלה ולשעות שבה היא משודרת. מרבית בתי האב בישראל צופים באחת ממהדורות החדשות המשודרות בטלוויזיה וחלק נכבד מהם צופים במהדורת החדשות המרכזית מה שהופך באופן מידי את הפרסום במהדורת החדשות המרכזי לבעל פוטנציאל אדיר של חשיפה לקהל יעד מגוון ורב במיוחד.

יתרונות פרסום בחברת החדשות

היתרון של פרסום בחברת החדשות הוא ברור. התכניות שלחברת החדשות הן התכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה גם משום שהן משודרות בשעות השיא וגם מפני שהן פונות לקהל יעד גדול במיוחד. התכנים של חברת החדשות נוגעים לכל התושבים בישראל ללא הבדלי מגזר, מגדר או שכבות אוכלוסייה ולכן מרבית ממשקי הבית יצפו בתכניות חברת החדשות מדי יום בשעות קבועות.

 לאור הפוטנציאל של החשיפה הגדולה כתוצאה מאחוזי צפייה גבוהים במיוחד, כל תשדירי השירות והפרסומים המפורסמים בסמוך לתכניות חברת החדשות ובמהלכן מעניקים למפרסמים יתרונות גדולים במיוחד ואפקטיביות רבה.

פורמטים מקובלים לפרסום בחברת החדשות

בעולם הפרסום בטלוויזיה ישנם שלושה פורמטים מקובלים לפרסום. הפורמט הראשון והידוע מכולם הוא פורמט התשדירים שהם למעשה סרטוני פרסומת המשולבים בהפסת פרסומות ייעודים במהלך תכניות טלוויזיה או בין התכניות. הפורמט השני הוא למעשה הפורמט של חסויות שהוא נתינת חסות של מוצר או שירות כלשהו לתכנית טלוויזיה והפורמט השלישי הוא פורמט התכנים השיווקיים שמשמעותם פינה ייעודית למוצר כלשהו במהלך תכניות טלוויזיה או באנר פרסומי המופיע על המסך.

הפורמטים המקובלים ביותר לפרסום במסגרת תכניות חברת החדשות הם לרוב החסויות אשר ניתן לראות שימוש נרחב בהם לפני הגשת התחזית או לפני הגשת פינה במסגרת החדשות והתכנים השיווקיים אותם ניתן לראות במסגרת תכניות האקטואליה העושות סקירה של מוצרים או מציגות מוצר או שירות כלשהו. גם סרטוני הטלוויזיה שהם תשדירי השירות יכולים להיות משולבים לפני אחרי ובמהלך תכניות חברת החדשות אולם בתדירות נמוכה יותר הודות לזמן המסך היקר שמלא בתוכן של חברת החדשות.

תכניות מובילות

התכניות המובילות של חברת החדשות הן התכניות העוסקות בחדשות ואקטואליה. בין התכניות המוכרות שניתן למנות על התכניות של חברת החדשות הן "מהדורה ראשונה" בהנחייתו של אורן ויינגנפלד, "שש עם"  בהנחייתם של עודד בן עמי וסיוון רהב מאיר, "תכנית חיסכון" בהנחייתה של קרן מרציאנו הכוללת גם את פינתו של מנחם הורוביץ המבצע בדיקה של מוצרים ומהדורת החדשות המרכזית שהיא תכנית הדגל של חברת החדשות בהנחייתם של יונית לוי ודני קושמרו.

בנוסף, בימות סוף השבוע מקיימת חברת החדשות תכניות מיוחדות לסוף השבוע הפונות לקהל יעד יותר ספציפי כמו תכנית "השבוע", "המהדורה הצעירה" ו"אולפן שישי".

פרסום באתר האינטרנט ובסלולר

כמו לזכייניות, גם לחברת החדשות חלק באתר MAKO  בו היא יכולה לעשות שימוש על מנת להעלות תכנים לרשת כמו מהדורות חדשות מקוונות, שידורי אקטואליה מקוונים ותכנים אינטראקטיביים שונים. אתר MAKO  מאפשר לקהל נוסף שאינו צופה בתכנים בטלוויזיה כמו קהל ישראלים בחו"ל או אנשים שפספסו את התכניות בטלוויזיה לצפות בתכניות של חברת החדשות.

פרסום משולב הן במהלך שידור התכניות של חברת החדשות והן באתר האינטרנט, MAKO  יכול להוות יתרונות גדולים ורבים למפרסמים על ידי חשיפה לקהלי יעד נוספים, קהל יעד ספציפי ואפשרות לעשות שימוש גם במדיות המקוונות ובפרסומים המתאימים לאתרי אינטרנט. בנוסף לאינטרנט ולטלוויזיה, עושה חברת החדשות שימוש גם במדיית הסלולר על ידי אפליקציות ושידורי מהדורות חדשות ומבזקים ביישומים סלולריים.

לחץ כאן וקבל הצעת מחיר
קבל עכשיו הצעה אטרקטיבית לפרסום